U dulore in l'anca pò esse un precursore di necrosi avascular

U dulore in l'anca pò esse un precursore di necrosi avascular
U dulore in l'anca pò esse un precursore di necrosi avascular

Fendu dichjarazioni nantu à a necrosi avascular di l'anca, Medipol Mega University Hospital Ortopedia è Traumatologia Capu di u Dipartimentu Prof. Dr. İbrahim Azboy hà dettu: "In u tempu, u dolore aumenta, a limitazione di u muvimentu si sviluppa è u paziente cumencia à avè difficultà à caminari. U paci hà ancu difficultà à mette i so calzini è ligà i so lacci, è e so funzioni di ogni ghjornu sò limitati à u tempu.

"U periculu di necrosi avascular in l'usu di cortisone à longu andà"

Azboy hà dettu chì l'attenzione deve esse pagata à l'usu longu di cortisone in a furmazione di a malatia di necrosi avascular, "Cortisone hè una droga assai utile utilizata in u trattamentu di parechje malatie. Tuttavia, in certi pazienti, l'usu longu di cortisone pò purtà à necrosi avascular. L'usu di l'alcohol, alcune malatie di sangue è fratture di l'anca pò causà sta malatia. In u diagnosticu di necrosi avascular, u diagnosticu hè fatta da radiografia diretta è MRI in u periodu iniziale. Se ùn ci hè micca colapsu o cascata in l'articulazione in u principiu di u periodu di a malatia, preferimu a terapia d'ossigenu iperbarica è droghe chì impediscenu a distruzzione di l'osse. Chirurgiamenti, evacuemu l'area dannighjata in l'ossu, chì chjamemu a descompressione di core, è applicà un injertu d'osse è o cellula staminali à quella zona è applicà una intervenzione di salvezza à l'anca. A rata di successu in l'applicazioni di decompressione core è cellule staminali hè di circa 60 per centu. Applicamu a protesi totale di l'anca in i malati chì ùn anu micca successu cù stu metudu è chì sviluppanu colapsu di l'articulazione o calcificazione. Cù a protesi tutale di l'anca, i pazienti ponu ridivà di u so dulore è avè una articulazione mobile. Hà aghjustatu chì a rata di successu in a sustituzione di l'anca hè di circa 90 per centu.

Media di 30 anni di usu sicuru

Esprimendu chì a sustituzione di l'anca hè stata accettata da l'Organizazione Mondiale di a Salute cum'è l'intervenzione chirurgica più riescita di u seculu passatu, Azboy hà cunclusu e so parolle cusì:

"Cù i sviluppi in a tecnulugia di l'implantazione, i nostri pazienti ponu aduprà in modu sicuru e protesi posti nantu à i fianchi da 25 à 35 anni è tornanu à tutte e so funzioni. Piglianu passeggiate à a distanza chì desideranu è cuntinueghjanu a so vita in una manera attiva è sana. Permettemu à i pazienti di stà, caminari, passi, immediatamente dopu a cirugia di sustituzione di l'anca. I Pacienti ponu turnà à e so funzioni di ogni ghjornu in pocu tempu. Li lasciamu guidà dopu un mesi. Li permettemu di vultà à u travagliu in una media di dui à trè mesi. A protesi hè custituita di quattru parti. In l'anni dopu, quandu ci hè un usu nantu à a protesi, hè pussibule rimpiazzà a parte purtata. U dolore di l'anca deve esse pigliatu in seriu è un specialista ortopedicu deve esse cunsultatu u più prestu pussibule. U diagnosticu precoce è u trattamentu efficace cù metudi adattati sò i chjavi di u successu di u prucessu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*