A prima pruduzzione di Gökrail "Yiğido" lanciata nantu à i binari in Sivas Demirağ OSB

A prima pruduzzione di Gökrail "Yiğido" lanciata nantu à i binari in Sivas Demirağ OSB

A prima pruduzzione di Gökrail "Yiğido" lanciata nantu à i binari in Sivas Demirağ OSB

A prima pruduzzione hè stata fatta in a Zona Industriale Organizzata Demirağ, chì hè u futuru di Sivas. Gökrail Railway Vehicles and Equipment Factory, a fundazione di quale hè stata stallata 8 mesi fà, hà deragliatu u primu vagone chì hà pruduttu è chjamatu "Yiğido".

Una cerimonia hè stata fatta per u vagone custruitu in a Fabbrica di Veiculi Ferroviari è Equipaggiamenti Gökrail, a prima fabbrica custruita in a Zona Industriale Organizzata di Demirağ. U primu carru pruduciutu à a cerimonia, chì era assistitu da u guvernatore di Sivas Salih Ayhan, u sindaco Hilmi Bilgin è parechji invitati, hè statu lanciatu.

Nurettin Yıldırım, Direttore Generale di Gök Yapı AŞ è İsmail Timuçin, chì anu fattu u discorsu d'apertura di a cerimonia, anu spartutu a so eccitazione cù i participanti è anu desideratu chì a fabbrica sia benefica per Sivas è u nostru paese.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Hilmi Bilgin: Una grande storia di successu si trova quì

Dicendu chì hè un ghjornu impurtante per Sivas, u sindaco di Sivas Hilmi Bilgin hà dettu: "I prudutti chì produci quì servenu l'umanità. Quì si trova una grande storia di successu. Demirağ OIZ, in quale simu, hè diventatu un centru di attrazione cù u decretu emanatu da u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan. Cù i prudutti chì pruduci, fate una grande cuntribuzione à l'ecunumia di Sivas è à l'esportazione di u nostru paese. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu travagliatu duru è corse ". disse.

Salih Ayhan: Avè Investitori credenti hà fattu a nostra fede ancu di più

U guvernatore di Sivas, Salih Ayhan, chì hà dichjaratu chì parechji primi sò stati realizati inseme in Demirağ OIZ, hà dettu: "Avemu stabilitu a prima fundazione di questi lochi inseme. Spergu chì viaghjeremu u primu carru inseme. Sperimu sentimenti assai speciali inseme. Questa hè a mela rossa di Sivas. Hè un centru assai impurtante in l'impieghi, l'industria è a pruduzzione di prudutti di valore aghjuntu. Prima chì l'infrastruttura, l'acqua è a strada di stu locu sò finiti, Gökrail hà dettu: "Puntàremu a fundazione". Quandu l'avemu vistu oghje, hè in strada per diventà a più grande fabbrica di a regione. U fattu chì ci eranu investitori chì crèdenu ci hà fattu crede ancu di più. Avemu avutu un grande partenariatu. Avemu fattu un studiu esemplare in Turchia ". disse.

Nutendu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dichjaratu Demirağ OIZ cum'è un centru di attrazione, u guvernatore Ayhan hà dettu chì era una OIZ chì si parlava, è chì Gökrail, chì coopera cù TÜRASAŞ, esporterà 600 vagoni pruduciuti da ellu in Europa.

Felicitando a fabbrica chì hà iniziatu a produzzione in Demirağ OIZ cun un investimentu di 450 milioni di TL è un impiegu di 500 persone, u guvernatore Ayhan hà dettu: "Ci sò 66 OIZ in Turchia. Avemu classificatu secondu in dimensione è qualità. Avemu chjamatu u primu vagone "Yiğido". Chì u vostru caminu, a furtuna è l'orizzonte sia apertu. Ogni volta chì venemu quì, a nostra fede cresce più forte. Poneremu e fundazioni di centinaie di fabbriche quì in l'estiu. In dui anni, parleremu di cresce u persunale qualificatu, micca di disoccupazione ". disse.

Dopu à i discorsi, "Yiğido 001 Gökrail" hè stata lanciata nantu à i rails. U guvernatore Ayhan hà firmatu u carru cù e parolle "Producing Sivas, Development Sivas, Good Luck to Our First Wagon".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*