Qatar Airways annulla l'ordine di aerei di massa da Airbus

Qatar Airways annulla l'ordine di aerei di massa da Airbus

Qatar Airways annulla l'ordine di aerei di massa da Airbus

In u casu di l'atterrissimu di l'A350, Qatar Airways hà cessatu di accettà e spedizioni di aerei largu da Airbus finu à chì u prublema cù a deteriorazione di e superfici esterne di u fuselagiu hè stata risolta.

Qatar Airways hà purtatu a disputa cù Airbus à a Corte Suprema di Londra dopu avè arrestatu quasi a mità di a so flotta A350. Qatar Airways, una di e "trè grandi" compagnie aeree di a regione di u Golfu, hà annunziatu chì hà "terminatu" u so cuntrattu per cumprà 50 aerei A321neo à corridoiu unicu.

Airbus hà ricunnisciutu l'esistenza di a degradazione di a pittura chì puderia revelà una reta metallica chì prutegge l'aviò da i fulmini. Tuttavia, Airbus dice chì u prublema ùn hè micca un prublema di sicurezza aerea.

Qatar Airways hà dumandatu $ 618 milioni in compensazione, è ancu $ 350 milioni per ghjornu per ogni ghjornu chì l'aviò A4 hè inattivu.
In risposta, Airbus hà fattu un passu sorprendente annullandu l'ordine multimiliardariu di Qatar Airways per 50 aerei "in cunfurmità cù i so diritti". Sicondu u fabricatore di l'aeronautica, Qatar Airways hà annullatu l'ordine di l'A350neo per ùn avè micca rispettatu i so obblighi cuntrattuali ricusendu di piglià a consegna di l'aeronave A321. U prezzu di u catalogu di l'ordine di Airbus à Qatar Airways era più di $ 6 miliardi.
A prima audizione di e duie cumpagnie hè stata ghjovi in ​​a High Court di Londra. Una nova audizione si terrà a settimana di u 26 d'aprile.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*