TOGG apre a fabbrica di produzzione di celle di batterie è moduli in Gemlik

TOGG apre a fabbrica di produzzione di celle di batterie è moduli in Gemlik
TOGG apre a fabbrica di produzzione di celle di batterie è moduli in Gemlik

L'Automobile Enterprise Group di Turchia (TOGG) apre una fabbrica di produzzione di celle di batterie è moduli in u distrittu Gemlik di Bursa. TOGG, chì agirà inseme cù a cumpagnia Siro in cullaburazione cù u giant energeticu Farasis, basatu in Cina, farà una grande cuntribuzione à l'impieghi di a regione benefiziu di u sustegnu di u guvernu basatu in u prugettu.

A cellula di batteria di capacità di 600 gigawatt ora è l'investimentu di modulu di batteria di capacità di 15 gigawatt ora da esse custruitu nantu à 19,8 decares di terra adiacente à a fabbrica TOGG sustenerà a trasfurmazioni tecnologiche di i veiculi elettrici è l'ecosistema di mobilità di Turchia.

Siro, chì pruducerà moduli di batterie è pacchetti per l'automobile di Turchia, hà da scopu di riduce a dependenza straniera in l'energia è di accelerà u sviluppu di un sistema energeticu pulitu è ​​efficiente.

U presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Gemlik, Paşa Ağdemir, hà dettu chì hè assai impurtante di stabilisce a stallazione di batterie vicinu à a fabbrica di l'automobile domestica.

Facendu una dichjarazione annantu à a fabbrica, u presidente di a Camera di Cummerciu è di l'Industria Gemlik, Pasha Ağdemir, hà dettu: "Avemu preparatu è prisentatu tutti i rapporti à l'autorità chì u fattu chì a fabbrica di batterie hè vicinu à a fabbrica di l'automobile serà impurtante sia in termini di sustegnu. u nostru prughjettu di l'automobile domestica è l'esportazione à l'esteru in i paesi di l'Asia è u bloccu orientale. I nostri anziani anu vistu ancu sta regione cum'è adatta per l'investimentu. Li ringraziemu. " disse.

Dichjarà chì a fabbrica di batterie pruducia prima per TOGG, Paşa Ağdemir hà dichjaratu ch'ellu si vulterà dopu à l'esportazione. In a continuazione di a so dichjarazione, "A creazione di una fabbrica di batterie di 5 miliardi di dollari accantu à a fabbrica di l'automobile mostra quantu hè impurtante u nostru paese è quantu hè furtunatu u nostru distrittu". disse.

U presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Gemlik, Pasha Ağdemir, hà enfatizatu chì Bursa custituisce u 60 per centu di a subindustria di l'automobile è l'automobile di Turchia. Allora Ağdemir hà dichjaratu ch'elli sò vicinu à l'autostrada è u portu, è chì a cunnessione ferroviaria serà prestu.

Parlendu di l'impieghi, Ağdemir hà dettu: "A fabbrica di batterie darà un impiegu direttu à circa 2 mila persone, è 10 mila persone beneficeranu indirettamente di stu travagliu. Pensemu chì a nostra pupulazione aumenterà da 50-60 mila cù l'impieghi. Pensu chì avemu da superà questi. Gemlik ospita parechje grande cumpagnie. Questi prughjetti ci entusiasmu tutti ". hà finitu u so discorsu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*