U Sistema di Dati Biometrici Domestici Entra in serviziu in Turchia

U Sistema di Dati Biometrici Domestici Entra in serviziu in Turchia

U Sistema di Dati Biometrici Domestici Entra in serviziu in Turchia

Dopu à l'Amministrazione di l'Immigrazione, u Sistema di Dati Biometrici hà cuminciatu à esse usatu in e transazzioni di Populazione è Cittadinanza. A cullizzioni sicura, a digitalizazione è a trasfurmazioni di e dati biometrici, chì hè a data più privata di un paese, hè una materia di sicurità naziunale. Cù sta visione, u Prughjettu Naziunale di Sistema di Dati Biometrici iniziatu da u Ministeru di l'Interior hà da fà una cuntribuzione seria à Turchia in termini di sicurità.

BIYOTEKSAN hè statu stabilitu in partenariatu cù HAVELSAN (50%) è POLSAN (50%) cù a visione di diventà u capu di u mercatu in tecnulugia di sistemi di dati biometrici, in casa è in l'esteru.

Turchia hè u 7u paese in u mondu

Grazie à stu partenariatu; Turchia hè diventata u 7u paese in u mondu per sviluppà un Sistema di Dati Biometrici cù i so propiu mezi, in u viaghju imbarcatu cù a visione di prutezzione di e dati biometrici è di mantene milioni di lire à l'esteru in u paese.

I primi utilizatori di u sistema sò affilati cù u Ministeru di l'Interior; Direzzione Generale di Gestione di a Migrazione, Direzzione Generale di Populazioni è Affari di Cittadinanza, Direzzione Generale di Sicurezza, Comandante Generale di Gendarmeria è Cumandamentu di a Guardia Costiera. In a prima fase di u sviluppu di sistemi di dati biometrici, hè stata lanciata u Prodottu Qualificatu di Ricunniscenza di l'Impronta Digitale, chì travaglia cù tracce leghjite da scanners di impronte digitali.

In a seconda fase di u sistema, hè previstu di cumplettà u sviluppu di u Pruduttu Unqualified Fingerprint Recognition, chì travaglià cù e tracce criminali pigliate da a scena di u crimine, è mette in serviziu in pocu tempu.

Dati biometrici di Turchia in un centru

In u risultatu di sti studii, i studii intensivi cuntinueghjanu per l'implementazione di u Sistema Naziunale di Dati Biometrici è i prughjetti di u Centru Naziunale di Dati Biometrici, chì sò l'ultime scopi di u Ministeru di l'Affari Interni. Cù u prugettu, i dati biometrici di Turchia seranu cullati, digitalizzati è almacenati in un locu, è l'integrazioni necessarii seranu furnite cù i sistemi di altre istituzioni. In questu modu, a sicurità di e dati biometrici, chì hè una data critica naziunale, serà assicurata à u più altu livellu. In e fasi seguenti, i prudutti di ricunniscenza biometrica, cum'è u ricunniscenza di stampa di palme, u ricunniscenza di vena, u ricunniscenza di a faccia, u ricunniscenza di l'iris è a retina, u ricunniscenza di voce è u ricunniscenza di firma / scrittura manuale seranu sviluppati è integrati in u Sistema Naziunale di Dati Biometrici.

L'algoritmi di currispundenza naziunali sò usati in i prudutti di ricunniscenza di impronte digitali. I dui caratteristiche principali di i prudutti sò i seguenti:

Autentificazione cum'è u risultatu di a comparazione 1-1 di impronte digitali appena pigliate è impronte digitali registrate, identificazione per interruzzione 1-N di impronte digitali pigliate da a persona o a scena di u crimine da tutte e tracce in u sistema.

Da u 10 di ghjennaghju di u 2022, u pruduttu naziunale di ricunniscenza di impronte digitali sviluppatu da BİYOTEKSAN cù u supportu di l'ingegneria di HAVELSAN hà cuminciatu à esse usatu in tutta a Turchia da a Direzzione Generale di l'Affari di Pupulazione è Cittadinanza. U sviluppu hè statu annunziatu da u Ministru di l'Affari Interni, Süleyman Soylu.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*