TAAC Cuntinueghja l'Attività di Sviluppu per l'Aviò di Combattimentu Naziunale è HURJET

TAAC Cuntinueghja l'Attività di Sviluppu per l'Aviò di Combattimentu Naziunale è HURJET
TAAC Cuntinueghja l'Attività di Sviluppu per l'Aviò di Combattimentu Naziunale è HURJET

TAAC Aviation Technologies (TAAC), chì hà iniziatu e so operazioni in 2019 cù a cullaburazione di l'Industrie Aerospaziali Turchi è Altınay Defense, cuntinueghja a so attività per sviluppà sistemi di cuntrollu di muvimentu, treni d'atterrissimu è sistemi di teste in cunfurmità cù i normi di l'aviazione, in particulare i prughjetti di sopravvivenza di i nostri. paese, Aviò di Combattimentu Naziunale è HURJET.

TAAC, chì svolge attività di R&D, di cuncepimentu è di produzzione di sottosistemi critichi per e piattaforme aeree ad ala fissa è rotativa, sviluppa prughjetti in u campu di e tecnulugia di l'aviazione. In questu cuntestu, a cumpagnia cuntinueghja à sviluppà i meccanismi d'apertura / chjusu di u sistema di cuntrollu di volu, di l'atterrissimu è di a copertura di l'arma di l'Aviazione Naziunale di Combattimentu chì abbandunarà l'hangar in 2023. Realizeghja u disignu è a stallazione in e strutture di l'Industria Spaziale. .

Scopu di riduce a dipendenza straniera in e tecnulugia di l'aviazione in l'ecosistema di l'aviazione naziunale, TAAC cuntribuisce à studi di localizazione è sistemi di sustituzione domestica per l'industria di l'aviazione indipendente cù u so ingegnere qualificatu. Cuntinuendu i so prughjetti per u sviluppu domesticu di tutti i sistemi di cuntrollu di u muvimentu richiesti da un aviò, a cumpagnia hà u scopu di accelerà i so sforzi per esporà sti sistemi, chì sò critichi per l'aviazione, cù u valore chì crea in l'anni à vene.

Direttore Generale di l'Industria Aerospaziale Turca Prof. Dr. Temel Kotil hà dettu: "Continuemu à travaglià nantu à e tecnulugia domestica è naziunale in u campu di l'aviazione. TAAC Aviation Technologies, a nostra filiale cumuna cù Altınay Aviation, realiza prughjetti impurtanti per purtà i sistemi necessarii da l'industria in e zone critiche in u nostru paese cù i mezi naziunali. Questi sistemi, chì saranu ancu situati nantu à l'Aviazione Naziunale di Combattimentu chì abbandunà u hangar in 2023, cuntribuiscenu ancu à l'ecosistema di l'aviazione domestica, unicu è indipendente di u nostru paese. Vogliu ringrazià i nostri culleghi chì anu cuntribuitu à sti prughjetti ". disse.

Hakan Altınay, presidente di ALTINAY Technology Group, hà dettu: "Avemu travagliatu dapoi parechji anni per rompe a dipendenza straniera in u settore di a Difesa è di l'Aviazione è di avanzà u nostru paese rinfurzatu in questu campu. Cù a nostra filiale TAAC Aviation Technologies, chì avemu stabilitu in partenariatu cù TAI, purtemu sti sforzi ancu più in quantu à i cumpunenti critichi di l'aviazione. Implementaremu prughjetti chì ùn sò micca stati sviluppati in e fruntiere di Turchia finu à avà per parechje di e nostre piattaforme aeree domestiche, in particulare l'Aviò di Combattimentu Naziunale, chì hè u prughjettu di sopravvivenza di u nostru paese. Vogliu ringrazià tutti i nostri amichi chì anu travagliatu duru per u sviluppu è u rinfurzamentu di u nostru paese ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*