U Sistema di Cumandamentu è Controlu di u Submarinu Seydi Ali Reis hè Prontu

U Sistema di Cumandamentu è Controlu di u Submarinu Seydi Ali Reis hè Prontu
U Sistema di Cumandamentu è Controlu di u Submarinu Seydi Ali Reis hè Prontu

Presidente di a Presidenza di l'Industrie di Difesa Prof. Dr. İsmail Demir hà annunziatu chì u Sistema di Command è Control, chì hè statu sviluppatu per i sottumarini di a classe HAVELSAN REİS è hè u cervellu di u sottumarinu, hè statu mandatu à u Cumandante di u Cantieru Gölcük per esse stallatu nantu à u 5u sottumarinu, Seydi Ali Reis.

Dichjarà chì cuntinueghjanu à integrà i sistemi di cummandu è cuntrollu in i sottumarini in u so postu nantu à i so cunti suciali, u presidente Demir hà dettu: "Avemu mandatu u Sistema di Command è Control, chì hè statu sviluppatu per i sottumarini di a classe REİS è hè u cervellu di u sottumarinu, per Gölcük Shipyard Command per u 5th Submarine Seydi Ali Reis. Felicitazioni ". disse.

Sicondu a dichjarazione fatta da a Presidenza di l'Industrie di Difesa (SSB), l'integrazione di i sottosistemi cuntinueghja mentre a custruzzione di i sottumarini cuntinueghja in u Prughjettu Submarinu di New Type, chì hè realizatu cum'è un prughjettu SSB.

Nanzu, 4 Sistemi di Command è Controlu di Submarine sò stati accettati per 4 sottumarini. Infine, u 5u sistema di cumandamentu è cuntrollu hè statu mandatu à Gölcük Shipyard Command per esse stallatu nantu à Seydi Ali Reis, u quintu di i sottumarini di a classe REİS.

HAVELSAN hà finitu a stallazione è a prova dettagliata di u sistema. I testi d'accettazione di a fabbrica di u sistema sò stati realizati cù a participazione di u persunale di SSB è di u Cumandante di e Forze Navali.

HAVELSAN hà ghjucatu un rolu impurtante in u sviluppu di parechji sistemi è software, in particulare u sistema di cuntrollu di cummandu, chì hè scrittu cum'è u cervellu di u sottumarinu, in u scopu di u Prughjettu Submarinu New Type (YTDP).

U software di u Sistema di Gestione di Combattimentu sviluppatu da HAVELSAN hè utilizatu in i sottumarini di classi REİS.

Inoltre, a gestione di a cunfigurazione, l'integrazione di u sistema è a prova di tuttu u codice fonte di u software di u Sistema di Command è Control sò realizati sottu a rispunsabilità di HAVELSAN. Per questu scopu, u Sistema di Test Basatu in Terra (KKTS), chì hè un equivalente esatta di l'hardware è u software chì si trovanu in u sottumarinu, hè statu stabilitu in e strutture di HAVELSAN in Ankara.

In più di questu, u Sistema di Distribuzione di l'Informazioni Submarine (DBDS), chì hè scrittu cum'è u core di i sottumarini di novu tipu, hè statu ancu sviluppatu da HAVELSAN.

Utilizendu a tecnulugia di software integrata in tempu reale, DBDS furnisce una integrazione perfetta cù 105 unità diverse in u sottumarinu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*