L'area di Trasformazione Urbana di Uzundere da esse firmata per a Terza Fase

L'area di Trasformazione Urbana di Uzundere da esse firmata per a Terza Fase
L'area di Trasformazione Urbana di Uzundere da esse firmata per a Terza Fase

In l'Area di Trasformazione Urbana di Uzundere, i travaglii di custruzzione cumincianu in a terza fase, chì include 422 unità indipendenti. A municipalità metropolitana di Izmir firmarà un protokollu cù a cumpagnia municipale İZBETON u 28 di ghjennaghju. In u stessu ghjornu, in u scopu di u prugettu, a fundazione di e strutture suciali, chì saranu offerte à a ghjente di a regione, cumpresa un kindergarten, un centru di studiu è una biblioteca, seranu stabilite.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione resiliente di a cità, l'implicazione di a cumpagnia municipale İZBETON in u prucessu di licitazione hà acceleratu i sforzi di trasfurmazioni urbane. Cuntinuendu i so travaglii cù i principii di cunsensu 100 per centu, trasfurmazioni in situ è ​​"l'assicuranza è a guaranzia di a municipalità", a Municipalità Metropolitana firmarà un cuntrattu cù İZBETON u 32 di ghjennaghju per i travaglii di custruzzione di a terza fase, chì include 422. unità indipendenti, in l'area di Trasformazione Urbana Uzundere di 28 ettari in Karabağlar. In u stessu ghjornu, in u scopu di u prughjettu di trasfurmazioni urbani, a fundazione di e strutture suciali, chì saranu offerte à a ghjente di a regione, cumpresu un kindergarten, un centru di studiu è una biblioteca, seranu stabilite. L'edifiziu hè previstu per esse cumpletu in 2023.

Affetta 20 famiglie

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDichjarà chì anu acceleratu u prucessu di rallentamentu in i prughjetti di trasfurmazioni urbane permettendu à İZBETON di participà à l'offerte di custruzzione, "A causa di e cundizioni ecunomiche in u nostru paese, l'offerte ùn anu pussutu esse ricevute in offerte di custruzzione. Avemu superatu stu bloccu attraversu İZBETON. Avemu firmatu un protokollu cù İZBETON per a custruzzione di circa 300 residenze in e zone di trasformazione di Örnekköy è Gaziemir Aktepe Emrez. Avà seremu à a tavula per a terza tappa in Uzundere ". Dichjarà chì anu u scopu di un abitazione più sicura, spazii suciali più sani è una vita megliu in i prughjetti di trasfurmazioni urbane realizati in sei regioni di İzmir, u sindaco Soyer hà dettu: "Custruiremu l'edificiu di u serviziu municipale in Uzundere, chì accoglierà un kindergarten, studiu. centru è bibbiuteca, pà i zitelli, a ghjuventù è a Metteremu à u serviziu di e donne. Ùn avemu micca solu capiscenu a trasfurmazioni di l'edifizii per trasfurmazioni urbane. Avemu ancu scopu di cambià suciali è suciali in a regione. Da una banda, creemu quartieri più cunfortu rinnuvendu l'infrastruttura. Cù a trasfurmazioni di circa 248 mila 20 famiglie nantu à una superficie totale di 600 ettari in sei regioni, anu ancu avè spazi viventi cù infrastruttura rinnuvata.

Ci sarà 3 mila 800 unità indipendenti

Dopu avè finitu a prima è a seconda fase di l'Area di Trasformazione Urbana di Uzundere, a Municipalità Metropolitana hà consegnatu 744 unità indipendenti, cumprese 73 residenze è 817 posti di travagliu, à i beneficiari. In a quarta tappa, un cuntrattu hè statu firmatu cù i titulari di u dirittu è i trasferimenti di l'attuali di u titulu sò stati fatti, è i preparativi per i sorte sò cuntinueghjanu. Quandu u prugettu, chì cuntinueghja in tappe in Uzundere, hè cumpletu, ci sarà un totale di 3 unità di residenza, cummerciale, uffiziu è cumplessu hotel. In u scopu di u prugettu, a regione hà da guadagnà dui centri culturali suciali è spazii di mercatu aperti, circa 800 mila metri quadrati di recreazione è spazii verdi, è 67 mila metri quadrati di strada è parcheghju.

A Municipalità Metropolitana di Izmir rinnuvà l'infrastruttura di a regione in tappe. I prughjetti di gas naturale, elettricità, miglioramentu di i corsi, acqua di tempesta, fognature, acqua potabile, paisaghjistu è applicazione stradale sò stati preparati è l'appruvazioni sò state ottenute da l'istituzioni pertinenti. A Municipalità Metropolitana, chì face e produzioni necessarie per u gasu naturale, hà ancu finitu a migliione di u ramu di u torrente superiore, l'acqua di tempesta, a fognaria è e linee d'acqua potabile in a prima tappa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*