Turchia trà i paesi numerati di u mondu in a produzzione di chip

Turchia trà i paesi numerati di u mondu in a produzzione di chip
Turchia trà i paesi numerati di u mondu in a produzzione di chip

Cume a tecnulugia si sviluppa è u so usu aumenta, u mercatu di l'elettronica di u cunsumu cresce ancu rapidamente. Davanti à a crescente dumanda, a crisa di chip per via di a pandemia lega e mani di i pruduttori. Mentre chì l'automobile hè unu di i settori più affettati da a crisa di chip, Turchia, chì hè u 4u in Europa in l'automobile, hè trà i pochi paesi in u mondu in a produzzione di chip.

A settimana passata, l'ochji di u mondu eranu nantu à CES 2022. A più grande fiera di l'elettronica di u cunsumu di u mondu, tenuta in Las Vegas da u 5 à l'8 di ghjennaghju, hà revelatu l'ultimu puntu in l'industria. Cù u sviluppu di a tecnulugia è a forza motrice creata da a pandemia, u mercatu globale di l'elettronica di cunsumu hè in constante crescita. Sicondu i dati di Statista nantu à u sughjettu, l'industria di l'elettronica di u cunsumu, chì hè prevista à ghjunghje à circa $ 782 milioni à a fine di questu annu, hè prevista à ghjunghje quasi $ 7,62 milioni in 2025, cù una crescita media annuale di 975%. A dumanda crescente cum'è u risultatu di l'aumentu di l'usu di i dispositi elettronichi ùn pò micca esse scontru per via di a capacità insufficiente in a produzzione di chip, parechji settori si fermanu. I dati di a cumpagnia di cunsulenza internaziunale Thinktech indicanu chì a crisa di chip in l'ultimi mesi hà affettatu negativamente i settori 169 in u mondu. "Molti fatturi pulitichi, pandemici è naturali causanu crisi in a produzzione di chip. L'effetti di sti crisi si sentenu intensamente à scala glubale ".

A crisa di chip puderia durà finu à u 2024

Esaminendu l'attuali sviluppi è dati nantu à u sughjettu, Online PR Service B2Press revela l'estensione di a crisa di chip. Mentre i dati di a ricerca Gartner Global Chip Crisis indicanu chì a crisa di chip pò estenderà finu à u quartu trimestre di u 2022, Arvind Krishna, CEO di u giant tecnologicu IBM, dichjara chì aspetta chì u prublema durà finu à u 2024. Gürcan Karakaş, CEO di l'Automobile Enterprise Group di Turchia (TOGG), hè trà quelli chì marcanu a fine di u 2022. In a so dichjarazione à CES 2022, Karakaş hà dettu: "Prevemu chì a crisa di chip continuerà per un altru annu. In cunfurmità cù i nostri piani, pensemu chì ùn seremu micca catturati in a crisa di chip cù e riservazioni chì facemu ". Alan Priestley, unu di l'analisti di Gartner, dichjara chì, ancu s'è l'aumentu di a capacità pò salvà solu i prossimi anni, dice: "In 5 anni, quandu tutti volenu aduprà l'ultime apparecchi elettronichi, ci sò prubabilmente novi crisi in u futuru, postu chì. a capacità duverà esse aumentata di novu ".

"Turchia hè unu di i pochi paesi cù a so propria capacità di fabricazione di chip"

L'automobile hè unu di i settori più affettati da a crisa di chip. A cumpagnia di cunsulenza di i Stati Uniti AlixParnerts dichjara chì à a fine di u 2021, u dannu tutale in l'industria di l'automobile hà righjuntu $ 110 miliardi. In cunsiderà i patatine fritte, u materiale chjave di a produzzione di l'automobile, si vede chì 10 di i 6 più grande pruduttori sò basati in i Stati Uniti. L'accordu di cooperazione firmatu trà Turchia è Malesia sustene ancu i sforzi di produzzione di chip naziunale. Sicondu i figuri annunziati da l'Associazione di l'Esportatori di l'Industria Automobilistica Uludağ, l'industria automobilistica turca, chì hà chjusu 2 cù un esportatu di 15 miliardi di dollari cù un aumentu di 2021% in paragunà à l'annu precedente, hè 19 in u mondu è 15 in Europa. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*