Un rapportu di fattibilità hè preparatu per u prughjettu di a funivia di u Castellu di u Diavulu

Un rapportu di fattibilità hè preparatu per u prughjettu di a funivia di u Castellu di u Diavulu

Un rapportu di fattibilità hè preparatu per u prughjettu di a funivia di u Castellu di u Diavulu

Cù u sustegnu di l'Agenzia di Sviluppu Serhat (SERKA), un rapportu di fattibilità hè preparatu per a custruzzione di una funivia à u Castellu di u Diavulu in u distrittu Çıldır di Ardahan.

U cuntrattu per "Çıldır Devil Castle Ropeway Feasibility Project", chì avia u dirittu di riceve un supportu finanziariu in u scopu di u prugramma di Supportu di Fattibilità apertu da l'Agenzia di Sviluppu Serhat in 2021, hè statu firmatu da u Segretariu Generale SERKA Nurullah Karaca è u Sindaco di Çıldır Yakup Azizoğlu. U Castellu di u Diavule, chì si trova à circa 5 chilometri da u centru di a cità di Çıldır, si trova in u Canyon Karaçay, induve passa u fiumu Kura. U castellu, chì hè custituitu di scogliere nantu à trè lati, pò esse intrutu solu per una porta à u nordu. Dopu à u rapportu di fattibilità da esse preparatu, serà decisu s'ellu si custruirà una funivia per u Castellu di u Diavule, chì hè diventatu destinazione turistica in l'ultimi anni cù a so struttura maestosa è a so bellezza naturale circundante.

Un rapportu di fattibilità hè preparatu per u Prughjettu di funivia di u Castellu Satanicu

Cù u funiculu chì deve esse custruitu nantu à Karaçay Canyon, hè destinatu à custruisce spazii suciali à i punti est è nordu. In a regione induve a funivia serà custruita, hè destinata à creà percorsi di trekking è trekking è offre à l'amatori di a natura. Un altru scopu di u prugettu hè di aumentà l'impieghi per mezu di spazii suciali da creà per i turisti domestici è stranieri. U Castellu di u Diavulu, chì si pensa chì hè statu custruitu durante u Regnu Urartianu, hè unu di i posti più visitati da i turisti lucali è stranieri, cù u Lavu Çıldır.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*