A linea di metro di l'aeroportu Pendik Sabiha Gökçen serà cumpletata in a prima metà di questu annu

A linea di metro di l'aeroportu Pendik Sabiha Gökçen serà cumpletata in a prima metà di questu annu
A linea di metro di l'aeroportu Pendik Sabiha Gökçen serà cumpletata in a prima metà di questu annu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dichjaratu ch'elli aumenteranu a lunghezza di u sistema ferroviariu à 7 chilometri cù i 354,3 prughjetti in corso di linea di u sistema ferroviariu separatu in Istanbul, è hà dettu: "Cumplendu unu di sti prughjetti, Pendik-Tavşantepe-Sabiha Gökçen. Linea di metro di l'aeroportu in a prima mità di questu annu, u nostru pòpulu vi offre à u vostru serviziu. Quandu a nostra linea hè messa in serviziu, KadıköyUn citatinu chì piglia u metro da Arrivarà à l'aeroportu cù un viaghju di 48 minuti senza esse bloccatu in u trafficu ", disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà esaminatu i travaglii nantu à a linea di metro di l'Aeroportu Pendik-Tavşantepe-Sabiha Gökçen. Karaismailoğlu hà dettu: "L'annu 2021 hè statu un annu in u quale l'epidemie hè stata pruvata à esse cuntrullata è i prucessi di nurmalizazione accelerati per u mondu sanu cù sforzi di vaccinazione", Karaismailoğlu hà dettu chì anu lasciatu cù successu e dure lotte da piglià passi fermi in quantu salute, educazione, ecunumia, cummerciu, attività infrastrutturali, travagliu è vita suciale.

À L'ANNU NOVU, CUINTEMU À LAVARE CONTRA U LESSESSU CAMINU.

"Noi; Impegnatu à a strada, a ferrovia, u mare, a via aerea è a cumunicazione, custruendu l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di Turchia, cuntribuiscenu à u sviluppu di a cultura, u turismu è l'ecunumia à un altu livellu, creendu spazii d'impieghi diretti è indiretti di più di 1 milione annu cù i nostri investimenti. , impiegendu più di 4 mila persone. Semu una famiglia assai grande cù u so situ di custruzzione è più di 700 mila impiegati ", u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu ottenutu tutti questi rializazioni pigliendu forza da u spiritu di unità è sulidarità, travagliendu cù l'eccitazione è a devozione di u primu ghjornu. Sottulineendu chì u 2022 serà un annu impegnatu in u quale i prughjetti esistenti seranu cumpletati è novi prughjetti seranu implementati, Karaismailoğlu hà nutatu chì continuanu à travaglià decisivamente in u listessu modu in u novu annu.

Enfatizendu chì aumenteranu ancu e so attività d'investimentu in u quadru di e pulitiche chì cuntribuiscenu à u sviluppu intelligente, ambientale è olisticu, Karaismailoğlu hà fattu e valutazioni seguenti:

"L'annu 2022 serà un annu in quale prughjetti assai grandi è impurtanti di u sistema ferroviariu urbanu seranu realizati. Dapoi u 2002, cum'è servitori di a nostra nazione, ùn avemu mai riduciutu i nostri investimenti in Istanbul. Semu in cerca di aumentà u cunfortu è a velocità in u trasportu publicu di Istanbul, a cità mundiale. I novi prughjetti chì avemu fattu è faremu continuanu à dà vita à u sistema di trasportu publicu di Istanbul. U nostru Ministeru travaglia duramente nantu à 103,3 linee di sistema ferroviari separati cù una lunghezza totale di 7 chilometri in Istanbul, cumprese a linea di metro Pendik-Tavşantepe-Sabiha Gökçen Airport. Bakırköy (IDO)-Bahçelievler-Güngören-Bağcılar (Kirazlı), linea di metro, linea di metro Başakşehir-Pine è Hospital Sakura-Kayaşehir, Küçükçekmece-Halkalı- Aeroportu Başakşehir-Arnavutköy-Istanbul, linea di metro, linea di metro Beşiktaş (Gayrettepe)-Kagithane-Eyüp-Istanbul, linea di metro Üsküdar Altunizade-Çamlıca -Ferah Mahallesi-Bosnia Boulevard è Sistema Zeytinburnu (Sazlıkecitih) (System) Cù i prughjetti di trasportu di a nova generazione orientati à i pedoni, aumenteremu l'attuale 251 chilometri di lunghezza di u sistema ferroviariu in Istanbul à 354,3 chilometri.

U 52% DI A RETE DI SISTEMA FERROVIARIA IN ISTANBUL SERA COSTRUITA DA U NOSTRU MINISTERIU

Rimarchendu chì mettendu in opera i prughjetti da a prima mità di quist'annu, anu messu tutti à u serviziu di u publicu in 2023, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu chì u 52 per centu di u sistema ferroviariu. A reta in Istanbul serà custruita da u Ministeru. Karaismailoğlu hà dettu: "In più, in 159,2 prughjetti diffirenti di 13 chilometri in u trasportu urbanu in tuttu u paese, i nostri amichi travaglianu 7/24", aghjustendu chì mostranu ancu a cura mostrata in u trasportu publicu urbanu in u trasportu ferroviariu interurbanu.

PENDIK-SABIHA GÖKÇEN METRO LINE A CAPACITÀ DI PASSAGERI ORA-ORA SERA DI 70 MIL PASSAGERI

Linea di metro di l'aeroportu di Pendik Sabiha Gokcen

Toccu à l'infurmazioni nantu à l'opere nantu à a Linea di Metro Pendik-Tavşantepe-Sabiha Gökçen, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"U nostru prughjettu di 7,4 chilometri include Fevzi Çakmak (Hospital), Yayalar, Kurtköy è stazioni di l'aeroportu Sabiha Gökçen. A capacità di u passageru per ora di a nostra linea, chì furnisce u trasportu cù una vitezza operativa di 80 chilometri, serà di 70 mila passageri. Cù a fine di a linea; À l'aeroportu Sabiha Gökçen, KadıköyA continuazione ininterrotta di a Linea di Metro Kartal-Pendik serà furnita. Mentre u trasportu sicuru, veloce è ecunomicu hè pussibule cù u sistema ferroviariu direttu à l'aeroportu, a parte nordu di u nostru distrittu Pendik si scontra cù u metro. In u scopu di u prugettu finu à avà; Avemu stallatu 14 mila 536 metri di ferrovia. 15 mila 970 metri di tunnel sò stati scavati è i travaglii di custruzzione di u tunnel sò stati finiti. Avemu pruduciutu 4 mila 99 metri cubi di cimentu armatu in 350 stazioni. Avemu purtatu i nostri pruduzzione elettromeccanica à 75 per centu. Cumpiteremu u nostru prughjettu in a prima mità di questu annu è u metteremu à a disposizione di u nostru populu. Cù i cuncetti di stazione chì avemu cuncepitu in cunfurmità cù a trama di Istanbul è e funzioni di l'Aeroportu Sabiha Gökçen, offreremu à i residenti di Istanbul più cà solu trasportu. Quandu a nostra linea hè messa in serviziu, KadıköyUn citatinu chì piglia u metro da puderà ghjunghje à l'aeroportu in un viaghju di 48 minuti senza esse chjappu in u trafficu. 18 minuti da Kartal; Puderete ghjunghje à l'aeroportu di Sabiha Gökçen in 10 minuti da Pendik Tavşantepe.

U GUADAGNU ECONOMICA DI NOSTRE PAESE SERÀ 185 MILIONI D'EURO

U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu, cù l'apertura di a linea di Metro di l'Aeroportu Pendik-Tavşantepe-Sabiha Gökçen, in un periodu di 23 anni in termini di beneficii cum'è mantenimentu è operazione di l'autostrada, guadagnu di accidenti, contaminazione di l'aria, rumore, natura, terra verde, a diversità biologica, a pulizia di a terra è di l'acqua, hà sottolineatu chì u guadagnu ecunomicu di Turchia seria 185 milioni d'euros.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*