Cani Abandunati di u Monti Zigana Sottu Prutezzione di a Pulizzia

Cani Abandunati di u Monti Zigana Sottu Prutezzione di a Pulizzia

Cani Abandunati di u Monti Zigana Sottu Prutezzione di a Pulizzia

I funzionari di l'Uffiziu di l'Ambiente, a Natura è a Prutezzione di l'Animali di u Dipartimentu di Pulizia Provinciale di Gümüşhane anu lasciatu cibo per i cani randagi abbandunati chì provavanu di mantene a vita in e dure cundizioni invernali in u Passu di a Montagna Zigana.

I funzionari di l'Uffiziu di l'Ambiente, a Natura è a Proteczione di l'Animali anu realizatu attività di alimentazione à una altitudine di 800 metri per l'animali chì si rifuggianu in i canile chì anu messu à l'uscita di u Tunnel di Zigana, è ancu altri cani è uccelli vagabondi u mese passatu.

L'ufficiali, chì anu pulitu e massi di neve chì righjunghjinu un metru sopra à e 10 capanne custruite da l'ordine di u guvernatore Kamuran Taşbilek, lascianu l'alimentu è l'alimentu per l'animali, in modu chì l'imaghjini chì venenu in primura in quasi ogni invernu è chì facenu quelli chì vede chì ùn succede micca questu annu.

U Cummissariu Duygu Gülşen, Capu di u Dipartimentu di Pulizia di l'Ambiente, a Natura è a Proteczione di l'Animali, chì hè statu stabilitu l'annu passatu in u scopu di a Branca di Sicurezza Pùbblica di a Direzzione Pruvinciale di Sicurezza, chì alimenta i cani randagi abbandunati cù i funzionari, hà dettu: "Oghje avemu purtatu. un studiu nantu à l'animali randagi. Cum'è i citadini, ùn avemu micca scurdatu di l'animali di strada mentre pruvate d'adattà à e dure cundizioni d'invernu. Facemu stu tipu di studii d'alimentazione cù un intervallu di circa 2 settimane. Alimentemu l'animali vagabondi cù l'alimentariu cum'è l'alimentu seccu, l'ossu è a carne. Oghje, avemu ghjuntu à a muntagna Zigana, fora di u centru di a cità di Gümüşhane. "Oghje, avemu vulsutu ghjunghje à l'animali chì hè improbabile di truvà cibo in a strada", disse.

U nostru Ministru Mr. Per prevene i crimini contr'à l'ambiente, a natura è l'animali, è per catturà i perpetratori s'elli eranu cummessi, unità di l'Ambiente, a Natura è a Prutezzione di l'Animali sò state create in u scopu di a Pulizzia è a Gendarmeria in 2020, cù l'istruzzioni di Süleyman Soylu, è hà cuminciatu à travaglià cù veiculi cumplettamente equipati in pruvince 81. L'applicazione Mobile di Monitoraggio di Condizioni Animali, chì u nome curtu hè HAYDİ, hè stata lanciata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*