U novu cuncettu Mercedes Vision EQXX presentatu ufficialmente!

U novu cuncettu Mercedes Vision EQXX presentatu ufficialmente!
U novu cuncettu Mercedes Vision EQXX presentatu ufficialmente!

Mercedes Vision EQXX mette in luce u futuru di l'ingegneria di l'automobile. Parechje caratteristiche, cumpresa a nova generazione di l'Architettura Modulare Mercedes-Benz per i vitture compacti è mid-size chjamati MMA, sò integrati in a produzzione di massa.

Mercedes Vision EQXX pò ghjunghje sin'à una gamma di 0.17 km, cù una resistenza di u ventu di 95 Cd è a capacità di furnisce sin'à 1000 per centu di l'energia in i so batterie à i roti.

EQXX trasfurmatu da una carta bianca à un veiculu finitu in solu 18 mesi; Completatu fora di Stuttgart, cù a cooperazione di a Formula 1 è di start-ups, partenarii è istituzioni in u mondu.

Da Stuttgart à Bangalore, da Brixworth à Sunnyvale, i sforzi simultanei di sviluppu digitale in diverse parti di u mondu anu riduciutu u tempu passatu in u tunnel di ventu da 100 ore à 46, chì significa quasi più di 300.000 XNUMX km di test drive.

In u disignu interiore fattu di materiali completamente novi è ligeri, senza prudutti d'animali; Materiali chì varianu da u sughero à a seta vegana, l'alternativa di pelle vegana "Mylo", l'alternativa di pelle senza animali chjamata Deserttex® prodotta da fibre di cactus in polvere, 100% fibra di bambù à tappeti di pavimenti, è materiali riciclati per bottiglie di animali domestici sò usati in tappezzeria di pavimenti o porte. .

Cù l'energia ottenuta da e cellule solari 117 nantu à u tettu di l'EQXX, pò esse furnitu un intervallu supplementu finu à 25 km.

Questa presentazione richiede JavaScript.

U VISION EQXX abbatte e barriere tecnologiche è porta l'efficienza energetica à un livellu completamente novu. Stu trenu di propulsione elettricu d'alta tecnulugia include l'ingegneria ligera è l'usu di materiali sustinibili, fora di parechji avanzi in u sistema di propulsione elettrica. Incorpora una gamma di soluzioni innovative è intelligenti, cumpresu software avanzatu, VISION EQXX porta a produtividade à un livellu completamente novu.

VISION EQXX: Cuncepitu per a mobilità elettrica

Cuncepitu per u viaghju sfida è eccitante à u trasportu elettricu, Mercedes-Benz VISION EQXX risponde à e richieste innovatrici è aspettative di u cunsumadore mudernu cù u so aspettu innovativu. Parte di un prugramma di tecnulugia avanzata, stu prototipu di ricerca basatu in software hè statu cuncepitu per furnisce una di e vitture più efficaci di u pianeta in ogni modu.

Cù i sforzi di l'ingegneri è di i disegnatori Mercedes-Benz, in cundizioni di a vita reale basati nantu à simulazioni digitali, una efficienza di più di 100 km per kWh hè ottenuta cù un cunsumu di menu di 10 kWh per 1.000 chilometri è una autonomia di più di 9.6 chilometri nantu à. una sola carica.

Mercedes-Benz hà mudificatu u regulamentu di l'ingegneria di l'automobile per fà una vittura elettrica alimentata da software chì reimagina l'era elettrica. À u listessu tempu, palesa una interpretazione assai prugressiva di i principii essenziali Mercedes-Benz di lussu mudernu è purità emotiva. A squadra hà cuncintratu à maximizà l'efficienza à longa distanza piuttostu cà solu aumentà a dimensione di a batteria.

U VISION EQXX hè un modu eccitante, ispiratore è cumplettamente realisticu avanti in a tecnulugia di i veiculi elettrici. In più di l'efficienza energetica mejorata, offre risposte significative à prublemi impurtanti. I materiali sustenibili, per esempiu, riducenu significativamente a so impronta di carbone. L'UI / UX presenta una nova visualizazione in una sola pezza chì vene à a vita cù gràfiche precise in tempu reale è copre tuttu u cockpit di u veiculu. UI / UX permette ancu di integrà cù a vittura è u cunduttore, è ancu imite u funziunamentu di u cervellu umanu. U prucessu di sviluppu guidatu da u software chì permette questu hè rivoluziona u modu di cuncepimentu di e vitture elettriche.

Questa vittura mette una luce nantu à u futuru di l'ingegneria di l'automobile. Parechje caratteristiche, cumpresa a nova generazione di l'Architettura Modulare Mercedes-Benz per i vitture compacti è mid-size chjamati MMA, sò integrati in a produzzione di massa.

Novi valori in efficienza

L'efficienza significa ottene più cù menu. Questu hè nunda di novu. Mercedes-Benz hà sempre struitu per l'efficienza in i so veiculi è hà benefiziu à i cunsumatori per mezu di migliuramentu cuntinuu in u cunsumu di carburante, cunfortu è comodità. Tuttavia, i trasporti elettrificati è a sustenibilità anu cambiatu u quadru di l'efficienza.

Mercedes-Benz tratta l'efficienza cum'è un novu valore. Significa più gamma cù menu energia, più lussu è comodità cù menu impattu nantu à a natura, è più trasportu elettricu cù menu rifiuti. Mercedes-Benz dà una idea chjara di ciò chì l'efficienza high-end pare è si sente in l'era elettrica è digitale. Mercedes-Benz brilla una luce nantu à u trasportu elettricu sustenibile à longa distanza cù tecnulugia digitale avanzata, cuncepimentu avanzatu è operazione intuitiva.

Dimostrandu un altu livellu di efficienza in ogni aspettu, da u so propulsore innovativu à a custruzzione ligera è a gestione termica avanzata à u disignu aerodinamicu, u VISION EQXX offre un risparmiu energeticu rinfurzatu è una gamma di guida superiore in a vita reale.

U prughjettu trasfurmatu da una carta bianca in un strumentu cumpletu in solu 18 mesi; Completatu fora di Stuttgart, cù a cooperazione di a Formula 1 è di start-ups, partenarii è istituzioni in u mondu.

I principali sistemi di trasmissione di energia di l'era elettrica

Mentre a vittura lascia parechji chilometri in un viaghju, furnisce una sperienza di viaghju unica à u cunduttore è i passageri. Ciò chì rende u VISION EQXX cusì speciale hè a so efficienza à longa distanza.

U powertrain elettricu super-efficiente cù una putenza di circa 150 kW furnisce a putenza è a resistenza chì formanu a basa di stu eccezziunale corridore di longa distanza. Un capolavoru di l'ingegneria in sè stessu. A squadra hà partitu cù u scopu di creà un powertrain elettricu cù a cumminazione perfetta di efficienza, densità energetica è ingegneria avanzata, è hà rializatu u so scopu di efficienza di 95 per centu. Questu significa chì finu à u 95 per centu di l'energia da a bateria ghjunghje à i roti. Questu hè ancu più sensu, cunziddi chì hè solu u 30 per centu in u powertrain di combustione interna più efficiente, o circa 50 per centu in u corridore mediu di longa distanza.

L'esperti di Formula 1 in Mercedes-AMG High Performance Powertrains (HPP) in u Regnu Unitu sanu cumu valutà ogni kilojoule di energia. A R&D di Mercedes-Benz hà travagliatu in manu cù elli per riprogettà u so powertrain è riduce e perdite di u sistema.

U powertrain elettricu in a VISION EQXX hè una unità speciale custituita da un elettromotore, trasmissione è elettronica di putenza cù una nova generazione di carburu di siliciu. L'unità di l'elettronica di putenza hè basatu annantu à l'unità in u futuru Mercedes-AMG Project ONE hypercar.

Sviluppu di batterie in cullaburazione cù HPP

Invece di aumentà a dimensione di a bateria, a squadra Mercedes-Benz è HPP hà sviluppatu una batteria completamente nova è hà ottinutu una densità di energia straordinaria vicinu à 400 Wh/lt. Questa soluzione avanzata offre a pussibilità di inserisce una batteria cù un livellu di energia utilizable di 100 kWh in e dimensioni compatte di VISION EQXX.

L'aumentu di a densità di l'energia hè in parte per via di l'avanzati in a chimica di l'anodi. Cuntenuti di siliciu più altu è cumpusizioni avanzati ponu almacenà assai più energia cà l'anodi cumunimenti usati. Una altra funzione chì cuntribuisce à a densità di energia hè l'altu livellu di integrazione in a bateria. Sviluppata da Mercedes-Benz R&D è HPP, sta piattaforma hà aiutatu à riduce u pesu generale mentre creanu più spaziu per e cellule. Una soluzione di partizione indipendente per i cumpunenti elettrici è elettronichi (EE), chjamata OneBox, risparmia spaziu per e cellule, mentre chì sta suluzione furnisce ancu u vantaghju di l'assemblea è u disassemblamentu. U OneBox include ancu cumpunenti chì cunsuma menu energia cumparatu cù i veiculi elettrici di massa.

Incaricatu di spinghje i limiti di pussibulità, a squadra di sviluppu di a bateria hà decisu di utilizà una tensione abbastanza alta. A tensione sopra 900 Volts hà furnitu un ambiente di ricerca estremamente utile per u sviluppu di l'elettronica di putenza. A squadra hà sappiutu cullà assai dati preziosi è valuta e pussibilità per a futura pruduzzione in massa. A struttura di a bateria cuntribuisce ancu à l'efficienza. U corpu ligeru, per esempiu, hè statu cuncepitu da i partenarii di chassis Mercedes-AMG HPP è Mercedes-Grand Prix. U corpu hè fattu da un materiale compositu unicu è sustenibile derivatu da i rifiuti di canna di zuccheru, rinfurzatu cù fibra di carbone, cum'è in a Formula 1. A bateria hà ancu un equilibriu attivu di e cellule. Questu significa chì tira energia da e cellule uniformemente mentre conduce è furnisce più endurance. A bateria pesa circa 495 kilogrammi, cumpresu u OneBox.

Più gamma cù energia solare

U sistema elettricu, chì alimenta i numerosi sistemi ausiliari di VISION EQXX, hè alimentatu da 117 cellule solari in u tettu. A gamma hè aumentata riducendu u cunsumu d'energia in u sistema d'alta tensione. U sistema pò furnisce un intervallu supplementu finu à 25 km in viaghji di longa distanza in un ghjornu è in cundizioni ideali. L'energia solare hè almacenata in una batteria ligera di lithium-ferro-fosfatu chì alimenta l'aria condizionata, l'illuminazione, u sistema di infotainment è altri equipaghji accessori. Mercedes-Benz è i so cumpagni sò travagliendu per utilizà l'energia solare per carricà ancu u sistema d'alta tensione.

Disegnu è aerodinamica chì maximizanu l'efficienza

A resistenza di u ventu hè unu di i più grandi ostaculi à l'efficienza à longu distanzi nantu à a strada aperta. A resistenza aerodinamica pò avè un impattu enormu nantu à a gamma. In a guida normale di longa distanza, u veiculu elettricu mediu usa quasi dui terzi di a so capacità di a batteria per cumbatte l'aria. U VISON EQXX ridefinisce e regule di u ghjocu cù un coefficient di trascinamentu estremamente bassu di 0.17.

A squadra Mercedes-Benz hà una longa storia di design aerodinamicu avanzatu, da u W 1937 in u 125, u 1938K Streamliner in u 540, à u Concept C1970 in l'anni 111 è l'EQS attuale. U Concept IAA in 2015 hè un altru esempiu di ispirazione per a VISION EQXX.

U gruppu di designu integratu l'aerodinamica passiva è attiva in u corpu di a VISION EQXX, utilizendu tecniche avanzate di mudeli digitale per sviluppà suluzioni chì riducenu l'arrampicata mantenendu a purità sensoriale di a lingua di design Mercedes-Benz è a praticità di una vittura stradale.

Les lignes fluides qui partent de l'avant et s'étendent vers l'arrière créent une forte ligne d'épaule dans la zone du garde-boue arrière. Stu flussu naturali finisci cù una cuda affilata in forma di una cuda altamente aerodinamicamente efficace. Un pannellu neru lucidu cumpleta a parte posteriore cù una unità di illuminazione senza cuciture. A parte posteriore in forma di goccia d'acqua s'integra cù e linee fluenti di u tettu. U diffusore posteriore retractable hè un esempiu putente di a cullaburazione trà u disignu, l'aerodinamica è l'ingegneria è entra in ghjocu solu à alta velocità.

A cortina d'aria / ventilazione in u paraurti di fronte si integra cù i rimi per migliurà l'efficienza aerodinamica di i roti di fronte. U sistema apre i persiane di rinfrescante quandu hè necessariu è dirige l'aria di rinfrescante supplementu attraversu a cappa. Questu riduce u trascinamentu intornu à i specchi è riduce a resistenza riducendu l'aria chì và à u sottu.

Roti è pneumatici ottimizzati per a resistenza à u rollu è l'aerodinamica

Mercedes-Benz hà cullaburatu cù Bridgestone per riduce a resistenza di rolling. I pneumatici Turanza Eco utilizanu una tecnulugia ENLITEN leggera è ecologica è "logica" chì furnisce una resistenza à u rollu ultra-bassa. I pneumatici sò pareti laterali aerodinamicamente ottimizzati chì cumplementanu i coperchi di i roti di magnesiu ligeru di 20 inch.

Disegnu di l'internu ligeru è simplice

VISION EQXX usa un linguaghju di cuncepimentu di l'internu completamente novu è ligeru. L'internu, chì difiere di l'approcciu di design tradiziunale, si cuncintra in simplicità. Stu approcciu rende inutili formi cumplessi è elementi di pavimenti tradiziunali. Da u cork à a seta vegana, l'influenza di a natura cuntinueghja in l'internu di a VISION EQXX. Mentre u disignu di l'internu si cuncentra in u massimu cunfortu è stile cù u pesu minimu, hè assolutamente liberu di prudutti d'animali.

L'internu presenta una ricchezza di materiali innovativi provenienti da start-up in u mondu. A fibra Biosteel® firma AMsilk in i manichi di e porte hè solu un esempiu è una prima in l'industria di l'automobile. Un altru esempiu hè l'alternativa di pelle vegana "Mylo", chì hè prodotta da u miceliu chì s'assumiglia à e radiche sotterranee di fungi è hà un certificatu bio-basatu postu chì hè principalmente fattu di cumpunenti rinnuvevuli truvati in natura. Stu novu materiale hè pensatu per esse menu dannusu à l'ambiente è hè utilizatu in i dettagli di i cuscini di sedia di VISION EQXX. L'alternativa di pelle senza animali chjamata Deserttex® hè un materiale sustenibile fattu di fibre di cactus pulverizzate cumminate cù una matrice di poliuretano bio-sostenibile è hà una superficia estremamente morbida. I tappeti di pavimenti sò fatti di 100% fibra di bambù.

Utilizeghja ancu materiali di scarti di buttigli PET riciclati per u pavimentu o a porta. In più, DINAMICA® fattu da u 38 per centu di PET riciclatu hè utilizatu per a cima di u screnu in una sola pezza, e porte è u tettu, è ancu u materiale UBQ fattu da i rifiuti domestici.

casting BIONEQXX

BIONEQXX hè attualmente utilizatu in a parte posteriore di a VISION EQXX, u più grande casting strutturale d'aluminiu in Mercedes-Benz. Sta struttura hè stata sviluppata internamente da Mercedes-Benz utilizendu tecniche digitale è un approcciu di software cumpletamente unicu in l'industria di l'automobile è offre una funziunalità ottima in dimensioni compatte. A squadra hà sviluppatu sta struttura di fusione d'una sola pezza impressiunanti è fabricabile in solu quattru mesi. U casting BIONEQXX in una sola pezza offre una rigidità assai alta è un eccellente rendimentu di crash cù una struttura estremamente ligera.

torri di scossa BIONICAST

BIONICAST, una marca registrata di Mercedes-Benz, custituiscenu e torri di ammortizzatori chì ospitanu i cumpunenti di a sospensjoni frontale di a vittura. Cum'è u casting BIONEQXX, u scopu quì hè di riduce u pesu è di risparmià circa quattru kilogrammi paragunatu à e torri pressate convenzionali. U supportu chì porta i tergicristalli è u mutore nantu à a VISION EQXX hè statu ancu cuncepitu cù principii di l'ingegneria bionica.

Disegnu ligeru, sicurezza è sustenibilità cù materiali avanzati di u corpu

VISION EQXX hà materiali avanzati chì furnisce funziunalità è sicurezza. A maiò parte di sti materiali seranu utilizati in u sviluppu di mudelli futuri di produzzione.

L'acciaio ultra-resistenza MS1500 utilizatu in a VISION EQXX hè u primu per l'applicazione di u corpu biancu Mercedes-Benz. Stu materiale furnisce una excelente prutezzione di l'occupanti in casu di collisione cù u so altu livellu di forza mentre mantene u pesu à u minimu. L'acciaio pianu bassu CO100, pruduciutu cù 2 percent scrap cù a tecnica di furnace d'arcu elettricu, hè ancu unu di i primi appiicazioni di u corpu biancu in Mercedes-Benz. A cullaburazione trà Mercedes-Benz AG è Salzgitter Flachstahl GmbH hà purtatu cun ella u 2 MATERIALICA Design + Technology Gold Award in a categuria "CO2021-Efficiency".

E porte di a VISION EQXX sò fabbricate da cumpunenti ibridi di CFRP rinforzatu d'aluminiu è GFRP (plastica rinfurzata di fibra di carbonu è di vetru). In più di i so vantaghji di pesu, stu disignu furnisce un altu equilibriu di rigidità è flessibilità in casu di collisione. Inoltre, una nova schiuma di poliamide rinforza u bordu inferjuri di a porta è ottimizeghja l'assorbimentu di energia in un impattu laterale.

I dischi di frenu d'aluminiu riducenu a massa è aiutanu à riduce u pesu cumparatu cù i dischi d'acciaio. Cuncepitu da Mercedes-Benz Advanced Engineering, stu sistema di frenu presenta usure zero, mentre chì un revestimentu innovativu riduce l'emissioni di polveri di frenu finu à u 90 per centu. Inoltre, novi surgenti di plastica rinfurzata cù fibra di vetru sviluppati cù Rheinmetall Automotive aiutanu à riduce u pesu cumparatu cù e surgenti coil cunvinziunali.

UI/UX in VISION EQXX - aiutu di viaghju senza preghjudiziu

Quandu andate in un viaghju, hè bonu per avè qualchissia cun voi per u viaghju. Un aiutu di viaghju pò aiutà cù a navigazione, esse rispunsevuli di sceglie a musica o mantene e note di strada è indicà punti d'interessu o infurmazioni interessanti nantu à a strada. Puderà ancu dà suggerimenti nantu à u stilu di guida. U VISION EQXX faci tuttu questu, sustene u driver.

VISION EQXX offre una interfaccia unica cù una grafica assai speciale è un disignu adattabile. L'UI (User Interface) risponde istantaneamente à i bisogni di u cunduttore cù gràfiche in tempu reale, chì permettenu novi mondi digitale chì portanu u mondu reale à u veiculu.

L'interfaccia d'utilizatore (UI) è l'esperienza d'utilizatore (UX) in VISION EQXX guidanu l'utilizatori in un futuru altamente reattivu, intelligente è guidatu da u software. Cù u so aspettu impressiunanti, l'usu intuitivu è u principiu di travagliu in armunia cù a mente umana, u screnu occupa una zona di 47,5 pollici trà i dui pilastri A. U display LED sottile è ligeru cù una risoluzione 8K (7680 × 660 pixel) agisce cum'è un portale chì cunnetta u cunduttore è i passageri cù a vittura è u mondu esternu, trasfurmendu secondu i bisogni di u cunduttore, cura di i passageri, trasfurmendu u viaghju in un viaghju. sperienza di lussu.

A squadra di Mercedes-Benz hà assuciatu cù u specialista di navigazione NAVIS Automotive Systems Inc. per sviluppà u primu sistema di navigazione 3D in tempu reale nantu à una schermu di questa dimensione. U travagliu cù (NAVIS-AMS). Offre funzioni di zoom è panning fluide finu à 3 metri da a vista satellitare in a visualizazione di a cità 10-D.

L'assistente di viaghju, un altru sviluppu di l'assistente vocale "Hey Mercedes", hè statu sviluppatu in cullaburazione cù ingegneri Mercedes-Benz è Sonantic. A squadra hà datu "Hey Mercedes" u so caratteru unicu è a so personalità cù a so funzione d'apprendimentu machine. In più di u so aspettu impressiunanti è realistu, u sistema porta a cumunicazione trà u cunduttore è a vittura à un livellu completamente novu rendendu più naturali è intuitivu.

Usu efficiente di energia è infurmazione

U screnu in una sola pezza attira l'attenzione cù a so efficienza energetica. A retroilluminazione mini-LED hè custituita da più di 3.000 zone di dimming. Certi parti di u screnu cunsuma solu energia quandu hè necessariu.

U screnu si adatta à u tipu di cuntenutu. Per esempiu, in una zona urbana, a visualizazione di l'edificazioni circundante aiuta à furnisce l'orientazione trà e strade trafficate. In ogni casu, nantu à l'autostrada o strada aperta, u livellu di dettagliu hè ridutta per furnisce una visione generale più clara. U sistema rende ancu a guida più efficiente. Da u flussu di energia à u terrenu, u statutu di a batteria, è ancu a direzzione è l'intensità di u ventu è u sole, l'assistente di efficienza raccoglie tutte l'infurmazioni dispunibili è ricumanda u stilu di guida più efficiente. U supportu hè ancu rinfurzatu da a capacità di VISION EQXX d'utilizà dati di carte è predichendu ciò chì ci aspetta per aiutà u cunduttore à maximizà l'efficienza.

A simplicità di l'interfaccia hè un sviluppu ulteriore di u cuncettu "Zero Layer" utilizatu prima in EQS, chì facilita l'interazzione cunduttore-vehicle rinunziendu i sottumenu. U sistema hè estremamente proattivu, chì mostra ciò chì u cunduttore hà bisognu quandu ne hà bisognu, cù una funzione di zoom intuitiva chì furnisce l'accessu à tutte e funzioni. Inoltre, se u cunduttore viaghja solu, u latu di u passageru di u screnu hè disattivatu, cuntribuiscenu à u risparmiu energeticu.

Includite u sonu in l'equazioni

U sistema di sonu in VISION EQXX si integra cù l'UI / UX per una sperienza 4-D immersiva cù alta efficienza energetica. U sistema audio pò esse un grande cunsumadore d'energia, cusì l'ingegneri di Mercedes-Benz anu sviluppatu una suluzione chì ottimisimu l'esperienza audio mentre minimizeghja u cunsumu d'energia. Riducendu u numeru tutale di parlanti è pusenduli assai vicinu à i passageri riduce significativamente a distanza chì u sonu viaghja. Dui altoparlanti di banda larga situati in ogni poggiatesta sò assuciati cù un eccitatore di bassi in ogni sediu. U VISION EQXX usa stimulanti per i soni di i veiculi, feedback tattili è avvisi audibili fora di a ripruduzzione normale di u sonu. Inoltre, a piazza di u sistema di sonu reduce u cunsumu d'energia è permette parechje zone di sonu. In più di questu, l'assistente di produtividade sfrutta u sistema audio per trasmette suggerimenti à u cunduttore attraversu una serie di "consigli" di voce intuitive.

Prucessu di sviluppu è teste digitale assistitu da software

U viaghju glubale versu a mobilità elettrica hè alimentatu da software avanzati è prucessi digitale. Strumenti digitali altamente avanzati cum'è a realtà aumentata è virtuale eliminanu a necessità di mudelli fisici chì cunsumanu tempu. Hà facilitatu ancu u sviluppu simultaneo di squadre chì travaglianu in diverse parti di u mondu, da Stuttgart (Germania) à Bangalore (India) è Brixworth (UK) à Sunnyvale (California). A digitalizazione intensa hà ancu significatu chì quasi più di 100 46 km di test drive sò coperti, mentre chì riduce u tempu passatu in u tunnel di ventu da 300.000 ore à XNUMX. Stu approcciu altamente efficace è efficiente à u sviluppu digitale dimostra chì parechje innovazioni in VISION EQXX ponu esse adattate rapidamente per a produzzione di massa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*