Se a vostra pressione sanguigna aumenta, fate tè

Se a vostra pressione sanguigna aumenta, fate tè
Se a vostra pressione sanguigna aumenta, fate tè

Specialista in Cardiologia Prof. Dr. Zekeriya Nurkalem hà datu infurmazioni nantu à u novu benefiziu scupertu di tè, chì hè a seconda bevanda più cunsumata in u mondu dopu l'acqua.

A pressione di u sangue, cunnisciuta ancu com'è ipertensione, hè una malatia seria chì mette in a vita. Ci hè chì a medicina per sta malatia, chì provoca attaccu di cori è ictus, era ghjustu vicinu à noi. Se a vostra pressione sanguigna aumenta, fate u tè immediatamente. Perchè u tè neru abbassa a pressione alta.

Specialista in Cardiologia Prof. Dr. Zekeriya Nurkalem hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u novu benefiziu scupertu di tè, chì hè a seconda bevanda più cunsumata in u mondu dopu l'acqua:

"Sicondu a ricerca publicata in l'American Journal of Clinical Nutrition, u tè neru hè una bona opzione per abbassà a pressione alta è prevene a malatia di u cori.

Hè statu trovu chì l'antioxidanti in u tè ponu apre i canali di ioni è rilassate i musculi chì circundanu i vini sanguini.

U cunsumu di tè neru trè volte à ghjornu aiuta à riduce l'ipertensione è prevene altre malatie cardiache.

L'ultime ricerca puderia guidà à u sviluppu di migliori droghe per a pressione alta.

In modu, troppu cunsumu di tè neru pò causà insomnia. A cafeina pò attivà u sistema nervoso, causendu ansietà, mal di testa, è vertigini. Dunque, assicuremu chì ùn andemu micca eccessivamente cù u nostru cunsumu di tè neru.

Sì avemu a pressione di u sangue; Ùn trascuremu micca u nostru usu regulare di i nostri medicini è i nostri cuntrolli medichi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*