L'equipaggiu di a Fregata Naziunale Istanbul è a Corvette Babur Cuntinueghja

L'equipaggiu di a Fregata Naziunale Istanbul è a Corvette Babur Cuntinueghja
L'equipaggiu di a Fregata Naziunale Istanbul è a Corvette Babur Cuntinueghja

L'attività di custruzzione è di l'equipaggiu di a prima nave ISTANBUL cuntinueghja in u Prughjettu di Fregata Classe I, di quale STM hè u cuntrattu principale. Inseme à l'imaghjini spartuti da u Ministeru di a Difesa Naziunale da u Command Shipyard d'Istanbul, hè statu dettu: "I primi navi di a so classe sò fiancu à fiancu per a prima volta ..." è "L'equipaggiu di custruzzione di a classe MİLGEM TCG. HEYBELİADA, TCG ISTANBUL è PN BABUR, inseme cù u M/V SAVARONA, chì appartene à a nostra Presidenza, ereditata da Atatürk, è l'attività di mantenimentu pianificata cuntinueghja. dichjarazioni sò state incluse.

In u prughjettu di a Fregata di Classe "I", chì cuntinueghja a so attività cum'è una continuazione di u cuncettu MİLGEM, a decisione di u Cumitatu Esecutivu di l'Industria di Difesa di cuncepisce è custruisce a prima nave à u Command Shipyard d'Istanbul hè stata presa u 30 June 2015. U primu battellu TCG ISTANBUL (F 3) in u primu prughjettu di fregata di Classe "I", a prima attività di custruzzione chì hà iniziatu cù una ceremonia in u 2017 di lugliu 515 à l'Istambul Shipyard Command, hè stata lanciata u 23 di ghjennaghju è e teste di accettazione di u portu in maghju. 2022 è teste di accettazione di cruciera in ghjennaghju 2023. Dopu à a fine, serà mandatu à u Cumandante di e Forze Navali u 6 di settembre di u 2023.

A nomenclatura è i numeri laterali di e 4 Frégates di Classe I da esse custruitu seranu i seguenti:

  • TCG Istanbul (F 515),
  • TCG Izmir (F 516),
  • TCG Izmit (F 517),
  • TCG İçel (F 518)

Hà annunziatu chì u sistema di difesa aereo vicinu Gökdeniz, chì hè una variante marittima di u sistema di difesa aereo Korkut, è i sistemi di lanciamentu verticale naziunale seranu utilizati nantu à a fregata ISTANBUL. U presidente Erdoğan hà dettu: "Mentre a capacità naziunale hè di 70 per centu in i navi di classi corvette, hè assai impurtante chì l'aumentemu à u 75 per centu. Purteremu a nostra nave, chì hà ricunniscenza precoce è caratteristiche di difesa di basa, à e Forze Navali in 100, in u 2023u annu di a nostra Republica. Cuminceremu ancu aduprà u radar di ricerca è illuminazione 3D sviluppatu in u locu è naziunale in questa nave. Utilizemu ancu u sistema di spinta verticale naziunale nantu à sta nave ". disse.

BABUR (F-280), a prima corvette inclusa in l'attività di custruzzione di corvette MİLGEM esportate da Turchia in Pakistan, hè stata lanciata u 15 d'Agostu 2021. Per u sviluppu in quistione, una cerimonia hè stata realizata cù a participazione di u presidente turcu Recep Tayyip Erdoğan è u presidente pakistani Arif Alvi.

Comu si ricorda, in maghju 2021, u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hà visitatu u Command Shipyard d'Istanbul per inspeccionà i travaglii di custruzzione di corvette MİLGEM esportate in Pakistan. Sicondu l'infurmazioni fatti da u MSB in a data detta, u 102e bloccu di a prima nave MİLGEM hè stata piazzata nantu à a nave.

In u scopu di u prugettu, chì hè u più grande sviluppu di l'esportazione di l'industria di difesa domestica, duie di e 4 corvette MİLGEM, chì u principale appaltatore hè ASFAT sottu u Ministeru di a Difesa Naziunale, sò in custruzzione à u Command Shipyard d'Istanbul. altri dui à u cantiere navale di Karachi.

I primi dui corvette entreranu in l'inventariu in u 2023

Sutta l'accordu firmatu in settembre di u 2018, u Pakistan prutrarà quattru navi. Dui di e navi seranu custruiti à u Command Shipyard d'Istanbul è l'altri dui seranu custruiti in Karachi, Pakistan. Una corvette da esse custruita in Istanbul è Karachi in a prima tappa si uniscerà à l'inventariu di a Marina di Pakistan in 2023. L'altri 2 navi entreranu in l'inventariu in 2024. U prucessu di pruduzzione duverà 54 mesi per a prima nave, 60 mesi per a seconda nave, 66 mesi per a terza nave, è 72 mesi per l'ultima nave.

Per menziunà a numerazione di corvette di classe MİLGEM in u prughjettu in quistione; I navi 1 è 2 in u prugettu seranu custruiti in Turchia, rispettivamente, è i navi 3 è 4 seranu custruiti in Pakistan. Tuttavia, l'ordine di custruzzione di e navi hè diversu. Sicondu l'ordine di a custruzzione, i navi per esse custruitu in Turchia sò numerati cum'è 1 è 3, rispettivamente. I dui navi per esse custruitu in Pakistan sò i 2 è 4 navi in ​​l'ordine di custruzzione.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*