Prutezzione di 400 gradi per Airbus A360M Aircraft da TAI

Prutezzione di 400 gradi per Airbus A360M Aircraft da TAI
Prutezzione di 400 gradi per Airbus A360M Aircraft da TAI

L'integrazione di u sistema Direzzione Infrared Countermeasure (DIRCM), chì hè stata applicata per a prima volta à l'aviò militare A400M prodotta da Airbus, hè stata realizata da TAI. A cunniscenza acquistata in u prugettu, i prucessi di cuncepimentu è di pruduzzione chì sò stati cumpletati cù successu, ponu ancu esse aduprati in possibili integrazioni di sistemi strutturali in ATAK è ANKA in u futuru.

L'Airbus A400M hè un aviò militare cù quattru turbopropulsori cuncepiti da Airbus per risponde à e richieste di trasportu aereu di l'armata di i paesi europei. Ci sò parechji sistemi sviluppati per prutege stu aviò, chì hè ancu in l'inventariu di u nostru esercitu, da pussibuli attacchi. A Contramisura Infrared Directed (DIRCM) hè un tali sistema. Nanzu, a Forza Aria Britannica avia integratu internamente stu sistema in l'A400M à a spesa di u prucessu di garanzia. TAI hè in u core di u primu prughjettu di integrazione ufficiale realizatu da Airbus. U sistema, chì pò detectà i missili in entrata cù a so unità d'avvertimentu, assicura chì l'aeronave hè prutetta ancu da i sistemi di difesa aerea in manu. Per a prima volta in u prugramma di l'aeronautica A400M, "Da a pittura à a produzzione", vale à dì, da a tecnulugia di produzzione cù dati di disignu pronti, à "Da u disignu à a produzzione", vale à dì u prucessu di creazione di dati di disignu da TAI. I prucessi di produzzione è di consegna di 405 dettagli è parti di sub-assemblea sò gestiti per u Prughjettu DIRCM. U sistema, chì furnisce una prutezzione di 360 gradi à l'aeronave cù u hardware DIRCM integratu, pò detectà parechji missili à u stessu tempu cù a so capacità multi-target.

Attualmente, TAI cuncepisce è produce fusoliera frontale-mediu, cono di coda è pannellu superiore di fuselagiu posteriore, pinne / freni di velocità, porte di paracadutista è di uscita d'emergenza, supportu per a linea di assemblaggio finale, è ancu tutti i cablaggi di u corpu, l'illuminazione è i sistemi d'acqua / rifiuti in l'A400M. U prugramma hà ancu fattu u primu gradu di cuncepimentu è a rispunsabilità di furnimentu di tutti i sistemi di illuminazione interni è esterni, sistemi di rifiuti / acqua pulita. TAI hà ancu inclusu u disignu è l'analisi strutturale DIRCM, u disignu di l'assemblea di l'equipaggiu, u disignu di soluzioni di retrofit, a produzzione di parti dettagliate, l'assemblea è un totale di 2 chilometri di fabricazione di novi cavi per ogni aereo.

Un primu in u mondu

L'integrazione ufficiale di u sistema "Guided Infrared Countermeasure" in l'aviò A400M era un prughjettu senza precedente. L'Air Force tedesca hà vultatu à u fabricatore Airbus per integrà questi sistemi in i so aerei esistenti. Sviluppendu a so sperienza di produzzione è integrazione ghjornu per ghjornu, TAI hè ghjunta à u primu postu cum'è a cumpagnia chì hà intrapresu u prugettu in 2019. Per integrà u sistema, i taglii anu da esse fattu nantu à i lati manca è destra di u fuselagiu di fronte di l'aeronave, chjamatu sezione 13. L'unità di putenza anu ancu esse piazzate à a basa di l'aviò, è i piazzamenti di l'equipaggiu anu da esse pianificatu in u cune di cuda posteriore. U primu stadiu di u prughjettu era u disignu è a coordinazione di l'interfaccia. In più di questi, ci era ancu a pruduzzione di pezzi chì cambiaranu in u pianu, chì hè cunnisciutu com'è cablaggio di l'aviò, cuncepitu da Airbus è pruduciutu da TAI.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*