Dumandatu u numeru di veiculi chì attraversanu u ponte Osmangazi, ùn pudia micca avè una risposta

Dumandatu u numeru di veiculi chì attraversanu u ponte Osmangazi, ùn pudia micca avè una risposta

Dumandatu u numeru di veiculi chì attraversanu u ponte Osmangazi, ùn pudia micca avè una risposta

U deputatu CHP Izmir Atila Sertel hà dumandatu, attraversu CİMER, u numeru di veiculi chì passanu per u Ponte Osmangazi in 2021 è i tariffi di garanzia pagati. In a risposta data da CİMER, si dicia quasi in burla, "Tutti i travaglii è transazzioni in i prughjetti di Build Operate Transfer sò realizati in cunfurmità cù a legislazione è in u quadru di e disposizioni in i cuntratti di implementazione".

"I miliardi di u statu sò trasferiti à qualchissia ogni annu"

Atila Sertel hà dettu: "Anu fattu l'abitudine di arrubà l'infurmazioni da u publicu. In l'anni precedenti, u numeru di veiculi chì passavanu per u Ponte Osmangazi è i milioni di dollari chì esce da e casse di u statu per i pagamenti di garanzia eranu nantu à l'agenda. Temendu a reazione di u publicu, u guvernu AKP ora sceglie di ammuccià l'infurmazioni dirette. Siccomu avete fattu u dirittu, vai avanti è spiegà i numeri. Sè vo, cum'è un membru di u parlamentu, ùn ci furnissi sta infurmazione, vai avanti è spiegà voi stessu. Ma ùn ponu micca spiegà perchè i miliardi di u statu sò trasferiti à qualchissia ogni annu. Se i soldi pagati per i tariffi di guaranzia venenu da a sacchetta di u publicu, avete da informà ancu à u publicu. "À quale paghete soldi è da quale site infurmazione di contrabbanda?" disse.

"Ùn avemu micca pussutu riceve risposte esplicative da TRT per l'ultimi 3-4 anni"

Dichjarà chì, cum'è membru di a Cummissione SOE, ùn anu micca pussutu riceve risposte esplicative da TRT per l'ultimi anni 3-4, Sertel hà cuntinuatu cusì:

"À a Cummissione SOE, dumandemu insistentemente quantu soldi hè pagatu per episodiu à TRT per serie è prugrammi stranieri. Ma ùn anu micca divulgatu cum'è un "Segretu cummerciale". Dumandemu à a Presidenza nantu à u numeru di veiculi è di guardiani, dicenu "basta". Dumandemu quantu hè statu pagatu in 2020 per u Ponte Osmangazi, chì hè statu custruitu da cuntratturi pro-guvernamentali è 1.5 miliardi TL sò stati pagati à i cuntratturi per u pagamentu di garanzia in 2021, dicenu "in cunfurmità cù a legislazione". Pigliate unu è culpisce l'altru. Tutti i ministeri, tutte l'istituzioni sò currutti. Sò andati in pazzi è si schernu di noi è di u nostru populu. Quelli chì offrenu u statu à elli stessi è i so sustenidori pensanu ch'elli ponu scappà di questu senza furnisce infurmazioni. "Quelli chì arrubbanu infurmazioni da u publicu saranu rispunsevuli di tuttu questu davanti à a lege". (haber.sol)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*