A linea di trenu Konya Karaman hè aperta oghje u tempu di viaghju si riduce à 40 minuti

A linea di trenu Konya Karaman hè aperta oghje u tempu di viaghju si riduce à 40 minuti

A linea di trenu Konya Karaman hè aperta oghje u tempu di viaghju si riduce à 40 minuti

A linea di trenu d'alta velocità, chì riducerà u viaghju trà Konya è Karaman à 40 minuti, apre oghje. U presidente Erdogan participà ancu à a prima spidizioni da Konya à Karaman. A linea chì Erdogan inaugurarà risparmià 63 milioni di lire annu. A cirimonia si ferà à 14:XNUMX.

Riducerà u tempu di viaghju trà Konya è Karaman à 40 minuti, è u tempu di viaghju trà Ankara è Karaman à 2 ore è 40 minuti.

A linea di trenu Konya-Karaman High Speed ​​​​serà messa in serviziu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

Cù l'apertura di a linea, 63 milioni di lire seranu salvate annu

U presidente Erdogan participà ancu à a prima spidizioni da Konya à Karaman. In u scopu di a linea di 102 chilometri, sò stati custruiti 74 ponti è culverts, 39 passaghji è 17 passaghji pedonali. U prughjettu, chì accelerà u trasportu di merchenzie è di passageri, averà assai vantaghji.

Cù a messa in funzione di a Linea di Trenu Konya-Karaman High Speed ​​​​, u tempu di viaghju trà e duie pruvince diminuirà da 1 ora è 20 minuti à 50 minuti à a prima tappa è à 40 minuti à a fine. U tempu di viaghju Ankara-Konya-Karaman serà ancu ridutta da 3 ore 10 minuti à 2 ore 40 minuti.

In questu modu, 10 milioni di lire seranu salvate annu, 39,6 milioni di lire da u tempu, 3,9 milioni di lire da energia, 4,5 milioni di lire da a prevenzione d'accidenti, 5 milioni di lire da risparmiu di emissioni è 63 milioni di lire da risparmiu di mantenimentu. Inoltre, 25 mila 340 tunnillati menu di emissioni di carbonu saranu.

Quandu a linea, chì hà da cuntinuà in a direzzione di Mersin è Adana, hè finita, una cunnessione di treni d'alta velocità serà stabilita trà Marmara, Anatolia Centrale è e regioni di u Mediterraniu.

Opere in corso ancu in a sezione Karaman-Ulukışla

U travagliu cuntinueghja ancu in a sezione Karaman-Ulukışla. In u scopu di u prugettu, hè prevista a custruzzione di 135 tunnel, 2 ponti, 12 sottopassaggi è 44 culverts cù a custruzzione di una nova linea ferroviaria di 141 chilometri.

Finu a ora, 89 per centu di u prugressu fisicu hè statu ottenutu in l'infrastruttura è l'opere di superstruttura. I studii di cuncepimentu per a signalazione sò ancu cuntinueghjanu.

A preparazione di l'offerta cuntinueghja per l'offerta per i travaglii di elettrificazione. Cù a fine di a sezione Karaman-Ulukışla, u tempu di viaghju trà questi lochi serà ridutta da 3 ore 40 minuti à 1 ora 35 minuti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*