Decine di millaie aspettanu a ceremonia di inaugurazione di u metro di Mersin

Decine di millaie aspettanu a ceremonia di inaugurazione di u metro di Mersin
Decine di millaie aspettanu a ceremonia di inaugurazione di u metro di Mersin

U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, hà apertu a "Zona d'attività di u 100u anniversariu di Mersin", chì hè stata preparata da a municipalità metropolitana per u 100 anniversariu di a liberazione di Mersin. U presidente Seçer hà dichjaratu ch'elli realizaranu a cerimonia di inaugurazione di u Metro di Mersin in u 3 anniversariu di a liberazione di Mersin da l'occupazione nemica u 100 di ghjennaghju; "Aspettu tutti i mo concittadini da Mersin", disse. U presidente Seçer, invitendu i citadini à Mersin 100th Anniversary Event Area è indirizzendu in particulare e famiglie, hà dettu: "Tinemu i nostri figlioli per manu è purtemu in questa zona di l'avvenimentu".

Mersin 100th Anniversary Event Space Meetings continuarà u 2-9 di ghjennaghju. "A Lotta Naziunale, u Seculu è a Memoria di Mersin" serà esibita in l'Area di l'Avvenzioni nantu à u Boulevard GMK, accantu à u Forum AVM, è si feranu interviste cù figure letterarie famose, accademichi è scrittori. Inoltre, spettaculi è diverse spazii di sperienza aspettanu a ghjente di Mersin à l'Area di l'Evenimentu di Mersin 100th Anniversary.

Seçer: "Mersin hè una cità chì face sempre à punente"

À l'apertura di l'Area Event; U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin Vahap Seçer, u membru di u Cunsigliu di u Partitu CHP è u deputatu di Mersin Ali Mahir Çağrır, u deputatu di CHP Mersin Cengiz Gökçel, u deputatu di CHP Mersin Alpay Antmen, u sindaco di Yenişehir Abdullah Özyiğit, u membru di u Cunsigliu di u Partitu CHP Emre Yılmaz, u presidente provinciale di CHP Mersin, Future U presidente provinciale di u Partitu Mersin Hamit Karış, u presidente provinciale di u Partitu Democraticu di Mersin Hasan Şıhman, u presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Mersin (MTSO) Ayhan Kızıltan, u presidente di l'Assemblea MTSO Hamit İzol, membri di l'Assemblea, capi, rapprisentanti di partiti pulitichi è organizzazioni non governative. un gran numaru di persone di Mersin hà participatu.

Parlendu à l'apertura di l'Area di l'Eventi 100th Anniversary di Mersin, u presidente Seçer hà dichjaratu ch'ellu crede è spera chì u 2022 serà assai megliu cà u 2021. Cuntinuendu u so discorsu ricurdendu l'anni di a lotta di liberazione di Mersin da l'occupazione nemica, u presidente Seçer hà dettu: "U ghjornu chì celebremu cun grande orgogliu hè u 100 anniversariu di a liberazione di Mersin da l'occupazione francese. un seculu. U 3 di ghjennaghju hè u ghjornu quandu si cuminciaru à esse posate e tappe di a liberazione di Mersin da i Francesi, ma ancu di a fundazione di a Republica di Turchia, chì cuncerna tuttu u paese. Seçer hà parlatu ancu di u prucessu storicu in Mersin durante a Lutta di Liberazione Naziunale.

Dichjarà chì Mersin, chì avia un postu impurtante in a Lutta di Liberazione Naziunale, hè una cità muderna, u sindaco Seçer hà dettu: "Mersin; Hè una cità chì a so direzzione hè sempre versu l'Occidenti, hè una cità illuminata, hè una cità muderna, hè una cità prugressiva, hè una cità kemalista, rivoluzionaria. Ancu in l'anni 1950, a vita muderna campava in Mersin. I primi periodi di a Republica; a ghjente hè determinata, entusiasma, a ghjente hà energia. Perchè anu un capu; Mustafa Kemal Atatürk. Queste persone anu fattu passi fermi nantu à a strada ch'ellu hà indicatu ".

"Semu ghjunti à implementà a municipalità visionaria"

Seçer hà dichjaratu chì serve una pupulazione di 2 milioni 2 mila cù i 400 milioni di risorse attribuiti in Mersin, chì hè cresciutu cù l'immigrazione, è hà enfatizatu chì anu scrittu una epica di municipalità suciale cù i so servizii durante u periodu pandemicu è e difficultà ecunomiche sperimentate. in l'ultimi ghjorni. Aghjunghjendu chì anu implementatu una municipalità visionaria, u sindaco Seçer hà dettu: "Semu ghjunti perchè implementeremu una municipalità visionaria. Dumane, u 3 di ghjennaghju, hè u nostru 100 anniversariu di liberazione, ma serà u ghjornu chì l'era di i sistemi ferroviari principia in Mersin. Dumani hè un ghjornu assai impurtante, assai preziosu per noi. Seremu in Cumhuriyet Square à 09.00:XNUMX dumani matina cù i nostri citadini. Inseme camperemu u ghjornu di a liberazione, l'onore è a gloria di quellu ghjornu naziunale. Tuttu u mondu deve piglià cura di stu paese. Ognunu hà u dirittu à stu paese. U mo paese hà aspettative da ogni citatinu di u mio. Nimu ùn deve marginalizà stu paese è a sucetà. Nimu hè più naziunalistu chè noi. Chì quelli chì ùn sentenu micca. Nimu ama stu paese più chè noi. Chì l'arechje chì ùn sentenu micca questu sentenu, chì i cori sigillati sentenu. Urlu da quì. Amemu u nostru paese, u nostru paese. Hè per quessa chì andemu nantu à i passi di Mustafa Kemal ".

"Averemu a ceremonia di inaugurazione di u Metro di Mersin cù decine di millaie"

Seçer hà dichjaratu chì u 3 di ghjennaghju hè un ghjornu assai impurtante per Mersin è chì in questu ghjornu impurtante, celebranu a ceremonia di inaugurazione di u Metro di Mersin cù u presidente di u Partitu Populare Republicanu Kemal Kılıçdaroğlu è u presidente di u Partitu IYI Meral Akşener. celebrarà a cerimonia di inaugurazione di u Metro di Mersin. Cuminceremu l'era di i sistemi ferroviari in Mersin. I mo sogni ùn sò micca adattati in Mersin. A mo visione, i mo sogni coincidenu cù a visione è i sogni di i nostri ghjovani. Inseme à a nostra ghjuventù, purteremu a nostra cità, ma u nostru paese, Turchia, a nostra patria celeste à i ghjorni più brillanti inseme. Credu in questu di tuttu u core ", disse.

"Tinemu e mani di i nostri figlioli è purtemu in questa zona di attività"

U presidente Seçer, chì hà invitatu tutti i residenti di Mersin, spieghendu l'avvenimenti chì anu da esse realizatu in l'Area di l'Evenimentu di u 100th Anniversary di Mersin, chì inauguraranu, hà dettu: "Vi visiterete a storia di Mersin. Travagliu assai bellu. Videremu a storia di Mersin, l'anni di lotta. Fighjuleremu un spettaculu magnificu cù i so ritratti, ogetti, filmi. Di novu, in Turchia, scrittori, pueti, pensatori, persone assai preziose di cultura è di l'arti sò quì cù i nostri citadini finu à u 9 di ghjennaghju. sohbet Trasferiranu u so risparmiu. Nazioni chì ùn cunnosci micca u so passatu ùn ponu micca fà u so avvene. In particulare, dumandu à e nostre famiglie: Avemu da mustrà à i nostri figlioli induve venemu, ci vole à insignà a nostra storia. A Municipalità Metropolitana di Mersin furnisce stu magnificu ambiente. Invitu i mo concittadini di Mersin. Ciò chì vogliu da e nostre famiglie hè; Tenemu e mani di i nostri figlioli è purtemu in questa zona di attività. Ch'elli vedanu a storia di Mersin quì. Ch'elli vedanu cumu li hè stata legata sta terra paradisiaca. Lasciateli sensibilizà ", disse.

Infine, Seçer hà invitatu i citadini à u 100 anniversariu di l'entusiasmu di liberazione di Mersin è à a ceremonia di inaugurazione di u metro è hà dettu: "Dumani à 09.00:3, celebreremu l'entusiasmu di u 15.00 di ghjennaghju inseme in a Piazza Cumhuriyet. Aghju aspittendu tutti i mo citadini da Mersin à a ceremonia di inaugurazione, chì serà onorata da u Signore Kemal Kılıçdaroğlu è u Signore Meral Akşener, à XNUMX in u stessu locu dopu meziornu in u stessu locu.

Başarr: "Se volenu vede u serviziu, anu da circà à Mersin"

U membru di l'Assemblea di u Partitu CHP è u deputatu di Mersin, Ali Mahir Basarir, esprimendu ch'elli sò onorati è fieri chì i fundamenti di u metro seranu posti, hà dettu: "U 3 di ghjennaghju hè un ghjornu d'onore per noi. Ma dumane avemu un altru onore. Tutti i residenti di Mersin duveranu esse in l'Area di a Republica. Perchè u metro vene à Mersin per a prima volta. Sapete, quand'elli dicenu serviziu, s'elli volenu vede u serviziu, duveranu fighjà à Mersin, fighjate à u nostru Merre, fighjate à i nostri merri. Ch'elli vedanu in Mersin ciò chì hè u travagliu, ciò chì hè l'onestà, ciò chì tocca u publicu ".

Gökçel: "A metro hè un orgogliu. Stu orgogliu appartene à tutti i persone di Mersin "

U deputatu CHP Mersin Cengiz Gökçel hà dichjaratu chì u 100 anniversariu di a liberazione di Mersin è a fundazione di u metro li fece assai felici è hà dettu:

"A linea di civilisazioni cuntempuranee chì u Veteranu Mustafa Kemal Atatürk ci hà stabilitu cum'è mira; Quì in Mersin, a cirimonia nova di a custruzzione di u metro, chì hè u prughjettu di u seculu, da u nostru sindaco metropolitanu, u Signore Vahap Seçer, hè un primu in a linea di quella civilisazione cuntempuranea, una fundazione. Eccu, in presenza di voi, felicitaraghju di core à u nostru Onorevole Sindaco di a Municipalità Metropolitana. U metro hè un orgogliu. Questu orgogliu appartene veramente à tutti i citadini di Mersin, tutti i citadini di a Republica di Turchia ".

Antmen: "Cum'è una cità di marca, Mersin brilla cum'è una stella cù u nostru presidente Vahap Seçer"

CHP Mersin Deputy Alpay Antmen hà dettu ch'elli anu celebratu orgogliosi u 100 anniversariu di a liberazione di Mersin da l'occupazione nemica 100 anni fà, aghjustendu chì e celebrazioni seranu incurunate cù a ceremonia di iniziu di u metro; "Mersin di 100 anni hà avutu un sognu. Ddu sonniu di 100 anni serà incurunatu in a custruzzione di u metro cù a fundazione da esse stallata dumane. Mersin hè una cità assai bella è si facenu cose assai boni in termini di municipalità suciale. Mersin, cum'è una cità di marca, brilla cum'è una stella cù u nostru sindaco metropolitanu Vahap Seçer. Cume celebremu u 100 anniversariu di a liberazione di Mersin da l'occupazione nemica, u megliu. Avemu un bonu 2022 ", disse.

Yılmaz: "Cum'è ghjovani, simu assai felici di u valore aghjuntu creatu à u puntu di a municipalità participativa"

U membru di l'Assemblea di u Partitu CHP, Emre Yılmaz, hà ancu fattu un discorsu annantu à l'impurtanza di u 3 di ghjennaghju. Yılmaz hà dettu: "Forse simu una nova generazione. Sò natu in l'89. Sò solu in i mo primi 30 anni. A storia chì principia in u 1919 in u passatu cuntinueghja cù a generazione 68, ma oghje ci hè una generazione cumplitamenti sfarente è Mersin hè amministratu cù una cunniscenza chì pò chjappà cù quella generazione è rende sustinevule cù questa innuvazione. Allora simu assai felici. Cum'è ghjovani, simu assai cuntenti di stu valore aghjuntu creatu à u puntu di cumuna participativa ».

Aktay: "A forza chì hà salvatu Mersin da l'occupazione 100 anni fà hè sempre alta"

U presidente provinciale di CHP Mersin, Adil Aktay, hà dettu chì l'imperialismu hè cundannatu à perde contr'à un populu urganizatu è hà dettu: "U putere chì hà salvatu Mersin da l'occupazione 100 anni fà hè sempre altu. Hè sempre in piedi oghje. Ddu putere hè u putere chì nasce da l'unità è l'integrità di l'Anatolia è a so fratellanza. Ddu putere hè a sovranità di u populu, u putere di a nazione, a vulintà naziunale ", disse.

Dopu à i discorsi, a cinta di apertura di Mersin 100th Anniversary Event Area hè stata tagliata da u presidente Seçer è i membri di u protocolu. In seguitu, u presidente Seçer è i membri di u protokollu anu visitatu l'Esposizione Naziunale di Lutta, Seculu è Memoria di Mersin. U presidente Seçer hà ancu avutu l'uppurtunità di esaminà u 100th Anniversary Digital Experience Area, induve l'imaghjini storichi di Mersin sò stati riformulati cù una fiction digitale in l'Area Event.

L'Area di Avvenimentu hè stata apprezzata da a ghjente di Mersin

I citadini chì anu visitatu l'Area di l'Avvenzioni anu ancu manifestatu a so satisfaczione è invitanu a ghjente di Mersin. Rezan Tars, unu di i visitori, hà dettu chì a so mamma-in-law è u so babbu ospitu Atatürk in Tarsu à quellu tempu è hà dettu di u so babbu. Tars hà dettu: "U primu duttore di Tarsu. Sò di Istanbul ma si sò stallati in Tarsu. Hà amatu Tarsu tantu ch'ellu disse: "Lasciate chì e terre di Tarsu analizzanu u mo corpu", è i Francesi anu pruvatu à eseguisce u duttore Ali Bey. L'ultimu ghjornu, u duttore hà salvatu un cullega da l'esekzione ". Dichjarà chì l'Area di l'Attività hè stata preparata cun cura, Tars hà enfatizatu ch'elli aspettanu i ghjovani à questu spaziu; "I ghjovani anu bisognu di mostrà. Ùn anu nutizie di nunda. I nostri ghjovani ùn cunnosci micca a storia ", disse. Filiz Özgür, unu di i visitori, hà ancu indirizzatu à i ghjovani; "Vogliu chì i ghjovani dà impurtanza à tali cose è evaluà", disse.

Unu di i ghjovani, Sezen Kırmızıer, hà dettu: "Stu locu hè statu un avvenimentu assai bellu. Hè stata fantastica per avè un locu induve pudemu vene è visità è amparà a storia. Hè assai piacevule per vene è vede è amparà qualcosa ". Zeynep Eren Sayın, Direttore di Mersin Accessible Culture and Art Association, unu di i visitatori, hà dettu; "Vahap Mayor hè un sindaco incredibile per Mersin. Aghju intesu i discorsi principali. Parlavanu di tutti i nostri sogni. Spergu chì questi sogni diventeranu realtà. Stu locu hè apertu finu à u 9 di u mese. U mo zitellu hà 3 anni, u purteraghju ancu. Perchè anu bisognu di cunnosce è cunnosce a nostra patria, a nostra bandiera, a nostra Ata.

Un calendariu cumpletu di avvenimenti per u 100 anniversariu di a Metropolitana

Dopu à l'apertura, u primu discorsu di u "100 anni di storia di Mersin Culture and Art and İçel Art Club" hè statu moderatu da Mecit Baskin cum'è parte di u prugramma. In l'intervista, u Prof. Dr. Candan Ülkü, Ziya Aykın è Ali Merzeci sò stati cum'è parlanti. À a fine di u ghjornu, Sinan Meydan hà riunitu cù a ghjente di Mersin cù a so discussione "Da a liberazione à a fundazione". U 3 di ghjennaghju, u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu è u presidente di u partitu IYI Meral Akşener visitanu ancu a mostra. À l'Area di l'Eventi finu à u 9 di ghjennaghju, Ataol Behramoğlu, Nebil Özgentürk, Sunay Akın, Ümit Alan, Barış İnce, Ateş İlyas Başsoy, Özlem Gürses, Semihi Vural, Haydar Ergülen, Murat Menteş, Revhat Yestu, Ali, Ahmet nomi cum'è Şimşek, Ömür Üzel, Meral Seçer, Neptün Soyer, Ayhan Kızıltan, Turan Ali Çağlar, Abdullah Ayan è Mirza Turgut si svolgeranu cum'è parlanti in l'interviste chì saranu. U prugramma di l'Area di l'Eventi hè statu spartutu in dettagliu da i cunti di e social media di a Municipalità Metropolitana di Mersin.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*