17. Agroexpo hà purtatu u settore agriculu inseme in İzmir

17. Agroexpo hà purtatu u settore agriculu inseme in İzmir
17. Agroexpo hà purtatu u settore agriculu inseme in İzmir

A 17a Fiera Internaziunale di l'Agricoltura è l'Allevamentu Agroexpo, a più grande di Turchia è una di e quattru più grandi fieri agriculi d'Europa, hà iniziatu cù l'ospitu di a Municipalità Metropolitana di Izmir. U sindaco di a municipalità metropolitana, chì hà attiratu l'attenzione à a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule" Tunç Soyer, "Questa visione è a nostra strategia İzmir Agriculture rivelanu questu 'pussibile'. Continueremu à cumbatte a siccità è a miseria à u stessu tempu cù l'Agricultura d'Izmir ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerCuntinuendu e so attività in linea cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile", a municipalità metropolitana di Izmir accoglie a 17th Agroexpo International Agriculture and Livestock Fair, chì hè a più grande fiera di Turchia è una di e quattru più grandi fieri d'Europa. Agroexpo, chì cuntinuerà finu à u 6 di ferraghju di u 2022 cù u tema principale di "Agricoltura è Strategie Climatiche", hè stata aperta cù una cerimonia tenuta oghje. Quist'annu, a fiera accoglierà quasi 50 mila visitatori cù 400 participanti. U settore agriculu turcu si scontra cù millaie di delegazioni di compra di paesi stranieri.

Soyer: "Pudemu alimentà a pupulazione di a cità cù sementi ancestrali è picculi pruduttori"

Parlendu à a ceremonia di apertura di a fiera, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer, "I participanti di l'Agroexpo anu parechje cose per esse inspirate da İzmir è i pruduttori di İzmir. Quandu dicu 'Un altru Agriculture hè Pussibili', mi piacerebbe sparte brevemente ciò chì esattamente avemu cambiatu è sò cambiatu. U primu hè di sustene e sementi ancestrali è e razzi animali nativi. Siconda, per sustene u picculu pruduttore. Sò chì ci hè una visione assai cumuna chì e sementi di eredi è i picculi pruduttori ùn ponu micca alimentà a pupulazione di u mondu. Dunque, sò cuscente di esattamente ciò chì i dui cambiamenti ch'e aghju citatu sopra si riferiscenu. Avemu vistu in İzmir chì pudemu alimentà a pupulazione di e cità cù sementi ancestrali è picculi pruduttori. Inoltre, pudemu stabilisce una catena di produzzione alimentaria megliu, più ghjusta è più pulita chè avà. Per rializà stu cambiamentu, u publicu deve esse regulatori nantu à dui temi; pianificazione è urganizazione. In altri palori, a pianificazione scientifica di induve, quali culturi seranu piantati è per quantu tempu. L'usu di tecnulugii agriculi in u modu ghjustu è in terra. Siconda, u sustegnu di e cooperative è l'associi di picculi pruduttori. Supportu u picculu pruduttore per pudè gestisce a catena sana di vendita da a splutazioni à a furchetta. Se un rolu regulatori hè ghjucatu in questi dui prublemi in Turchia, pensemu chì i prublemi in u settore agriculu diminuiranu ".

"Cuntinuemu a lotta"

Dichjarà chì i prublemi in l'agricultura ponu esse risolti cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule", Soyer hà dettu: "Hè pussibule di purtà sta terra à a so fertilità. Hè pussibule di cambià l'errore chì furzà i paisani à migrà, è di custruisce un sistema induve u travagliu duru pò esse ricumpinsatu in faccia di cumpagnie giganti. Hè pussibule di salvà e nostre risorse d'acqua in diminuzione è i terreni sterili cù a crisa climatica è e pulitiche sbagliate. Millioni di i nostri citadini; hè pussibule di furnisce l'accessu à un alimentu sanu, prezzu è affidabile. Hè pussibule di fà l'agricultura unu di i settori chì facenu a più grande cuntribuzione à l'ecunumia è l'impieghi di u nostru paese. Hè pussibule di mette fine à a miseria diffusa è massiva. In cortu, 'Una altra agricultura hè pussibule'. A nostra visione di "Un'altra agricultura hè pussibile" è a nostra strategia di l'agricultura İzmir à sei zampe palesanu questu "pussibile". Continueremu à luttà contra a siccità è a miseria à u stessu tempu cù l'Agricultura di İzmir ", disse.

Grazie à u presidente Soyer

U presidente di u Coordinatore di l'Unione di l'Esportatori di l'Egeu, Jak Eskinazi, hà dettu chì anu esportatu prudutti agriculi in 2021 paesi in 168. Mahmut Özgener, presidente di a Càmera di Cummerciu di Izmir, hà dichjaratu chì sustene l'agricultura cum'è una camera. U presidente di u Cunsigliu di Orion Fairs, Fatih Tan, hà ringraziatu u presidente Soyer per u so sustegnu.

2 miliardi di dollari aspittà di u voluminu cummerciale da a fiera

Urganizata da l'Organisazione Fiera di Orion, Agroexpo; principarmenti mecanizazione agricula è tecnulugia, serra è tecnulugia, acqua è tecnulugii di irrigazione, fertilizzanti, sementi, piantini, piantini è orticultura, machini agriculi spraying, agricultura ecologica, agroinformatica, allevamentu di bestiame, machini di pruduzzione animale, istituzioni è urganisazioni settoriali. accoglierà tutti i rapprisentanti di u settore à a Fiera Izmir. Quist'annu, sviluppendu a cuscenza glubale è suciale, per chì u nostru paese sia sensibile à sta questione ; Un pannellu serà tenutu induve l'Agricoltura è Strategie Climatiche seranu u sughjettu è i parlanti cun cunniscenze impurtanti in questu campu participanu. Parechji temi seranu inclusi in u pannellu, da l'effetti di e risorse d'acqua nantu à l'agricultura à l'effetti di u clima nantu à l'allevamentu di l'animali. Una parte impurtante di l'imprese importatori è i cumitati di compra invitati da più di 100 paesi participeranu à a fiera. U voluminu di u cummerciu, chì era di 1.5 miliardi di dollari in a fiera l'annu passatu, hè stimatu à ghjunghje à 2 miliardi di dollari questu annu.

Quale hè assistitu ?

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a ceremonia di apertura. Tunç Soyer è u presidente di l'unione di İzmir Village-Koop Neptün Soyer, u ministru di a municipalità è di l'ambiente di Qatar Abdullah bin Abdulaziz bin Turki Al-Subaie, u guvernatore di İzmir Yavuz Selim Köşger, u presidente di a Camera di Cummerciu di İzmir Mahmut Özgener, u presidente di i sindacati di l'Esportatori di l'Egeu, u presidente di u coordinatore di l'exportatori di l'Egeu, Jöşca Eskinazi. , Presidente di u Cunsigliu di u Scambio di Commodity, Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Buğra Gökçe, presidente di u Cunsigliu di a Fiera di Orion Fatih Tan, deputati, sindaci di distrettu, guvernatori di distrettu, burocrati di a municipalità metropolitana di Izmir, cooperative, pruduttori, membri di u cunsigliu, capi, rapprisentanti di partiti pulitichi, camere di l'agricultura, presidenti è rapprisentanti di camere, associazioni è organizzazioni non governamentali è citadini anu participatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*