Fatma Girik, Cinéma Turcu à l'Occhi Azzurri, era addiu à u so ultimu viaghju

Fatma Girik, Cinéma Turcu à l'Occhi Azzurri, era addiu à u so ultimu viaghju

Fatma Girik, Cinéma Turcu à l'Occhi Azzurri, era addiu à u so ultimu viaghju

L'artista Fatma Girik, "l'occhi azzurri" di u "trifogliu di 4 foglie" di u cinema turcu, hè stata mandata à Bodrum per imbarcà in u so ultimu viaghju. Parlendu à a ceremonia di commemorazione di Girik, chì hè mortu à l'età di 24 anni, u 80 di ghjennaghju, u Vicepresidente di u Gruppu CHP Parlamentu Engin Altay hà trasmissu e so condolenze à a famiglia in luttu di u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu. Spartendu a cunniscenza chì, cum'è İBB, stanu travagliendu in un libru annantu à Girik, İmamoğlu hà dettu: "Quandu serà publicatu, continueremu à commemorare Fatma Girik. Sapemu chì hè u nostru duvere speciale di mantene in vita in questa cità à Fatma Girik, quella bella citatina di Istanbul, u nostru sindaco assai preziosu, chì hà servutu a nostra Istanbul inseme cù u nostru distrittu di Şişli, viva in questa cità è di mantene u so nome vivu in ogni mumentu.

Fatma Girik, unu di i simboli di u cinema turcu è l'anzianu sindaco di Şişli, hè mortu u 24 di ghjennaghju di l'annu passatu, in l'uspidale induve hè stata curata in Istanbul. U corpu di u mortu Girik, chì hè mortu à l'età di 80 anni, hè statu pigliatu da u Cimiteru di Zincirlikuyu Gasilhane à 09.00. A prima cerimonia per Girik hè stata in a municipalità di Şişli, ch'ellu hà presidutu trà 1989-94. U coffinu di Girik, avvoltu in a bandiera turca è cupertu di garofani, hè statu dopu purtatu à u Cemal Reşit Rey Concert Hall (CRR) in Harbiye. Girik hè quì, soprattuttu a so famiglia; U Vicepresidente di u Gruppu Parlamentariu CHP Engin Altay, u presidente provinciale di CHP Istanbul Canan Kaftancıoğlu, u presidente IMM Ekrem İmamoğlu, i deputati CHP Akif Hamzaçebi, Gökan Zeybek, Sezgin Tanrıkulu, Yüksel Mansur Kılınç è u Vicepresidente di u Gruppu İBB CHP, Doğan Subaşı, anu accoltu i so amichi artisti è fan. In a ceremonia per Girik, rispettivamente; A so nipote Fatma Ahu Turanlı, u so fratellu Günay Girik, l'artista Hülya Koçyiğit, u so manager Bircan Silan, u direttore Ümit Efekan, l'artista Ediz Hun, u ghjurnalista Zeynep Oral, a figliola adottiva Ahu Aşkar, l'artista Nur Sürer, u sindaco Şişli Muammer Keskin, İmamoğlu è Altamoğlu. discorsi..

ALTAY: "UN GIGANT EFFECTU A SO ARTE, UNA FORMICA IN A VITA SOCIALE"

Trasmettendu e condolenze di u presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu, à a famiglia Girik, Altay hà enfatizatu chì u mortu Girik era unu di i indimenticabili cù a so bontà è bellezza, è ancu a so persunità artistica. "Pensu un pocu ingiustu di parlà di questu", disse Altay, "Perchè ùn pudemu micca esse prubabilmente spressione cumplettamente a bontà, a bellezza è a magnificenza di ellu. Sapete una lirica: "Forse saria più faciule à dì, s'è ùn sapete mai parlà". Un pocu cusì. Ma ùn ci hè micca filmu chì ùn aghju micca vistu. Mentre eseguisce u so artu, ci dicemu addiu à un maestru chì hè un giganti, è in a vita suciale è culturale, qualchì volta eleganti è ingenu cum'è una furmicula o qualchì volta una farfalla. Dicu dorme in i luci. U mo condolenze à a famiglia, i cari è tutti noi. Chì Diu hà pietà di ellu ", disse.

İMAMOĞLU: "24 ghjennaghju; ORRIBILE GIORNU DI A STORIA DI U PAESE »

Ricordendu chì u 24 di ghjennaghju, u ghjornu di a morte di Fatma Girik, era un ghjornu tristu per a storia di u paese, İmamoğlu hà dettu: "Mentre avemu avutu u dulore di perde Uğur Mumcu, Gaffar Okan è İsmail Cem in a stessa data, aghju aspittava stu ghjornu tristu.Fatma Girik, unu di i nomi più impurtanti di u so sinemà, hè statu aghjuntu ancu. Vogliu tutti bè. Chì i so tempi sò eterni ", disse. Enfatizendu chì l'aspettu suciale di Girik hè assai forte cum'è a so persunalità artistica, İmamoğlu hà dettu: "Fatma Girik hè un artista chì ferma sempre à u populu, seguita i prublemi suciali è stà vicinu à u travagliadore. À u listessu tempu, Fatma Girik hè un artista onestu, populista è kemalista. Parlemu di una parsunalità chì hè sempre mostrata cum'è un esempiu cù u so caratteru solidu. Simbulizeghja una tale postura in l'ànima di e persone ", disse.

"Pensu chì ùn possu micca vede, ùn possu micca sente, ùn aghju micca scappatu facilmente"

Esprimendu chì u cinema turcu ùn pò esse spiegatu senza Fatma Girik, İmamoğlu hà dettu:

"Mentre riflettendu parechji caratteri diffirenti, ci hà riunitu cù tali caratteri iconichi di l'Anatolia chì avemu veramente cunuscenza di u paese in cui campemu mentre fighjemu quelli caratteri. Hà avutu un postu impurtante contru a vita micca solu cù i so filmi, ma ancu cù a so pusizione. In particulare cum'è una donna, hà avutu un postu impurtante cù a so pusizione femminile. Vogliu dì chì esse u sindaco di Şişli in 89 è esse u sindaco cum'è donna sò probabilmente unu di l'indicatori più impurtanti di questu. Pioneered in parechji campi. Hà resistitu. Cercò u so dirittu. Hà urganizatu a marcia di i travagliadori di u cinema contr'à a censura. Era in prima fila. Era in marchja pè i minatori, per i travagliadori. Era sempre in prima linea. Parlemu di un tali caratteru, una persona cusì impurtante. Dunque, questu mostra chì parlemu di una persona chì ùn rinuncia mai à ciò chì sà chì hè vera. In altri palori, avemu parlatu di una persona assai preziosa chì ùn hà mai sceltu per esse faciule, s'ellu deve esse silenziu, micca vede, o micca. Parlemu ancu di una persona chì ùn si piega è si curva. Francamente, in ogni periodu quandu e pressioni annantu à l'arti è l'artisti sò in crescita, a ghjente ùn pò micca impedisce di circà artisti cusì grandi è e so pusizioni cù personalità cusì impurtanti ".

"SIAmu IN UN STUDIU DI LIBRU DI GİRİK"

Spartendu l'infurmazioni chì stanu travagliendu in un libru annantu à Girik cum'è İBB, İmamoğlu hà dettu: "Mentre sti studii stavanu in corso, i mo culleghi l'avianu intervistatu per u libru. È francamente, aghju dettu à i mo amichi chì vulia scuntràlu. In fatti, quandu i mo amichi mi trasmettenu a gioia chì si sentenu quandu mi trasmettenu a mo dumanda è a luce in i so belli ochji, mi sentu assai onoratu è felice. Sfurtunatamente, sta riunione ùn hè micca accaduta. Hè cusì chì avemu scontru. Hè cusì a vita. Di sicuru, questu serà certamente una preoccupazione per mè. U libru hè attualmente in corso. Quandu serà publicatu, continueremu à commemorare Fatma Girik inseme. Sapemu chì hè u nostru duvere speciale di mantene in vita in questa cità à Fatma Girik, quella bella citatina di Istanbul, u nostru sindaco assai preziosu, chì hà servutu a nostra Istanbul cù u nostru distrittu di Şişli, viva in questa cità è di mantene u so nome vivu in ogni mumentu.

DISCORSI EMOZIONALI

Keskin, chì hà dichjaratu ch'elli continuanu à mantene u nome di Girik in vita, hà dettu: "Hà una cuntribuzione indiscussa à l'istituzione è a struttura. U nostru dormitoriu è a nursery di e donne cuntinueghjanu à furnisce servizii sottu u nome "Fatma Girik". Continueremu à mantene u so preziosu nome vivu in Şişli per sempre. A so nipote Fatma Ahu Turanlı, u so fratellu Günay Girik, u so manager Bircan Silan, a so figliola adottiva Ahu Aşkar, chì hà pigliatu cun ella à l'età di 12 anni cum'è una famiglia d'accoglienza da l'Agenzia di Prutezzione di i zitelli, u direttore Ümit Efekan è l'artista Nur Sürer ancu. enfasi chì u cinema turcu hà un postu assai impurtante in a so vita, hà datu discorsi emutivu circa su Girik.

KOÇYİĞİT: "SIAMU E DONNE DI A REPUBLICA DI ATATÜRK"

Hülya Koçyiğit, unu di i "clovers 4-leaf" di u cinema turcu, cù Girik, hà ancu fattu un discorsu in a ceremonia di commemorazione. Koçyiğit, chì hà dichjaratu ch'ellu avia difficultà à parlà, hà spressu i so sentimenti: "Semu brusgiate à l'internu. Sapete, dicenu: "L'ochji sò u specchiu di u core di una persona"; Quelli belli ochji chì guardanu cù amore è gentilezza cù quelli ochji turchini profondi, cum'è s'è una luce brusgiava da l'internu... Portanu subitu energia, vivacità, è rallegra l'ambienti in cui entranu. Quandu si tratta di u cinema turcu, hè a prima cosa chì vene in mente per tutti noi. Perchè era un artista dedicatu à a so professione cù passione è amore. Era una legenda di cori bravu. Ci mancherai assai, Fatma. Sottulineendu chì Girik hà creatu u so propiu stile in u cinema, Koçyiğit hà dettu: "Ancu s'ellu ci hè statu vistu in diverse strade politiche, eramu donne ripubblicane chì eranu dedicate à Atatürk cù tutti i nostri cori è à i so principii è riforme. Ogni morte hè prematura. L'impurtante hè di fà dì "Era una bona persona" daretu à noi. Fatu hà fattu. Fatma hè morta cum'è una bona persona è oghje a mandemu à l'eternità ".

CITA DI TOLSTOI DA EDIZ HUN: "A VERA FORZA UMANA ùn hè micca in saltu, ma in a so forza forte"

L'artista Ediz Hun, chì hà agitu in parechji filmi cù Girik, hà ancu espresu i so sentimenti: "Cari amichi, avemu scontru Fatma in u 1964. 58 anni sò passati. Era una donna straordinaria. Era onestu, era bravu. Ùn hà mai cercatu prufittu. Ci hè una massima assai impurtante di Lev Nikolayevich Tolstoy. Vogliu sparte questu cun voi. dice; "A vera forza di l'omu ùn hè micca in i salti, ma in a pusizioni irremovibile". Era una donna, un artista cusì. Vuliu parlà per dì questu. Era una persona assai onesta è eccellente. Cridite à mè, sò unu di i più vicini. A nostra amicizia hà cuntinuatu finu à oghje. Hè una gran perdita. Hè una grande perdita per u mondu di l'arti turcu ", disse.

VIAGGIU A BODRUM

Dopu à i discorsi, u cercu di Girik hè statu pigliatu da u CRR cù applausi è purtatu à a Moschea Teşvikiye. Girik hè statu mandatu in u distrittu di Bordum di Muğla, per andà in u so ultimu viaghju, dopu à a preghiera funeraria eseguita dopu à a preghiera di meziornu. Girik serà intarratu in Bodrum, induve ellu hà residu per parechji anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*