Puderia esse varianti più preoccupanti dopu Ormicron ?

Puderia esse varianti più preoccupanti dopu Ormicron ?

Puderia esse varianti più preoccupanti dopu Ormicron ?

Ogni infezione crea un novu terrenu per u virus per mutà, è l'omicron hè assai più contagiosu di e varianti precedenti. L'esperti ùn sanu micca cumu seranu e prossime varianti o cumu puderanu furmà a pandemia.

L'esperti ùn sanu micca ciò chì saranu e prossime varianti o cumu puderanu furmà a pandemia, ma dicenu chì ùn ci hè micca garanzia chì i prudutti di u successore di l'omicron pruvucanu una malatia più ligera o chì i vaccini attuali funzionanu contru à elli.

"Più veloce l'Omicron si sparghje, più opportunità ci sò per a mutazione chì potenzalmentu porta à più varianti", hà dettu Leonardo Martinez, epidemiologu di malatie infettive in l'Università di Boston.
Dapoi chì l'Omicron hè ghjuntu à a mità di nuvembre, hà ingugliatu u mondu cum'è u focu da l'erba secca. I studii mostranu chì a variante hè almenu duie volte più contagiosa chì u delta è almenu quattru volte più contagiosa chè a versione originale di u virus.

Omicron hè più prubabile ch'è delta di reinfettà l'individui cù l'antica COVID-19 è di causà "infezioni avanzate" in individui vaccinati, mentre attaccà ancu individui micca vaccinati. L'Organizazione Mondiale di a Salute hà riportatu un record di 3 milioni di novi casi di COVID-9 per a settimana di u 55-15 di ghjennaghju, un aumentu di 19 per centu da a settimana precedente.

In più di mantene e persone relativamente sane fora di u travagliu è di a scola, a facilità di diffusione di a variante rende u virus più prubabile di esse trasmessu è di stà in e persone cù un sistema immune debilitatu, dendu più tempu per sviluppà mutazioni forti.

Specialista di malatie infettive à l'Università Johns Hopkins, Dr. "Infezioni più longu è persistenti chì parenu esse u terrenu di crescita più prubabile per e novi varianti", hà dettu Stuart Campbell Ray. "Solu quandu avete una infezzione assai cumuna, darete l'uppurtunità di accade."

Perchè l'Omicron provoca una malatia menu severa chè u delta, a speranza hà suscitatu a speranza chì u so cumpurtamentu pò esse eventualmente l'iniziu di una tendenza chì rende u virus più dolce, cum'è u friddu cumuni.

I sperti dicenu chì questa hè una pussibilità datu chì i virus ùn si sparghjenu micca bè s'ellu uccidenu i so ospiti troppu rapidamente. Ma i virus ùn sò micca sempre menu mortali cù u tempu.

Per esempiu, se e persone infettate inizialmente sviluppanu sintomi lievi, sparghje u virus interagiscendu cù l'altri, poi diventanu assai malati dopu, pò ancu ghjunghje u so scopu principale. "A ghjente si dumandava se u virus evoluzione in dolcezza. Ma ùn ci hè nisuna ragione particulare per ellu per fà questu ", disse. "Ùn pensu micca chì pudemu esse sicuri chì u virus diventerà menu letale cù u tempu".

Migliurà progressivamente per sbarazzarsi di l'immunità aiuta un virus à sopravvive à longu andà. Nisunu era immune quandu SARS-CoV-2 hà colpitu prima. Ma l'infezioni è i vaccini anu datu a maiò parte di u mondu almenu una certa immunità, cusì u virus hà da adattà.

Ci sò parechje camini pussibuli per l'evoluzione. L'animali ponu potenzialmente schivate è liberà novi varianti. I cani è i misgi di l'animali, i cervi è i visoni allevati in a splutazioni sò solu uni pochi di l'animali vulnerabili à u virus, chì puderia putenzialmente mutà è sparghje à l'omu.

Un'altra strada potenziale: Mentre chì l'omicron è u delta vaghjime, l'omu pò cuntrarà infezioni doppie, chì Ray si riferisce à "Frankenvariants", chì puderanu generare ibridi cù caratteristiche di e duie spezie.

Quandu si sviluppanu novi varianti, hè sempre assai difficiuli di sapè da e caratteristiche genetiche quali puderanu nasce, anu dettu i scientisti. Per esempiu, l'omicron hà assai più mutazioni chè varianti precedenti, circa 30 in a proteina spike chì li permette di attache à e cellule umane. Tuttavia, a variante chjamata IHU identificata in Francia è tracciata da l'OMS hà 46 mutazioni è ùn pare micca esse diffusa assai.

Per frenà l'emergenza di varianti, i scientifichi mette in risaltu cuntinuà cù e misure di salute publica cum'è a maschera è a vaccinazione. I sperti anu dettu chì ancu se l'omicron circunvene l'immunità megliu cà delta, i vaccini offrenu sempre prutezzione, è i vaccini di rinfurzà anu riduciutu assai e malatie gravi, l'uspitalisazioni è i morti.

Anne Thomas, un analista IT di 64 anni in Westerly, Rhode Island, hà dettu ch'ella hè stata vaccinata cumpletamente è abilitata è chì prova ancu di stà sicuru per stà soprattuttu in casa mentre u so statu hà unu di i più alti tassi di casi COVID-19 in u mondu. i Stati Uniti. "Ùn aghju micca dubbitu chì questi virus continueranu à mutà, è avemu da trattà cun questu per un bellu pezzu".

Ray hà paragunatu i vaccini à l'armatura per l'umanità, chì impedisce assai a diffusione virali, se micca ferma completamente. Per un virus chì si sparghje in modu esponenziale, "qualsiasi cosa chì impedisce a trasmissione pò avè un impattu enormu", disse. Inoltre, quandu e persone vaccinate si ammalanu, Ray hà dettu chì a so malatia hè generalmente più ligera è migliora più rapidamente, lascendu menu tempu per emergenu varianti periculosi.

I sperti dicenu chì finu à chì i tassi di vaccinazione glubale sò assai bassi, u virus ùn serà micca endemicu cum'è a gripe. In una recente cunferenza di stampa, u Direttore Generale di l'OMS, Tedros Adhanom Ghebreyesus, hà dettu chì a prutezzione di e persone da e varianti future, cumprese quelle chì ponu esse cumpletamente resistenti à i vaccini d'oghje, dipende da a fine di l'ineguaglianza globale di i vaccini.

Tedros hà dettu chì li piacerebbe vede 70 per centu di e persone in ogni paese vaccinate à a mità di l'annu. Sicondu statistiche di l'Università Johns Hopkins, ci sò avà decine di paesi induve menu di un quartu di a so populazione hè cumplettamente vaccinata. E parechje persone in i Stati Uniti cuntinueghjanu à resiste à i vaccini attuali.
St. di Toronto Michael's Center for Global Health Research. "Queste enormi spazii micca vaccinati in i Stati Uniti, l'Africa, l'Asia, l'America Latina è in altrò sò fabbriche fundamentalmente diverse", hà dettu Prabhat Jha. "Ùn esse capace di fà questu in a leadership globale hè statu un tremendu fallimentu".

Intantu, novi varianti sò inevitabbili, disse Louis Mansky, direttore di l'Istitutu di Virologia Molecular in l'Università di Minnesota.

Mentre ci sò parechje persone micca vaccinate, "u virus hè sempre in cuntrollu di ciò chì succede", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*