A restaurazione storica di u faro di Şile hè finita è aperta

A restaurazione storica di u faro di Şile hè finita è aperta

A restaurazione storica di u faro di Şile hè finita è aperta

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu restauratu u Faru di Şile, chì hè statu custruitu in u 1859 durante u regnu di Sultan Abdülmecit, per rinvià u so statu originale, è hà dettu: "Avemu restauratu, mantinutu è riparatu 41 fari, 493 di chì eranu storichi, chì guidavanu i marinari ". In riferimentu à u mega prughjettu Kanal Istanbul, Karaismailoğlu hà dettu chì tutti i mudelli è simulazioni dimustranu chì Kanal Istanbul serà 13 volte più sicuru ch'è u Bosforu.

Ministru di Trasporti è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà parlatu à l'apertura di u faro di Şile restauratu; "A Turchia cresce à piena velocità è cuntinueghja a so strada, malgradu ogni tipu di sforzi di attrizione da cunflitti interni è esterni. Turchia hè stata in crescita grazie à a fiducia è a stabilità in u guvernu dapoi 20 anni. Cresce micca chjudendu l'ochju à i prublemi glubale, pigliendu i passi necessarii per assicurà a pace regiunale è glubale è una amministrazione ghjusta in u mondu. Turchia hè in crescita mischjendu l'investimenti publichi cù u dinamismu di u settore privatu è a realizazione di prughjetti chì u mondu admira. Cresce pruteggendu i nostri diritti è facendu u so pudere in i nostri mari, chì hè a nostra Patria Blu ".

DETERMINAMU E STRATEGIE PER PORTARE A SPEDIZIONE À U FUTURU IN U MEGLIU MODU

trasportu marittimu; Enfatizendu chì hè indispensabile per u sviluppu ecunomicu sustenibile è a prosperità, Karaismailoğlu hà nutatu chì u trasportu marittimu hè pocu costu è efficiente. Karaismailoğlu hà dettu: "Oghje, circa 90 per centu di u cummerciu internaziunale hè realizatu in i mari" è hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Per quessa, dà à l'industria marittima u valore necessariu in linea cù u nostru scopu di esse trà e prime 10 economie di u mondu. Determinemu e strategie chì portaranu marittima à u futuru in u megliu modu. Assicurendu a sicurità è a sicurità di e rotte strategiche di u cummerciu marittimu hè una di e prime priorità di i grandi stati cum'è u nostru. I fari sò unu di l'aiuti di navigazione più impurtanti in stu viaghju. Oghje, avemu prima assicuratu a sicurità di i nostri marittimi è di i nostri ghjente chì campanu nantu à a costa, è dopu a sicurità di e merchenzie trasportate cù l'ultime tecnulugia. In u scopu di l'attività di u nostru settore marittimu, furnimu servizii à standard internaziunali cumpiendu tutti i requisiti riguardanti a sicurità marittima, a sicurità marittima è a prutezzione di l'ambiente marinu. Di novu, u guardianu è guida di i nostri mari ùn trascuranu micca i fari. Sapemu ch'elli sò sempre aiutanti impurtanti in viaghji marittimi. Inoltre, alcune di sti lanterne sò l'eredità di i nostri antenati. Hè u rappresentante di più di centu anni di tradizione. Hè a perla splendente di i nostri mari. Hè per quessa chì simu felici di restaurà u storicu Faro di Şile, chì hà guidatu i nostri marinari dapoi 160 anni, è di lascià cum'è eredità à e generazioni future in una forma rinfurzata ".

WE RITURNU L'EDIFIU À U SO ORIGINALE

Nutendu chì u Faru di Şile hè statu custruitu in u 1859 durante u regnu di Sultan Abdülmecit cum'è un faru di rotta per i navi chì naviganu nantu à a costa di u Mar Neru, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "U primu scopu di a so custruzzione era di guidà e navi chì entranu in u Bosforu da u Bosforu. U Mari Neru durante a Guerra di Crimea. Da quellu ghjornu, hà guidatu i nostri marinari splendendu una luce cum'è u faru più longu di u nostru paese. U Faru di Şile hà una torre di petra tagliata di 1 cm di spessore nantu à e rocce 60 metri sopra u livellu di u mari in a categuria di 110st class in standard internaziunali. A torre ottagonale di u faro hè altu 19 metri. A torre hè dipinta in bande orizontali neri è bianchi per fà vede bè durante u ghjornu. A distanza di vista di a luce hè di 21 miglia nautiche. L'edificiu hà una superficie di circa 524 m2 nantu à una parcella di 140 m2. U trasferimentu di sta struttura unica, chì sfida anni, à e nostre generazioni future in una manera sana seria da rinfurzà a struttura in tutti l'aspetti. Avemu principiatu i travaglii di rinfurzà è di risturazione di basa di u nostru faru. Avemu restauratu u bastimentu à u so statu originale. Avemu usatu una pittura speciale chì pò esse appiicata direttamente à a petra è permette à a petra di respira per priservà a struttura di petra originale senza pittura è senza plastered per un periudu di tempu più longu senza esse danatu. Avemu riparatu falegnameria originale, tettu è pavimenti. Avemu sguassatu l'elementi mancanti chì sò stati aghjuntu à l'edifiziu più tardi è chì ùn eranu micca cumpatibili cù l'edifiziu, è avemu cumpletu e carenze cù i materiali originali adattati per u prugettu appruvatu da u Cunsigliu.

AMU RINNOVATI 493 LINGUE, EFFECTU RESTAURAZIONE, MANUTENZIONE E RIPARAZIONI

Sottulineendu chì i travaglii di risturazione in u storicu Faru di Şile ùn sò micca i primi, Karaismailoğlu hà dettu chì, cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, anu realizatu a risturazione, mantenimentu è riparazioni di 41 fari, 493 di i quali eranu storichi, chì guidavanu i marinari da in tutte e coste cù l'aiutu di a Direzzione Generale di Sicurezza Liturale.

Nutendu chì anu iniziatu i travaglii di mantenimentu, riparazione, rinfurzà è restaurazione di 2020 fari, di i quali 5 sò monumenti storichi, in 94, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu ancu finitu u mantenimentu è a riparazione di 89 fari di cimentu armatu micca storichi è l'anadolu storicu. Feneri in 2021. A restaurazione di i fari storichi di Ahırkapı in Istanbul è Dilburnu in Yalova sò ancu in u prucessu di esse cumpletu. In u Türkeli storicu, cunnisciutu ancu u Rumeli Feneri, u travagliu cuntinueghja rapidamente è meticulosamente. In più di questi, realiceremu ancu u rinnuvamentu di i 2023 fari esistenti è 52 aiuti di navigazione flottante, chì anu finitu a so vita ecunomica à a fine di u 40.

Avemu ancu rializatu un grande successu in l'industria di a custruzzione navale

Dichjarà chì durante seculi, l'acque territuriali turche sò stati i più impurtanti corsi d'acqua chì cunnessu l'Europa è l'Asia, u Mediterraniu è u Mari Neru, Karaismailoğlu hà fattu e valutazioni seguenti: "Oghje, simu sempre in u centru di u cummerciu marittimu più attivu è intensu in u paese. u mondu. Dapoi u 2003, avemu agitu cù a cuscenza di stu fattu. Avemu elevatu a Flotta di Marina Mercantile Turca, chì era 2003th in u mondu in 17, à 15th oghje. Avemu ancu ottinutu un grande successu in l'industria di a custruzzione navale. Avemu aumentatu u numeru di cantieri navali da 2002 in u 37 à 84. Avemu aumentatu a nostra capacità di pruduzzione annuale da 550 mila tunnellate deadweight à 4,65 milioni di tunnellate deadweight è hà aumentatu a nostra tarifa domestica à 60 per centu. U nostru paese hè u terzu in u mondu in a produzzione di mega yacht. Avemu aumentatu u numeru di porti da 3 in 2002 à 149. Filyos Port, u sognu di Sultan Abdulhamit, chì hà iniziatu a so operazioni in u 217, hè diventatu u novu indirizzu di navi di grande tunnaghju. Stu portu hè diventatu un centru di transitu impurtante per a catena di trasportu cumminatu chì risulterà da u trafficu potenziale trà a Russia, i Balcani è i paesi di u Mediu Oriente. In novu, avemu principiatu a custruzzione di u Portu Logisticu Iyidere in Rize. Implementemu un secondu investimentu enormu nantu à a costa di u Mar Neru, induve e navi di grande tonnellate ponu attraccate. Inoltre, cù i nostri porti Trabzon, Giresun, Samsun è Karasu in u Mari Neru, avemu scupertu l'identità di u "Paese Marittimu" di u nostru paese, chì hè circundatu da mari da trè lati ".

KANAL ISTANBUL AUMENTA A DOMINAZIONE LOGISTICA DI TURCHIA IN MARE

Dichjarà chì u Strettu, unu di i più preziosi di e rotte di u cummerciu esteru di Turchia, sò assai aperti à u sviluppu è à a prutezzione, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà attiratu l'attenzione à u trafficu intensu è u trasportu di merci in u Bosforu, a mela di u mondu. l'ochju. Enfatizendu chì u numeru di navi chì passanu per u Bosforu in 2021 hè di circa 40 mila, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"U numaru di persone chì passanu senza una fermata hè vicinu à 25 mila. Più di 465 milioni di tunnellate di carica sò stati trasportati attraversu u nostru Bosforu; circa 151 milioni di tunnellate di questu hè "cargo periculoso". Hè u nostru duvere di sviluppà stu putenziale è di allevà stu pesu. Per questu, cum'è tutti sapete, avemu un mega prughjettu chì portarà un novu soffiu à u trasportu marittimu mundiale; Canale Istanbul. Cù Kanal Istanbul, chì aumenterà a dominanza di a Turchia in a logistica in i mari, apremu a porta à una nova era in u settore di u trasportu è u campu marittimu. Mentri u numaru di navi chì passanu à traversu u Bosforu era di 1930 mila in media in l'anni 3, a media in l'ultimi anni hà righjuntu 45 mila. Tuttavia, a capacità annuale di passaghju sicuru di u Bosforu hè di 25 mila. In cunsiderà i sviluppi regiunale è glubale, u trafficu hè previstu di ghjunghje à 2050 mila in l'anni 78 è 2070 mila in l'anni 86. L'impurtanza di a custruzzione di una strada alternativa à u Bosforu hè chjaru cum'è ghjornu. Cù a carica di u trafficu attuale, a navigazione, a vita, a pruprietà è a sicurità ambientale in u Bosforu sò sottu una seria minaccia. Per d 'altra banda, l'aumentu di e dimensioni di i navi cum'è u risultatu di i sviluppi tecnologichi pone ancu una grande pressione è minaccia nantu à u patrimoniu mundiale Istanbul. Ci hè ancu un risicu assai seriu di accidenti per i battelli di a cità è i battelli chì portanu 54 mila passageri à ghjornu à 500 pilers. In cunsiderà u voluminu di u cummerciu in u mondu è i sviluppi in i paesi di a regione, hè previstu chì u numeru di navi chì passanu per u strettu righjunghji 2035 mila in 52 è 2050 mila in l'anni 78. I tempi di attesa mediu in u Bosforu, chì hè di circa 14,5 ore oghje, ponu ghjunghje à 3-4 ghjorni o ancu una settimana, secondu u trafficu di a nave, e cundizioni climatichi, un accidentu o malfunzionamentu. Comu pudete imagine, sta volta aumenterà cù l'aumentu di u numeru di navi. Dunque, hè diventatu imperativu di pianificà una via navigabile alternativa à u Bosforu ".

U CANALE ISTANBUL SERÀ 13 VOLTE SEGURU CHE STRATTU ISTANBUL

Sottulineendu chì tutti i mudelli è simulazioni mostranu chì Kanal Istanbul serà 13 volte più sicuru ch'è u Bosforu, Karaismailoğlu hà dettu chì anu iniziatu u prugettu pusendu a fundazione di u Ponte Sazlıdere, u primu ponte di trasportu in u scopu di Kanal Istanbul. Karaismailoğlu, "In novu, un altru passaghju di trasportu; Halkalı-In u scopu di a custruzzione di a linea di treni Kapikule High Speed Halkalı- Avemu pianificatu u nostru prughjettu di a linea ferroviaria trà Ispartakule per passà sottu à u Canale cù un tunnel. Avemu principiatu u travagliu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*