Martiri di Sarıkamış ricordati cù preghiere in Bursa

Martiri Sarıkamış Commemorati in Bursa
Martiri Sarıkamış Commemorati in Bursa

In u 107 anniversariu di l'operazione, i martiri di Sarıkamış sò stati una volta di più cummemorati cù misericordia in u prugramma tenutu in Uludağ cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Bursa è u Cunsigliu di a cità di Bursa.

In cooperazione cù a Municipalità Metropolitana di Bursa, u Cunsigliu Municipale di Bursa, a Municipalità di Yıldırım, a Federazione di l'Associazioni Bursa Kars Ardahan Iğdır, l'Associazione Turchia di Maestri di Sci è Snowboard, un prugramma di commemorazione per i martiri Sarıkamış hè statu urganizatu in Uludağ. U prugramma, assistitu da parechji citadini, principia cù una marchja. Dopu à i discorsi, i martiri di Sarıkamış sò stati cummemorati cù preghiere. U prugramma di cummemorazione hè stata cumpletata cù a manifestazione di 160 maestri di sci chì pattinanu nantu à a pista cù torche è bandiere turche in manu.

U presidente di u Cunsigliu di a cità di Bursa, Şevket Orhan, hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione di sta urganizazione significativa. Orhan hà dettu: "I nostri santi martiri ci anu datu sta terra onorevole inzuppata di sangue. Spieghemu sta situazione à i nostri figlioli è a nostra prossima generazione. Parlemu di u valore di u nostru paese. Avemu vistu in u nostru vicinu Iraq, avemu vistu in Siria; sò diventati apatridi. Prutegemu a nostra patria. Cunniscitemu bè u nostru passatu. U prugramma chì avemu urganizatu oghje per u 107 anniversariu di l'Operazione Sarıkamış hè assai impurtante. Vogliu a misericordia di Diu à i nostri suldati è suldati chì sò stati martirizzati per questa patria celeste, è una rapida ricuperazione à i nostri veterani ", disse.

U presidente di a Federazione di l'Associazione Bursa Kars Ardahan Iğdır, İrfan Koç, hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana di Bursa, u Cunsigliu Municipale di Bursa è a Municipalità Yıldırım per u so sustegnu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*