I negoziati di cuuperazione sò cuminciati trà TCDD è Ferrovie irachene

I negoziati di cuuperazione sò cuminciati trà TCDD è Ferrovie irachene

I negoziati di cuuperazione sò cuminciati trà TCDD è Ferrovie irachene

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture di a Republica di Turchia, Direttore Generale di Ferrovie Turchi di Statu, Metin Akbaş, è a delegazione chì l'accompagna si sò riuniti in Iraq à l'invitu di Talib Jawad Kadhim, Presidente è Direttore Generale di a Cumpagnia di Ferrovie di a Republica Irakiana (IRR). .

Turkey Rail System Vehicles Industry Inc. (TÜRASAŞ) TCDD Teknik A.Ş., cumpresi i funzionari, hè in negoziazione per una "cunnessione ferroviaria diretta trà Turchia è Iraq". E delegazioni si sò riunite per a cooperazione tecnica, u scambiu d'infurmazioni, a spartera di l'esperienze è u trasportu ferroviariu trà Turchia è Iraq.

In più di i funzionari di l'IRR, l'Ambasciadore di Turchia in Baghdad Ali Rıza Güney è u Ministru di i Trasporti di u Guvernu Regionale Kurdu irachenu Ano Cevher assistenu ancu à a riunione. In e riunioni, si discute u sviluppu di a cooperazione regiunale in u campu di u trasportu ferroviariu, u trasportu di merci, u trasportu di passageri è e relazioni logistiche. À a fine di e negoziazioni, hè destinatu à aghjunghje valore à a regione cum'è Turchia è Iraq.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*