U core di u mondu turcu cumencia à batte in Bursa

U core di u mondu turcu cumencia à batte in Bursa
U core di u mondu turcu cumencia à batte in Bursa

In Bursa, chì hè stata scelta cum'è a Capitale Culturale Mondiale Turca 2022 da l'Organizazione Internaziunale di a Cultura Turca, l'attività chì deve esse realizatu per prumove a cultura turca in tuttu l'annu hà cuminciatu cù un cuncertu di gala entusiastu. I spettaculi di squadre di ballu folk, interpretati da artisti vocali è strumentali di i paesi membri di TÜRKSOY, sò diventati una festa visuale in Bursa.

In a 38a Reunione Termine di u Cunsigliu Permanente di i Ministri di Cultura di l'Organizazione Internaziunale di a Cultura Turca (TÜRKSOY), chì travaglia per trasfirià a cultura, a lingua, a storia, l'arti, e tradizioni è i costumi turchi cumuni à e generazioni future stabilindu relazioni amichevuli trà i Turchi. i pòpuli è i paesi parlanti, u '2022 In Bursa, chì hè statu sceltu cum'è a "Capitale Culturale di u Munnu Turcu", l'attività cuminciaru cù una festa visuale. Bursa, chì hè stata creata in u 1993 cù l'accordu firmatu da i ministri di a cultura di l'Azerbaijan, u Kazakistan, u Kirghizistan, l'Uzbekistan, u Turkmenistan è a Turchia, hè a 10ª cità designata cum'è Capitale Culturale di u Munnu Turcu da TURKSOY, è hà accoltu a musica è i balli. di u mondu turcu. cuncertu di gala tenutu à u Centru di Cungressu è Cultura di Merinos Atatürk (Merinos AKKM); U guvernatore di Bursa Yakup Canbolat, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, u secretariu generale di TURKSOY Dusen Kaseinov, l'ambasciadore di u Kazakistan in Ankara Abzal Saparbekuly, i deputati di Bursa, i sindaci di u distrittu è parechji invitati anu assistitu.

A porta di Bursa si apre à u futuru

Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Alinur Aktaş, chì hà ospitu a gala, hà dettu ch'elli eranu felici di abbraccià l'invitati da e so terre ancestrali cum'è a Capitale Culturale di u Munnu Turcu. Esprimendu chì urganizeranu parechji avvenimenti degni di Bursa in tuttu l'annu, u presidente Aktaş hà dettu: "Avemu parechji avvenimenti naziunali è internaziunali in una larga gamma da cungressi è seminarii à cuncerti è festivals, da cinema, teatru è mostre à interviste. U nostru situ web, bursa2022.org, induve annunceremu questi avvenimenti, hè statu lanciatu. Avemu aprendu porte assai impurtanti inseme, cum'è in u nostru logu 2022 di a Capitale Turca di a Cultura Mondiale Bursa, chì avemu preparatu cù l'ispirazione chì avemu da i nostri valori chì si estendenu da u passatu à u futuru, a nostra storia antica, u nostru impegnu à e nostre radiche, u nostru culore chì identifica cun noi, a nostra postura innovativa, l'eternità è a nostra forza chì nasce da l'unità. Sta porta si apre à a storia, issa porta si apre à l’avvene, issa porta si apre à a cultura è à l’arte. Sta porta si apre à l'industria è u mondu cummerciale, sta porta si apre à i nostri cunniscenze è i nostri valori. Sta porta si apre à a Strada di a Seta, u cummerciu è u turismu. Sta porta apre à l'unità è a sulidarità di u mondu turcu è u rinfurzamentu di u spiritu di cuuperazione è di sulidarità. Vogliu chì a nostra unione sia forte è permanente ", disse.

L'avvenimenti di gala, chì cuminciaru cù u cuncertu di Mehter è u spettaculu di u scudo di spada, presentavanu una festa visuale à l'invitati cù a decorazione di scena preparata apposta per a notte. In più di i spettaculi di artisti vocali è strumentali di i paesi membri di TÜRKSOY, i spettaculi di ballu folk sò stati seguiti cun admirazione.

In a notte culurita, l'innu cumpostu per u 2022, a Capitale Turca di a Cultura Mondiale, Bursa, hè statu prisentatu à l'invitati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*