TCDD hà avvistatu contr'à eventuali frane

TCDD hà avvistatu contr'à eventuali frane
TCDD hà avvistatu contr'à eventuali frane

U portale di Hisararkası-İnağzı Tunnel chì appartene à a Republica di Turchia State Railways (TCDD) hè statu chjusu per via di a frana chì hè accaduta ieri, è un eventuale disastru hè statu evitatu per pocu in l'incidentu chì hè accadutu quandu u trenu di passageri ùn hè micca passatu.

Mentre chì TCDD hà annunziatu chì hà cessatu i servizii di treni dopu à a frana chì hè accaduta in u distrittu di Kilimli, 202, hè risultatu chì u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture rispunsevuli di Ferrovie hè statu avvistatu contr'à i corpi di terra chì ponu accade in e regioni induve e ferrovie sò situate in tutta a pruvincia. di Zonguldak, in particulare nantu à a strada induve l'incidentu hè accadutu.

In a mozione di u deputatu Zonguldak di u Partitu Populare Republicanu, Deniz Yavuzyılmaz, annantu à u sughjettu u 22.04.2021, u Ministeru hà attiratu l'attenzione à e dumande s'ellu ci sò cartografii attuali per determinà e zone attive è potenziali di frana in tutta a pruvincia è chì tipu. di misure sò pigliati contr'à un eventuale disastru. In a risposta datata, hè statu annunziatu chì "U travagliu nantu à a basa di sicurità è a continuità di a navigazione sò purtati cun determinazione".

Ricordendu chì ci hè stata una frana in a stessa regione ferroviaria l'annu passatu, Yavuzyılmaz hà dettu: "L'efficacità di e misure pigliate deve esse interrugata è e misure anu da esse aumentate in modu chì ùn ci hè micca disastru".

"U 09.04.2021, ci hè stata una frana in l'area di a Stazione TCDD Kilimli, è l'incidentu, chì ùn hà micca causatu alcuna perdita di vita, hè stata facilmente evitata.

Dopu à l'atterrissimu in quistione, aghju dumandatu à u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture per risponde à u numeru di zoni attivi è putenziali di sfondate nantu à e linee ferroviarie in i cunfini di a Pruvincia di Zonguldak, s'ellu hè stata creata una mappa attuale di suscettibilità di a terra in tutta a pruvincia, l'esistenza. di sperti abbastanza è competenti in l'istituzione, è quali misure sò state pigliate per prevene un disastru. In sintesi, in a risposta data da u Ministru Adil Karaismailoğlu; Ancu s'ellu si dice chì "I travaglii basati nantu à a sicurità è a continuità di a navigazione sò realizati cun determinazione è si piglianu e precauzioni necessarie", un avvenimentu simile hè sperimentatu in a stessa regione solu 9 mesi dopu.

I frane chì sò accaduti consecutivamente in parechji lochi in i cunfini pruvinciali di Zonguldak dapoi u 2021 sò un avvisu.

I sperti dicenu chì l'avvenimenti naturali chì diventanu più frequenti è intensificate per via di u cambiamentu climaticu aumentanu in a Regione di u Mari Neru.

Per quessa, l'efficacità di e misure pigliate deve esse interrugata è e misure deve esse aumentate u più prestu pussibule per chì un disastru ùn accade micca.

Continueremu à seguità u sughjettu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*