U Stress Pandemic Aumenta l'Interesse in i Dessert

U Stress Pandemic Aumenta l'Interesse in i Dessert

U Stress Pandemic Aumenta l'Interesse in i Dessert

L'epidemie di COVID-19 è u prucessu di quarantena anu causatu alcuni cambiamenti in l'umore è l'attività fisica di l'individui. U psicologu specialista Ezgi Dokuzlu da u Centru di Salute Anadolu, chì dice chì e cundizioni è l'umore di l'individui durante i periodi di stress intensu anu ancu affettatu u so cumpurtamentu nutrizionale, hà dettu: "Una persona prova di chjude u gap emutivu, l'ansietà è u stress cù l'alimentariu, è poi ellu. pò esse più stressed cù u dispiace ch'ellu sperimenta è pò ancu ottene stu stress sottu cuntrollu. Puderanu turnà à l'attività chì li dà piacè, cum'è manghjà ", disse.

U statu emutivu negativu sperimentatu per u stress, l'ansietà è l'incertezza cambia permanentemente o temporaneamente l'abitudini alimentari di l'individui. U Psicologu Specialista di u Centru di Salute Anadolu Ezgi Dokuzlu, chì dice chì ùn hè micca una coincidenza per parechje persone per cumprà è guadagnà pesu ancu s'ellu ùn ne hà micca bisognu durante u periodu di pandemia, hà dettu: "Ormone ligati à a ricumpensa, a felicità è u piacè, cum'è per esempiu. A dopamina è a serotonina, chì sò secreti in u cervellu, determinanu e nostre preferenze alimentari. L'alimenti ricchi di carbuidrati causanu un aumentu di a serotonina, cunnisciuta cum'è l'hormone di a felicità, è ci facenu sentu bè quandu ci sentimu stressati o ansiosi. Dunque, per riduce l'emozione negativa in cui simu è aumentà u statu di benessiri, vultemu à pranzi diliziosi o shopping chì pudemu accede facilmente ".

U cambiamentu di situazioni di stress intensu cambia l'abitudini alimentari

Sottulineendu chì certi stati d'umore, cum'è l'ansietà, a rabbia è a depressione ponu causà una diminuzione o un aumentu di l'appetite, u psicologu specialista Ezgi Dokuzlu hà dettu: "Sicondu i studii, si vede chì e persone cun umore tristi è ansioso preferiscenu l'alimenti cù più calori è quantità più altu. paragunatu à a felicità. Hè normale di vultà à e cose chì pudemu piacè è sentimu bè in avvenimenti stressanti maiò cum'è una pandemia. Soprattuttu chì l'attività chì pudemu gode in quarantena sò limitate, ciò chì ogni individuu tende facilmente hè di manghjà cose belle è dolci è di pruvà diversi piatti chì pareanu deliziosi ".

Cerchemu di sentu bè

Ricordendu chì una persona sottu stress intensu tende à l'alimenti imballati facilmente accessibili, l'alimenti ricchi di carboidrati, l'alimenti zuccarati è e bevande per sentenu bè è rilassate rapidamente, Dokuzlu hà dettu: "Semu in una ricerca constante di sentu bè, soprattuttu quandu cunsideremu chì questi l'alimenti sò addictive. Inoltre, hè diventatu impurtante quantu tempu ancu l'alimenti imballati acquistati durante stu prucessu puderia esse manghjatu è quantu ci anu tenutu occupatu. Per esempiu, invece di una piccula barra di cioccolata, un grande pacchettu di snacks hè più preferitu perchè pò esse manghjatu per un tempu più longu è vi fa sentu più visualmente satisfettu. Sapemu chì l'alimenti cum'è u cioccolatu è l'alimenti zuccarati sò addictive. "Questu porta à u nostru ciculu di esse in una ricerca constante per sente bè".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*