Treni di merci per esse operati trà Turchia è Tadjikistan

Treni di merci per esse operati trà Turchia è Tadjikistan

Treni di merci per esse operati trà Turchia è Tadjikistan

A delegazione guidata da u Direttore Generale di TCDD Transportation Hasan Pezük hà scontru cù u Direttore Generale di a Ferrovia Tadjikistan Mirzoalı Komil Jumakhon è a so delegazione in Dushanbe, a capitale di u Tadjikistan, u 21 di ghjennaghju di u 2022.

Duranti a riunione, i discussioni sò stati purtati nantu à l'urganizazione di i treni cuntainer chì andavanu in Turchia-Turkmenistan-China via Tadjikistan, cumpresu l'usu di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, è l'operazione di treni cunvinziunali diretti è cuntainer trà Tadjikistan-Turchia.

Duranti e riunioni assai produttive, un protocolu hè statu firmatu nantu à u sviluppu di i corridori logistichi trà l'Europa è l'Asia è l'aumentu di u trasportu di merchenzie.

Cù u protocolu di cuuperazione, i treni cunvinziunali è cuntainer seranu operati direttamente trà u Tadjikistan è a Turchia, mentre chì l'urganizazione di i treni di cuntainer andendu in Turchia-Turkmenistan-Cina via Tadjikistan serà assicurata.

U General Manager Hasan Pezük, chì hà datu infurmazioni nantu à u protokollu firmatu cù a Ferrovia Tajikistan, hà dichjaratu chì i cuncetti di rapidità, costu, affidabilità, qualità è flessibilità anu acquistatu impurtanza in u cummerciu internaziunale, chì hè statu riformulatu da a globalizazione, è chì questi sviluppi acceleranu. A ricerca di novi rotte di trasportu alternativu à a via marittima in u crescente cumerciu trà l'Europa è l'Asia, enfatizendu chì ci hè u trasportu ferroviariu in u centru, disse:

"U cummerciu mundiale hà avà cuminciatu à scorri per i corridori ferroviari internaziunali. In u risultatu di seguità e pulitiche ferroviarie prioritarie dapoi u 2003, Turchia hà un settore ferroviariu impurtante in a so regione oghje. U nostru paese hè diventatu un paese cintrali, vale à dì, una basa logistica, in curridori multidirezzione cum'è a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, Asia è Europa, Asia è Africa, Russia è Mediu Oriente. Da una banda, BTK è da l'altra banda, i trasporti fatti via l'Iran aumentanu rapidamente cù a pandemia. Cum'è serà ricurdatu, mentri u sicondu trenu di merci da u Pakistan hà ghjuntu à Köseköy, l'aiutu alimentari di l'ONU hà cuminciatu à esse furnitu da u nostru paese à l'Afghanistan. A mobilità in queste rotte aumenterà gradualmente. Cù u protocolu chì avemu firmatu cù e Ferrovie Tadjikistan, mentre chì i treni cunvinziunali è cuntainer seranu operati direttamente trà u Tadjikistan è a Turchia, l'urganizazione di i treni di container chì andanu in Turchia-Turkmenistan-Cina via Tadjikistan serà assicurata.

Dichjarà chì cù u protokollu firmatu cù a Ferrovia Tajikistan, i nostri esportatori, industriali è paesi di a regione sò offerti l'opzione di trasportu alternativu più corta, sicura è ecunomica, Pezük hà dettu: "Quandu hè cunsideratu chì u tempu di trasportu di un pruduttu trà l'Europa è l'Europa. Cina piglia 40-60 ghjorni per mare, u rinfurzamentu di i corridori ferroviari internaziunali, u trasportu efficace è efficaci. L'impurtanza di rende più efficaci serà capitu ", disse.

Pezuk hà attiratu l'attenzione à i seguenti: "A ferrovia hà vantaghji significativi cumparatu cù a via marittima è a via aerea in termini di prezzu è tempu in u trasportu à e zone interne luntanu da i porti. U tempu, chì hè di 40-60 ghjorni per mare, diminuisce assai significativamente per ferrovia. Per esempiu, i treni di bloccu cumpletu a pista di 12 mila chilometri trà Turchia è Cina in 12 ghjorni. Hè destinatu à riduce stu periodu à 10 ghjorni. Inoltre, si compie trà Russia è Turchia in 8 ghjorni. Cumpleta ancu a pista Islamabad-Teheran-Istanbul in circa 12 ghjorni. Tutti questi sò sviluppi tremendi. Cù u trasportu per esse cuminciatu trà Tadjikistan è Turchia, i nostri esportatori, industriali è paesi in a regione traspurtaranu facilmente i so prudutti. Sta cunvenzione rinfurzà l'amicizia è a cooperazione trà i paesi di a regione è furnisce un sustegnu significativu à u sviluppu di i paesi di a regione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*