Approvazione TSE per u Laboratoriu Egeşehir

Approvazione TSE per u Laboratoriu Egeşehir
Approvazione TSE per u Laboratoriu Egeşehir

Dopu à u terrimotu di u 30 d'ottobre, u laboratoriu di edifiziu è di terra più cumpletu di Turchia, stabilitu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per fà a cità resistente à i disastri, hà ricevutu appruvazioni TSE. U Laboratoriu Egeşehir in Çiğli, chì porta studii à standard internaziunali, hè diventatu u centru cù u più largu scopu sperimentale in tuttu u paese. U presidente Soyer hà dettu: "Continuemu à fà tuttu ciò chì hè necessariu per fà chì tutti chì vivenu in İzmir si sentenu sicuri".

A struttura è u laboratoriu di a terra stabilitu in Çiğli da a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà implementatu i prughjetti più cumpleti di ricerca di terremoti è di mitigazione di risichi in Turchia, sò stati appruvati da l'Istitutu di Standards Turchi (TSE). Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn linea cù a visione di rende İzmir resistente à i disastri, dopu à u terrimotu di u 30 d'ottobre, a filiale di a Municipalità Metropolitana Egeşehir A.Ş. Stabbilitatu in u corpu di u Laboratoriu Egeşehir, hè diventatu u centru cù u più largu scopu di sperimentazione trà i laboratori cù u "Certificatu di Approvazione di Laboratori di Esperimentu" datu da TSE. U centru, chì hè l'unicu laboratoriu per riceve l'appruvazioni di "46 esperimenti separati è e teste ponu esse realizati" chì saranu necessarii in investigazioni di béton, roccia è terra, hè destinatu à dà un esempiu per Turchia.

"Travagliemu cù una mente cumuna"

Dichjarà chì u centru hè statu stabilitu cù l'infrastruttura chì pò risponde à i normi naziunali è internaziunali per i testi è e teste necessarii in a sicurezza di l'edificiu è l'investigazioni in terra di l'edificazioni in İzmir, u presidente Tunç Soyer"Prima di u terrimotu di Izmir di u 30 d'ottobre, avemu stabilitu u Dipartimentu di Gestione di Rischi di Terremoti è Migliuramentu Urbanu. 10 ghjorni dopu à u terrimotu, avemu urganizatu a "Incontru di Mente Cumunu di u Terremotu di İzmir" cù a participazione di accademichi di diverse università, rapprisentanti di istituzioni è urganisazioni di stakeholder in gestione di disastri, municipalità di distrittu, camere prufessiunali è organizzazioni non governamentali. Avemu attribuitu 200 milioni di TL da u nostru budgetu per studii di terramoti furmendu u Cunsigliu di Scienza di Disastru, chì include scientisti chì sò esperti in terremoti è disastru in Turchia. Continueremu à fà tuttu ciò chì hè necessariu per fà chì tutti chì vivenu in Izmir si sentenu sicuri ". Dichjarà chì travaglianu cù una mente cumuna per custruisce una cità resistente, Soyer hà dettu, "U Laboratoriu Egeşehir cuntribuiscerà à fà prughjetti in cooperazione cù tutte l'istituzioni è università, furmà novi esperti è sviluppà metudi sperimentali".

"Semu in una pusizioni di fà tuttu ciò chì tocca à a salute di l'edificiu"

Egesehir A.S. U General Manager Ekrem Tükenmez hà dettu: "U terrimotu di u 30 d'ottobre ci hà dimustratu chì ci hè bisognu di infrastruttura per teste, esperimenti è analisi necessarii in studii di campu. À a Cumpagnia di a Mente Cumuna dopu à u terrimotu, suggerimenti cum'è fà un inventariu di l'edifiziu, rivedendu i piani, esaminendu e linee di difetti è cunducendu studii di microzonazione. Per fà tuttu questu, era necessariu infrastruttura. Dopu, avemu stabilitu un laboratoriu chì realizà analisi di risichi per l'edificazioni esistenti in İzmir è chì ponu risponde à i standard naziunali è internaziunali per teste è esperimenti in terra. Semu avà in una pusizioni di fà 46 esperimenti diffirenti. Pudemu fà tuttu ciò chì tocca à a salute di l'edificazione, cumpresa a rilevazione di edifici risicatu. U laboratoriu hà ancu l'infrastruttura tecnica per esperimenti è teste di roccia è di terra in relazione à a terra. Ci sò lochi in natura chì ùn pudemu micca vede. Pudemu cummentà nantu à a superficia, ma ci hè ancu una zona chì ùn cunnosci micca, chì chjamemu u sottu. Stu centru hè statu cuncepitu per cunnosce questi spazii chì ùn pudemu micca vede à u travagliu ", disse. Ekrem Tükenmez hà dettu chì ùn ci hè micca un esempiu di un laboratoriu in questu scopu in Turchia, induve sia a rilevazione di strutture risicate è i sondaggi di terra ponu esse realizati à una larga scala, è hà dettu: "Stu centru hà a capacità di trasfurmà in un istitutu è furmà i scientisti ".

I paràmetri di forza sò rilevati

U Manager di u Dipartimentu di Laboratoriu di Concretu di Laboratoriu di Egeşehir è l'ingegnere civile Ulaş Bağcı hà toccu cumu si sò realizati l'analisi di risichi di l'edificazione è hà dettu: "Eseguimu teste di forza di compressione cù campioni di core prelevati da e colonne di edifici chì sò classificate cum'è strutture risicate. Allora andemu à a rilevazione di risichi cù prugrammi di analisi. Dunque, esperimenti è teste sò realizati per determinà e cundizioni di u tarrenu, a classificazione di a terra lucale, a classificazione di i tipi di terra è di roccia, i profili di a terra, a gonfia-sediamentu è a capacità portante.

Gözde Nazlı Kalbaz, Ingegnere di Geologia è Capu di u Dipartimentu di Laboratoriu di Ground Rock, hà dettu: "Esperimenti in dui fasi sò fatti nantu à campioni chì rapprisentanu e cundizioni di a terra. In u primu stadiu, definiscemu e proprietà fisiche di a terra, à dì u materiale. In a seconda tappa, determinemu i paràmetri di forza cù i dispusitivi è diretta sti paràmetri à e persone pertinenti. Finiscenu ancu a fase di prughjettu ", disse.

Chì teste sò fatti in u laboratoriu?

U laboratoriu era equipatu di dispusitivi è equipaghji per risponde à i bisogni di teste è analisi necessarii per a rilevazione di strutture risicate è indagini in terra. In u centru, teste cum'è teste non-distruttive-rebound, forza di compressione, determinazione in situ di forza di compressione di cimentu, coring è ispezione è forza di compressione, determinazione di a densità di cimentu induritu sò realizati per a rilevazione di strutture risicate.

Inoltre, in u scopu di e teste di terra, test UU di trè assi, cisura diretta, cunsulidazione convenzionale è automatica, limiti di coerenza, distribuzione di dimensione di particella, gravità specifica è penetrazione conica, è ancu una colonna risonante completamente automatica è cuntrullata da computer è elicoidale. taglio, forza di compressione triaxial statica è cunsulidazione, esperimenti di gonfiore sò realizati. Cù u "dispositivu di prova di taglio in spirale di colonna di risonanza" in u laboratoriu, a rigidità di tagliola, a forza è e proprietà di smorzamentu di i terremoti di terra durante i terremoti sò misurati direttamente nantu à campioni, è cù questi dati, u cumpurtamentu di i terreni durante i terrimoti, cum'è l'amplificazione di u muvimentu di a terra. è a liquefazione diventa più sensibile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*