U settore di l'assicuranza crescerà positivamente in 2022

U settore di l'assicuranza crescerà positivamente in 2022

U settore di l'assicuranza crescerà positivamente in 2022

U settore di l'assicuranza aspetta una crescita reale in 2022 malgradu l'incertezza ecunomica crescente, l'aumentu rapidu di i tassi di scambiu è l'inflazione. U cofundatore è CEO di Monopoli Insurance, Erol Esentürk, hà annunziatu a valutazione di u settore 2021, l'aspettattivi di u settore 2022 è i miri.

 Avemu lasciatu un altru annu di sfida

Dichjarà chì a difficultà di rimpiazzà l'assi per via di l'aumentu di a cuscenza di l'assicuranza è di l'aumentu di i prezzi di l'assi durante u periodu pandemicu, u cofundatore è CEO di Monopoli Insurance, Erol Esentürk, hà dettu: "Mentre ci era poca attività in 2020 per via di A pandemia, ci era assai attività in 2021 cù a transizione à a nurmalizazione. Prima di a pandemia, per esempiu, u mercatu di l'assicuranza di salute avia righjuntu una certa saturazione. Tuttavia, l'epidemie torna è intensamente ricurdatu à tutti l'impurtanza di l'assicuranza di salute. Inoltre, a stagnazione ecunomica causata da a pandemia hà permessu di ricunsiderà l'assicuranza di travagliu, di vita è di disoccupazione. À questu puntu, u settore di l'assicuranza, chì offre suluzione più veloce è più flexible à i clienti, hà datu una bona prova è hà chjusu l'annu in una nota positiva. Avemu vistu un aumentu di e dumande per l'assicuranza di vita è di disoccupazione è per a salute. In ogni casu, l'incertezza sperimentata in l'ultimi mesi hà fattu assai pressione nantu à u vinditore d'assicuranza è ancu in tutti i settori.

Chjusu 2021 cù una crescita di 50 per centu

Spieghendu chì cum'è Monopoli Insurance, anu chjusu l'annu 2021 cù una crescita vicinu à u 50 per centu, Esentürk hà dettu: "Pudemu dì chì avemu avutu un bonu annu in 2021 cù a cuntribuzione di e nostre cullaburazioni è avemu chjusu l'annu cun successu. A salute hè unu di i rami più impurtanti in a nostra cartera. Avemu ottenutu una crescita di 50 per centu in u settore di a salute, chì hè assai preziosu per noi. Oltre à questu, i rami di u focu, u trasportu, l'ingegneria è u mutore si distinguenu cum'è e rami in quale cuntinuemu a nostra crescita. Di sicuru, l'aumentu sbilanciatu di u scambiu in l'ultimi dui mesi è l'ambienti inestabile in l'ecunumia anu affettatu u settore di l'assicuranza cum'è tutti l'altri settori. Semu felici di pudè chjude u 2021, chì era un annu difficiule, in questu modu. I nostri clienti individuali è corporativi sò assai impurtanti per noi. Avemu cunsideratu u Dipartimentu di Soddisfazione di u Cliente, chì avemu stabilitu in l'ultimi mesi di 2020, cum'è a nostra prima priorità ancu in 2021. Cridemu chì l'impurtanza chì demu à i nostri clienti hè ricumpinsata sia da prutezzione di i nostri clienti esistenti sia da unisce à i nostri novi clienti. Pudemu dimustrà questu numericamente, cun un aumentu di 12 per centu in i clienti individuali è 15 per centu in i clienti corporativi ".

Obiettivi in ​​2022 investenu in una digitalizazione massiva

Enfatizendu chì l'impattu di i sviluppi ecunomichi nantu à u settore di l'assicuranza hè direttamente ligatu, Erol Esentürk: "Sfurtunatamente, a tarifa d'assicuranza hè bassa in Turchia ... In fattu, u settore di l'assicuranza hà un putenziale di crescita più altu ch'è a crescita ecunomica di u paese. L'annu 2022 signala chì serà un annu in quale l'aumentu di u scambiu chì hà iniziatu in l'ultimi mesi di u 2021 continuarà. Sicondu l'aumentu di l'inflazione, anticipemu chì l'aumentu di tutti i costi di u produttu, l'aumentu di i pezzi di ricambio è di i costi di u travagliu, è l'aumentu di l'inflazione medica serà ancu riflessu in i primi di pulitica. In questu cuntestu, hè previstu chì ci saranu serii aumenti di i primi per tutti i rami in tuttu u settore. In termini reali, pensemu chì ci pò esse una crescita seria di novu. In u risultatu di l'instabilità in l'ecunumia, vedemu una alta probabilità chì ci sarà un aumentu di l'attitudini protettive di i clienti à i so beni è servizii, è per quessa, un aumentu di a cuscenza di l'assicuranza è un aumentu di a vendita di pulitica in termini di quantità." Esentürk, chì hà dettu chì, cum'è Monopoli Insurance, si concentranu principalmente in a digitalizazione di tutti i nostri prucessi in 2022, hà dettu: "Ancu se ci sò alcune riserve in questa zona in u settore, pigliàmu l'iniziativa è realicemu sta trasfurmazioni. Mentre facemu questu, preparemu una piattaforma digitale induve ùn solu i nostri prucessi di vendita ponu esse seguiti, ma ancu i sinistri di i nostri assicurati, cullezzione è altri prucessi post-vendita ".

Avemu da integrà a cunsultazione di gestione di risichi in u novu ordine mundiale

Erol Esentürk, chì hà sottolineatu chì e cumpagnie d'assicuranza anu un grande travagliu per aumentà a tarifa d'assicuranza, hà dettu: "Noi, cum'è Monopoli Insurance, crede chì ogni impresa cummerciale deve pruduce prughjetti chì creanu benefici suciali per a sustenibilità di u mondu è a natura. Informazione, Big Data, Tecnulugia, Sistemi Multiplex Digitali, Piattaforme Integrate di Intelligenza Artificiale ... Quessi sò i fatti d'oru di questa età. Cridemu chì ognunu deve pruduce prughjetti chì creanu un valore cumunu per l'avvene di u so settore, cù una vista più altu. Avemu u scopu di sparte l'esperienze è l'idee nantu à ciò chì pudemu fà in u nostru settore per un mondu megliu, inseme cù tutti i nostri stakeholder è i partenarii d'affari, è di pruduce prughjetti chì creanu valore in u risultatu, in e nostre attività chì realizamu sottu u parapluie. di a "Piattaforma per aghjunghje valore cù Monopoli", chì avemu stabilitu cun questa cuscenza ", aghjunse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*