E pratiche agricule sbagliate causanu un aumentu di i buchi in l'Anatolia Centrale

E pratiche agricule sbagliate causanu un aumentu di i buchi in l'Anatolia Centrale

E pratiche agricule sbagliate causanu un aumentu di i buchi in l'Anatolia Centrale

Duru Bulgur, presidente di u Cunsigliu Emin Duru, chì hà attiratu l'attenzione à u fattu chì i pochi, u numeru di i quali hè aumentatu rapidamente soprattuttu in a Regione Anatolica Centrale, indicanu un periculu significativu di pocu tempu, hà dettu: "In cunsiderà a struttura di a terra arida di u paese. A Regione di l'Anatolia Centrale, a determinazione curretta di a cultura per esse piantata hè estremamente impurtante per a sustenibilità di l'agricultura. U requisitu di l'acqua eccessiva di e piante, cum'è u granu è a bietola, pruvucarà l'approvvigionamentu di l'acqua di i pozzi in e regioni aride.

U numaru di sinkholes cresce rapidamente in a pianura di Konya, unu di i centri più impurtanti di pruduzzione di granu in Turchia. A furmazione di sinkholes, chì era raramente osservata in a regione in l'ultimi anni, hà righjuntu un numeru record in l'ultimi anni per via di l'usu inconsciente di l'acqua di terra in a produzzione agricula. L'irrigazione eccessiva in i zoni di cultivazioni in a regione provoca terreni sterili, soprattuttu in e regioni induve a temperatura hè alta è u nùmeru di ghjorni sole hè altu. Duru Bulgur Chairman of the Board Emin Duru hà dettu ch'elli anu pruvatu à sensibilizà in a sucetà nantu à pratiche agriculi sbagliati per parechji anni. Emin Duru hà dettu: "Konya Plain hè unu di i centri più impurtanti di pruduzzione di cereali è legumi in u nostru paese. In u passatu, un sinkhole era furmatu in questa regione ogni 20 anni, ma avà stu numeru hè aumentatu à 30 à 40 annu. In cunsiderà a struttura di a terra arida di a Regione di l'Anatolia Centrale, a determinazione curretta di a cultura per esse piantata hè estremamente impurtante per a sustenibilità di l'agricultura. Noi, cum'è Duru Bulgur, cunsideremu u nostru duvere di attirà l'attenzione nantu à questu prublema à ogni opportunità ".

U pruduttu piantatu deve esse sceltu currettamente.

Dichjarà chì l'usu incontrollatu di l'acqua sotterranea in l'agricultura accelera a furmazione di sinkholes, Emin Duru hà dettu: "L'Anatolia Centrale hè una regione arida è a piantazione di piante d'acqua in questa regione hè una pratica estremamente sbagliata. Per esempiu, u granu, una pianta chì cresce in 120 ghjorni è amassi l'acqua, hè cultivatu intensivamente in questa regione. U requisitu di l'acqua eccessiva di e piante, cum'è u granu è a bietola, pruvucarà l'approvvigionamentu di l'acqua di i pozzi in e regioni aride per deplezione. A custruzzione di dighe è diga davanti à i fiumi è i fiumi chì alimentanu a piaghja face ancu sguassate u nivellu di l’acqua sotterranea in a piaghja è i pozzi d’acqua à falà à 400 metri. A causa di i prelievi d'acqua, i sinkholes cuminciaru à aumentà rapidamente in a nostra regione. Cunsiderendu tutte queste cundizioni regiunale, i pruduttori anu da esse incuraghjiti à plantà legumi per un annu è u granu per un altru annu. U granu, fasgioli in i terreni adattati per l'agricultura irrigata in a regione; In i terreni sterili, i culturi, cum'è i ceci è lenticchie, deve esse piantatu. In ogni casu, a produzzione di granu deve esse incuraghjita più in questa regione, postu chì u granu guadagna sempre più impurtanza strategica in u mondu sanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*