6 Terruristi Neutralizati in l'Operazione Olive Branch Region

6 Terruristi Neutralizati in l'Operazione Olive Branch Region

6 Terruristi Neutralizati in l'Operazione Olive Branch Region

L'eroiche Forze Armate Turche anu realizatu l'Operazione Olive Branch 4 anni fà per rompe u corridore di u terrore chì era destinatu à esse creatu in u sudu di u nostru paese, per neutralizà l'urganisazioni terroriste cum'è PKK / KCK / PYD-YPG è DAESH, per salvà a ghjente di a regione da a so oppressione è per assicurà a sicurità di e nostre fruntiere.

In u scopu di l'operazione, chì hà iniziatu à 20 u 2018 di ghjennaghju di u 17.00, in u quadru di u nostru dirittu di autodifesa derivanti da u dirittu internaziunale, a nostra Forza Aria hà sbattutu per prima i miri terroristi da l'aria. In memoria di i nostri 72 martiri in l'Operazione Euphrates Shield, u primu attaccu hè statu fattu cù 72 aerei chì appartenenu à a nostra Forza Aria. In seguitu, Hero Mehmetçik hà iniziatu una operazione di terra in a regione Afrin da a direzzione est, nordu è ovest.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Malgradu u clima duru è e cundizioni di u terrenu, l'eroe Mehmetçik, chì hà pigliatu a so forza da e preghiere di a nostra nobile nazione, intrì in i tani di u terrore, chì sò u pruduttu di una mente superiore è custruitu da cimentu, unu à unu, è intarratu i terroristi in i tunnel chì anu scavatu cù i so sogni.

Ancu s'è l'operazione hè stata ritardata, i civili è l'ambiente, in particulare l'edifizii storichi è religiosi, ùn anu micca dannu. L'ugetti per esse chjappi sò stati determinati cù a meticulosità di un ghjuvellu è neutralizatu. Afrin ùn hè micca diventatu cum'è Raqqa, Aleppo, Mosul è Ghouta orientali chì altri paesi anu distruttu, è grazia à a sensibilità di u TAF, l'infrastruttura di a cità, l'architettura, e strutture storiche è religiose ùn anu micca danatu.

Operazione Olive Branch, chì hè stata realizata in piena vista di u mondu sanu, in cunfurmità cù u dirittu internaziunale è u rispettu di i diritti umani, hà cunclusu successu dopu à 57 ghjorni cum'è previstu. Da tandu, l'eroi Mehmetçik hà neutralizatu un totale di 6 370 terroristi in a regione. Cù l'operazioni di u TAF, una zona di 1.859 chilometri quadrati hè stata fatta ancu sicura.

Dopu chì i terroristi sò stati sbulicati da a regione, a minera cumpleta è a liberazione IED hè stata realizata, è l'aiutu umanitariu è l'attività di sustegnu di l'infrastruttura sò state realizate per nurmalizà a vita.

Cummemurà i nostri martiri eroici chì anu battutu à a spesa di a so vita in l'Operazione Olive Branch cù misericordia, gratitùdine è rispettu, è auguremu à i nostri veterani eroi una longa vita sana è felice.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*