TOYOTA GAZOO Racing face un forte principiu di a stagione WRC

TOYOTA GAZOO Racing face un forte principiu di a stagione WRC
TOYOTA GAZOO Racing face un forte principiu di a stagione WRC

U TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team hà iniziatu cun successu in a corsa di apertura di a stagione 1 WRC cù a so nova vittura di corsa GR Yaris Rally2022. In u primu rallye tenutu in Monte Carlo, Sébastien Ogier hà pigliatu a seconda piazza è hà pigliatu u podium. Tuttavia, Kalle Rovanpera hà ancu pigliatu u quartu postu è hà purtatu punti impurtanti à a squadra.

Ogier era vicinu à a so nona vittoria in a legendaria corsa di rallye è hà battutu per u primu postu tuttu u weekend. U prublema di rupture di pneumatici chì hà sperimentatu in a penultima tappa hà riduciutu u vantaghju da 24.6 seconde à 9.5 seconde. Mostrendu a so piena prestazione in l'ultima tappa, Ogier hè statu penalizatu per 10 seconde per u so principiu sbagliatu è hà finitu u rallye in u sicondu postu, solu 10.5 seconde da u capu. Rovanpera, chì hà ottenutu un impressionante quartu postu, hà aumentatu u ritmu di a manifestazione cù ogni ghjornu chì passava è hà vintu trè tappe, cumprese a Power Stage à a fine di a manifestazione.

Elfyn Evans, u terzu pilotu di u GR Yaris Rally1, era ancu in una lotta per a dirigenza finu à ch'ella sia andata fora di strada u sabbatu è perde 20 minuti. Purtendu u so altu rendimentu à u Power Stage, Evans hà cuntribuitu à u sicondu postu di Toyota in questa tappa.

In a corsa di apertura di u WRC sta stagione, i trè piloti di Toyota anu dimustratu chì puderanu vince tappe, è u GR Yaris Rally1 hà stabilitu u tempu più veloce in 17 di 9 tappe. In a corsa induve i motori ibridi sò stati utilizati per a prima volta à u più altu livellu di a manifestazione, Toyota hà sappiutu dimustrà a so durabilità è u so altu rendiment.

U pilotu di u TGR WRC Challenge Program, Takamoto Katsuta, hà ancu finitu in u terzu rallye di Monte Carlo consecutivu, piazzatu ottanu in generale. Cusì, a squadra di nova generazione TOYOTA GAZOO Racing WRT Next Generation hà guadagnatu i so primi punti.

U capitanu di a squadra Jari-Matti Latvala hà dichjaratu ch'elli eranu assai vicinu à a vittoria è hà dettu: "U puntu più impurtante per u weekend hè chì a vittura hà dimustratu chì avia a capacità di vince. L'uttellu hà ancu pruvatu à esse affidabile. Questu ci permette di guardà positivamente versu u futuru è u restu di a stagione ".

A seconda corsa di a stagione WRC serà u Rallye di Svezia, chì si svolgerà nantu à a neve è u ghjacciu in piena cundizioni d'invernu da u 24 à u 27 di ferraghju. A corsa di quist'annu serà spustata un pocu più à u nordu è si terrà in Umea. Questa serà una nova sfida per i squadre è i piloti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*