U requisitu di a prova PCR eliminata, a decisione cambiata in 24 ore

U requisitu di a prova PCR eliminata, a decisione cambiata in 24 ore
U requisitu di a prova PCR eliminata, a decisione cambiata in 24 ore

In u quadru di a raccomandazione di u Cumitatu Scientificu Coronavirus di u Ministeru di a Salute, u Ministeru di l'Affari Interni hà mandatu una circular à i guvernatori chì dicenu chì ùn ci hè bisognu di applicà e teste PCR à e persone chì ùn sò micca vaccinati o chì ùn anu micca finitu u prucessu di vaccinazione. Hè nutate chì a decisione hè stata cambiata dopu à 24 anni ...

In u quadru di a raccomandazione di u Cumitatu Scientificu di u Coronavirus di u Ministeru di a Salute, u Ministeru di l'Interior hà mandatu una circular à i guvernatorati chì dicenu chì ùn ci hè micca bisognu di applicà a prova PCR à e persone chì ùn sò micca vaccinati o chì ùn anu micca finitu u prucessu di vaccinazione.

In a circular mandata da u Ministeru à 81 guvernatori pruvinciali, l'attenzione hè stata attirata à u cursu recente di l'epidemie di coronavirus è u so impattu nantu à a salute publica.

In a circular, "In l'articulu chì cuntene e valutazioni di u Ministeru di a Salute in u quadru di e raccomandazioni di u Cunsigliu Scientificu Coronavirus; Da e persone chì ùn sò micca vaccinati o chì ùn anu micca finitu u prucessu di vaccinazione è ùn anu micca avutu a malatia in l'ultimi 180 ghjorni, prima di viaghji interurbani in aereo, autobus, trenu o altre trasportu publicu, prima di assistisce à avvenimenti cum'è cuncerti, cinema è teatru, à persunale chì travaglia in i scoli di u Ministeru di l'Educazione Naziunale (insegnanti, "Hè statu infurmatu chì hè statu evaluatu chì ùn ci hè micca bisognu di screening cù test PCR per l'impiegati in tutti i posti di travagliu publichi è privati, cunduttori di serviziu, persunale di pulizia, etc.), è e persone chì participeranu à i campi studianti urganizati da istituzioni pubbliche è private ".

Hè nutatu chì, in cunfurmità cù a lettera pertinente di u Ministeru di a Salute, hè statu decisu di abulisce tutte e disposizioni di i circulari publicati da u ministeru.

Inoltre, in cunfurmità cù i principii dichjarati, hè statu dumandatu chì e decisioni di i Cunsiglii Generali di Sanità Pruvinciale è Distrettuale sò prese in cunfurmità cù l'articuli 27 è 72 di a "Legge Generale d'Igiene", è chì e misure necessarie sò prese per impediscenu ogni disrupzioni in a pratica è per prevene a vittima.

Eccu quella circular:

CAMBIA DOPO 24 ORE

Hè nutate chì a circular mandata da u Ministeru di l'Affari Interni à i guvernatori di 81 pruvince hè stata cambiata dopu à 24 ore.

Per e persone chì ùn sò micca vaccinati o chì ùn anu micca finitu u prucessu di vaccinazione è ùn anu micca avutu a malatia in l'ultimi 180 ghjorni, a pratica di sottumette una prova PCR negativa da un massimu di 48 ore prima di entre in certi spazii o viaghjà cù trasportu publicu serà rivista. in cunfurmità cù e valutazioni di a Direzzione Generale di Salute Pública di u Ministeru di a Salute per eliminà i malintesi.

In a circular, hè statu dichjaratu chì a prova di PCR serà è ùn serà micca dumandata da e persone chì ùn sò micca vaccinati o ùn anu micca cumpletu u prucessu di vaccinazione è ùn anu micca avutu a malatia in l'ultimi 180 ghjorni.

In cunsiquenza, a prova PCR per l'impiegati di case di anziani, case di anziani, case d'amore è case penali è di detenzione chì ùn sò micca vaccinati o chì ùn anu micca avutu a malatia in l'ultimi 180 ghjorni, detenuti è cundannati in case penali è di detenzione in certi casi, è e persone. chì viaghjà à l'esteru (in cunfurmità cù e regule determinate da u paese per viaghjà). A scanning continuerà.

In cunfurmità cù l'evaluazione di a Direzzione Generale di Salute Pública, a prova di PCR continuarà per e persone senza vaccinazione chì viaghjanu intercity in aereo o quelli chì ùn anu micca finitu u prucessu di vaccinazione è ùn anu micca avutu a malatia in l'ultimi 180 ghjorni.

Da e persone chì ùn sò micca vaccinati o chì ùn anu micca finitu u prucessu di vaccinazione è ùn anu micca avutu a malatia in l'ultimi 180 ghjorni, à quelli chì assisteranu à avvenimenti cum'è cuncerti, cinema è teatru, à u persunale chì travaglia in e scole di u Ministeru di l'Educazione Naziunale (maestri, bus drivers, cleaning staff, etc.), à l'impiegati in tutti i posti di travagliu publichi è privati. Quelli chì assisteranu à i campi studianti urganizati da istituzioni pubbliche è private ùn saranu micca esaminati cù una prova PCR.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*