Un taxi senza barriere supera l'ostacoli in Trabzon

Un taxi senza barriere supera l'ostacoli in Trabzon

Un taxi senza barriere supera l'ostacoli in Trabzon

U sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Murat Zorluoğlu, chì hà datu un esempiu cù a so sensibilità versu i disabili da u ghjornu chì hà pigliatu u postu, cuntinueghja à toccu i cori. Infine, u "Taxi Accessibile", chì hè statu furnitu in u scopu di u prugramma di cuncessione realizatu da l'Ambasciata Giapponese è introduttu oghje, hè statu apprezzatu da tutti i segmenti.

Murat Zorluoğlu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, chì hà dettu: "Avemu da pensà à i nostri persone disabili prima in tutti i nostri prughjetti", mette in pratica i prughjetti prumessi unu dopu l'altru. A cerimonia di prumuzione di u veiculu di trasportu per disabili, per un valore di 58 mila dollari, furnita in u scopu di u prugramma di cuncessione realizatu da l'Ambasciata Giapponese, hè stata tenuta oghje in a Municipalità Metropolitana di Trabzon. Murat Zorluoğlu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, u diplomatu di u Dipartimentu di l'Ecunumia di l'Ambasciata di u Giappone, Akifumi Doma, incaricatu di u prugramma di cuncessione per i prughjetti lucali, è Fatma İskan, cunsiglieru di u prugramma di cuncessione per i prughjetti lucali, persone disabili è e so famiglie anu assistitu à a ceremonia di presentazione.

DISEGNEmu E NOSTRE STRADE E STRADE

U sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Murat Zorluoğlu, in u so discorsu à a cerimonia introduttiva, hà dettu: "Oghje simu inseme in una bella occasione. Mettimu u nostru veiculu disabile in serviziu per i nostri disabili, chì avemu furnitu cù u sustegnu di u guvernu giapponese, equipatu è utilizatu cum'è un taxi. L'avemu usatu cum'è una prova per uni pochi di mesi, ma oghje hè ufficialmente cuminciatu à serve. Cum'è a Municipalità Metropolitana, avemu furnitu parechji servizii diffirenti per i nostri citadini disabili. U nostru attellu di riparazione di veiculi per i disabili hè statu messu in serviziu. Implementemu tutti i nostri prughjetti cun a cunniscenza chì i nostri disabili ponu sfruttà u più. Cuncepemu i nostri viali è strade secondu i nostri citadini disabili ".

Pudete applicà chjamendu ALO 153

Dichjarà chì i pavimenti di a cità sò stati allargati per i citadini disabili, u sindaco Zorluoğlu hà dettu: "Cerchemu di cuncepisce e nostre strade, parcheggi è edifici in modu chì i nostri fratelli è sorelle disabili ponu aduprà in u megliu modu pussibule. A nostra Accademia di Vita Senza Barriere era un altru serviziu per i disabili cum'è a Municipalità Metropolitana in u periodu passatu. Oghje, grazia à u Guvernu Giapponese, ci hè statu furnitu una cuncessione di 58 mila dollari. In questu cuntestu, avemu compru stu veiculu è vistutu. Era un bellu veiculu cù a capacità di trasportà 2 citadini disabili à u stessu tempu, cù più di 10 posti in questu. I nostri citadini disabili chì volenu andà in l'uspidale, istituzioni ufficiali o altri posti ponu applicà à u nostru centru TİKOM via a linea Alo 153. Trasporteremu i nostri fratelli è sorelle disabili à e so destinazioni desiderate in modu sicuru è cunfortu, inseme cù u cunduttore è a persona chì l'accumpagneremu. Questu hè un principiu. Avemu pensatu à aumentà u numeru di sti veiculi secondu a dumanda è a necessità. Spergu chì serà bonu per i nostri citadini disabili chì vivenu in a nostra cità ", disse.

DOMA: WE ATTENTION À COOPERATION

Akifumi Doma, Diplomaticu incaricatu di u Programma di Cuncessione di Prughjetti Locali di u Dipartimentu di l'Ecunumia di l'Ambasciata Giapponese, hà dettu: "Stu prughjettu hè statu realizatu in u quadru di l'aiutu creatu da l'Ambasciata Giapponese, ​​chì hà per scopu di risponde rapidamente è meticulosamente à l'Ambasciata Giapponese. bisogni di a regione in cuuperazione cù diverse urganisazioni chì operanu à livellu lucale. Una applicazione di prughjettu hè stata fatta da a Municipalità Metropolitana di Trabzon à u nostru guvernu, chì hà per scopu di permette à e persone disabili chì vivenu in a regione accede à i servizii di salute più facilmente. Avemu accettatu sta applicazione è furnia supportu per a fornitura di veiculi di trasportu per e persone disabili. Credu pienamente chì in u prossimu periodu, cù l'usu di u veiculu furnitu, u prublema di i citadini chì anu avutu difficultà à accede à i servizii di salute serà risolta è l'ambiente di salute di a vostra regione hà da migliurà significativamente. À l'occasione di stu prughjettu, spergu chì e relazioni d'amicizia trà u Giappone è a Turchia s'approfondiranu in u prossimu periodu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*