L'alimentu lasciatu per l'animali salvatichi

L'alimentu lasciatu per l'animali salvatichi

L'alimentu lasciatu per l'animali salvatichi

U guvernatore Tokat Dr. Ozan Balcı hà participatu à u prugramma di liberazione di a natura urganizatu per l'animali salvatichi chì anu difficultà à truvà l'alimentu per via di una forte nevicata in Tokat.

Fendu una dichjarazione in u prugramma tenutu in l'area di Gıj Gıj in cuuperazione cù a Direzzione di Conservazione di a Natura è di i Parchi Naziunali, u Dipartimentu di Pulizzia è u Cumandante di a Gendarmeria, i Direzzione di l'Ambiente, a Natura è a Prutezzione di l'Animali sottu a coordinazione di u Governatore Tokat, u guvernatore Dr. Ozan Balcı hà dettu chì ama a so cità nativa cù a so ghjente, a natura è l'animali.

10 mila chilò. Espristendu chì u ghjuramentu hè statu lasciatu à a natura, u guvernatore Tokat Dr. Ozan Balcı hà dettu: "Avemu cura di tutti l'animali. In questu cuntestu, avemu lasciatu l'alimentariu per dà un bon esempiu per a natura è i citadini. disse.

U guvernatore Tokat Dr. Ozan Balcı hà dettu: "Cum'è statu, a nostra Gendarmeria, a Pulizzia, l'AFAD è a Mezzaluna Rossa sò pronti è surveglianu a lotta contru a neve. Mentre facia servizii publichi, ùn avemu micca scurdatu di a fauna salvatica. Perchè campemu ancu cun elli. L'animali salvatichi sò ancu assai impurtanti per noi. Oghje, lasciamu u granu, l'orzu è altri nutrienti à a natura per elli. U nostru scopu quì hè di creà cuscenza è sensibilità. U nostru statu, a nostra nazione hè misericordiosa, è ùn scurdemu micca l'animali. Dumandemu ancu à i nostri concittadini di Tokat per ùn scurdà micca a fauna è per ùn lascià l'animali solu in questu ghjornu friddu d'invernu. I nostri animali in natura, i nostri amichi, e nostre anime. Ùn li lasciamu micca solu. Ringraziemu quelli chì anu cuntribuitu à u prugramma ". disse.

Dopu à u discorsu, u guvernatore Tokat Dr. Ozan Balcı è u so entourage anu lasciatu manghjà per a natura.

U capu di a polizia provinciale Armağan Adnan Erdoğan, u cumandante di a gendarmeria provinciale Bahri Bostancı, u direttore di a conservazione di a natura è i parchi naziunali İhsan Second hà assistitu à u prugramma.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*