Fieru successu da u Veiculu Marinu Armatu Unmanned ULAQ!

Fieru successu da u Veiculu Marinu Armatu Unmanned ULAQ!

Fieru successu da u Veiculu Marinu Armatu Unmanned ULAQ!

ARES Shipyard di Antalya è Meteksan Defense, basati in Ankara, chì operanu cù a capitale naziunale in l'industria di difesa, anu cumpletu cù successu e teste di tirò integrendu un sistema d'arme 12.7 mm cuntrullatu à distanza in u primu Veiculu Armatu Unmanned Marine di Turchia, a piattaforma ULAQ.

ULAQ, chì hà distruttu cù successu u mira sparendu un missile per a prima volta in u mondu da un Veiculu Marittimu Unmanned in 2021, serà a guardia senza paura di basi è porti cù u so novu sistema d'arme cuntrullatu à distanza.

In u comunicatu di stampa cumuna, u direttore generale di u cantiere navale ARES Utku Alanç è u direttore generale di difesa di Meteksan, Selçuk Kerem Alparslan, anu dettu:

Vulemu sprimà cun grande orgogliu è felicità chì avemu finitu cù successu tutte e teste, cumprese i testi di tirò cù u sistema d'arme 12.7mm di u primu veiculu marittimu senza equipatu di Turchia, ULAQ-SİDA, è chì simu pronti à piglià a carica. Sapemu quantu hè impurtante u Veiculu Navale Unmanned ULAQ in a difesa di a patria blu di u nostru paese, a prutezzione di a nostra piattaforma cuntinentale marittima è e zoni ecunomiche esclusive. In questa direzzione, cuntinuemu a nostra attività intensiva per integrà novi sistemi à ULAQ in u scopu di e diverse esigenze ".

ULAQ SİDA, chì hà una gamma di crociera di più di 400 chilometri, una velocità di più di 70 chilometri à l'ora, capacità di visione di ghjornu / notte, algoritmi di navigazione autonomi, infrastruttura di cumunicazione protetta da guerra criptata è elettronica è prodotta da materiali compositi avanzati; Pò esse usatu da veiculi mobili terrestri, centru di cumandamentu di a sede o piattaforme flottanti in l'esekzione di missioni cum'è Reconnaissance, Surveillance and Intelligence, Surface Warfare (SUH), Warfare Asymmetric, Armed Escort and Force Protection, Strategic Facility Security. A cuntrariu di a so versione cumpletata in 2021, u Primu è Unicu Veiculu Navale Armatu Unmanned di Turchia ULAQ hè dotatu di un sistema d'arme 12.7 mm cuntrullatu remotamente per scopi critichi di basa / facilità è di difesa portu in più di missioni di ricunniscenza è di patrulla.

Dopu à a nova versione di u prugettu iniziatu da ARES Shipyard è Meteksan Defense in u campu di i veiculi marittimi senza pilotu, a pruduzzione di veiculi marittimi senza pilota ULAQ per a raccolta di intelligenza, a caccia di mine, a guerra anti-sottomarina, a lotta di u focu è l'aiutu umanitariu / evacuazione continuarà. .

ULAQ SİDA si prepara à esse esportatu in Europa

In una entrevista cù Naval News' Ares Shipyard Deputy General Manager, hè statu dichjaratu chì a cumpagnia hè in discussioni d'esportazione avanzata cù dui clienti europei.

In a variante "Base / Port Defense Boat" di l'ULAQ S/IDA (Armed/Unmanned Marine Vehicle):

  • U lanciatore di missile hè statu rimpiazzatu cù un sistema di arma remota stabilizzata di 12,7 mm (UKSS) chjamatu KORALP, custruitu da Best Grup. In questu modu, hè diventata a prima piattaforma navale di ULAQ Best Group per esse equipatu di 12,7 mm RCWS.
  • I sensori elettro-ottici (EO) attualmente usati sò stati rimpiazzati cù u sistema DENİZGÖZU EO di Aselsan, aumentendu a località di ULAQ.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*