A Batteria Domestica di Lithium Move in Cuuperazione cù Turkcell è ASPİLSAN

A Batteria Domestica di Lithium Move in Cuuperazione cù Turkcell è ASPİLSAN

A Batteria Domestica di Lithium Move in Cuuperazione cù Turkcell è ASPİLSAN

Trasformendu l'approcciu di sustenibilità in unu di i punti principali in tutti i prucessi corporativi cù u mottu "Per un mondu megliu", Turkcell cuntinueghja à cuntribuisce à u sviluppu di tecnulugii amichevuli di l'ambiente in u nostru paese cù e so cullaburazioni innovatori. À u listessu tempu, sustenendu l'usu efficiente di e risorse naziunali cù tecnulugii domestici, Turkcell hà firmatu una impurtante cooperazione orientata à u futuru cù ASPİLSAN Energy, chì produce batterie di lithium.

In u scopu di a cuscenza ambientale sustenibile, l'usu di batterie di litiu elettrochimichi, di longa durata è affidabili, inveci di e batterie di piombo-acidu chimicu (VRLA) aduprate finu à avà in i sistemi di infrastruttura energetica di e rete di cumunicazione hè diventata rapidamente in tuttu u mondu. mondu. In parallelu cù stu cambiamentu in u mondu, ASPİLSAN Energy, una istituzione di a Fundazione di e Forze Armate Turche, è Turkcell uniscenu e forze per pruduce i prudutti domestici necessarii in u nostru paese. A cuuperazione, chì hà iniziatu in 2019, hà revelatu i so primi prudutti in u scopu di i studii domestici di produzzione di batterie di lithium chì risponderanu à i bisogni di e rete di cumunicazione.

Cum'è parte di u prugettu, i prudutti di batterie di litiu prototipu cuncepiti è pruduciuti da l'ingegneri R&D di ASPİLSAN Energy à i standard 48V 100Ah sò stati testati cù successu in stazioni di basa di Turkcell, chì furnenu servizii di infrastruttura di cumunicazione è chì cuntenenu diverse cunfigurazioni di l'equipaggiu, da ottobre 2021. U travagliu cuntinueghja nantu à l'usu generalizatu di e batterie di lithium domesticu, chì seranu prudutte da ASPİLSAN Energy, in a reta Turkcell.

Facendu una valutazione nantu à u sughjettu, Turkcell Deputy General Manager for Network Technologies, Gediz Sezgin, hà dettu: "Cumu Turkcell, chì hà sempre sviluppatu prudutti è servizii innovatori in u settore cù a so dirigenza in u campu di l'innuvazione, avemu ancu iniziatu una cooperazione impurtante in quantu. e risorse energetiche necessarie in a nostra infrastruttura di rete. Stu passu, fattu in u quadru di l'approcciu di sustenibilità chì riflettemu nantu à tutti i nostri prucessi corporativi, hè ancu impurtante in quantu à u sviluppu di tecnulugii amichevuli di l'ambiente chì riduce l'impronta di carbone. Avemu u scopu di furnisce un valore aghjuntu à u settore è à l'ecunumia di u paese, grazia à e batterie di lithium sviluppate cù strutture domestiche.

Gediz Sezgin hà continuatu e so parolle nantu à u sughjettu in questu modu: "I passi di cooperazione fatti cù l'imprese di stakeholder in u settore in e sessioni di u Cluster di Tecnulugia di Comunicazione (HTK), chì hè stata stabilita per aumentà a parte di a produzzione domestica è naziunale in tecnulugia di cumunicazione, anu fattu. Avà hà cuminciatu à cresce è trasfurmà in outputs produttivi. In questu cuntestu, u prucessu avemu principiatu cù ASPİLSAN Energy nantu à a bateria di lithium cù spartera d'infurmazioni tecniche è disinni di prototipu di produttu; sviluppatu attraversu attelli, pruduzzione demo è teste in fabbrica. In seguitu, a nostra cooperazione hè stata sustinuta da i risultati riesciuti di teste di campu nantu à a reta Turkcell. Da questu annu, faremu a produzzione in massa di e batterie di lithium sviluppate da ASPİLSAN Energy è assicurà u so usu in l'infrastruttura di rete Turkcell.

Facendu una dichjarazione annantu à a so cuuperazione cù Turkcell, u direttore generale di l'energia di ASPİLSAN, Ferhat Özsoy, hà dettu: "In quantu ASPİLSAN Energy, una di e cumpagnie di a Fundazione di e Forze Armate Turche, avemu travagliatu cù u scopu di furnisce suluzioni chì riduceranu a dipendenza di u nostru paese. sistemi di energia straneri in u campu di sistemi energetichi dapoi u so stabilimentu. Cum'è ASPİLSAN Energy, a cuuperazione chì avemu fattu à u puntu di pruduce suluzioni innovatori chì riduceranu a nostra dipendenza da fonti straniere preparanu ancu a terra per risultati assai preziosi. Dopu sta cuuperazione cù Turkcell, una cuntribuzione significativa serà fatta à a produzzione naziunale è domestica in e tecnulugia di cumunicazione. In u scopu di stu prughjettu, di u quale simu un stakeholder, daremu ancu un valore aghjuntu à u deficit di u contu currente di u nostru paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*