U ponte di Çanakkale di u 1915 riduce u tempu di traversata di u Bosforu à 6 minuti

U ponte di Çanakkale di u 1915 riduce u tempu di traversata di u Bosforu à 6 minuti
U ponte di Çanakkale di u 1915 riduce u tempu di traversata di u Bosforu à 6 minuti

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì una "epica" hè stata scritta cù i sforzi di "riforma" fatti in l'investimenti di l'autostrada in l'ultimi 20 anni, è chì un sogliu storicu hè statu righjuntu nantu à sta strada cù u 1915 Ponte Çanakkale. Karaismailoğlu, "Stu prughjettu unicu; Hè un missaghju di a nova Turchia "à quelli chì cercanu aiutu da i cunflitti interni è esterni è ùn ponu micca prutezzione di u so patrimoniu ancestral". U nostru ponte di Çanakkale di u 1915 riducerà ancu u tempu di transitu, chì dura 1.5 ore, à volte ore, à solu 6 minuti cù u serviziu di ferry trà Lapseki è Gelibolu, cum'è u prughjettu di u "migliore". Cusì, metterà un sigillo nantu à u Strettu di Dardanelli, chì hè stata annacquata cù u sangue di i nostri antenati.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à a riunione di cunsultazione trà a Direzzione Generale di l'Autostrade, TÜHİS è l'Unione Turca Yol-İş. Dichjarà chì attribuisce una grande impurtanza à sta riunione, chì discuterà u scopu di l'accordu cullettivu è e relazioni sindicatu-impiegatori, inseme cù a legislazione di securità suciale, Karaismailoğlu hà dettu: "L'autostrade sò a vita di u nostru paese, inseme cù tutti i nostri altri modi di trasportu. Comu dicemu sempre, e nostre strade sò cum'è ruscelli. Mentre furnisce novi opportunità d'investimentu, opportunità di produzzione è opportunità di impiegu induve passa, espansione a nostra ecunumia è sviluppa a vita cummerciale. Aghjunghje vitalità à l'educazione è a vita culturale. Cusì, purtemu impieghi, alimentazione, prosperità è pace à a nostra nazione. Sottu a visione è a dirigenza di u nostru presidente; A tarifa di e nostre autostrade hè u 2003 per centu di l'investimentu di 2021 trilione 1 miliardi di lire chì avemu fattu per l'investimenti di trasportu è cumunicazione di u nostru paese in 169-61. A quantità d'investimentu superava 711 miliardi di lire.

AMU RUPPIATA A LUNGHEZZA DI E NOSTRE AUTOSTRADE

Enfatizendu chì una "epica" hè stata scritta è continuerà à esse scritta cù i sforzi di "riforma" realizati in u sensu literale di a parolla in l'investimenti stradali di Turchia in l'ultimi 20 anni, Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Quandu u Partitu AK hè ghjuntu à u putere, avemu aumentatu a lunghezza di e strade divise, chì era di 6 mila 100 chilometri in u nostru paese, à 28 mila 550 chilometri inseme. Avemu radduppiatu a lunghezza tutale di e nostre autostrade. L'avemu pigliatu da 714 chilometri è l'avemu purtatu à 3 chilometri. Avemu pigliatu a lunghezza di u tunelu da 532 chilometri cù un aumentu di 12 volte è righjuntu 50 chilometri. Avemu pigliatu a lunghezza di u ponte è u viaductu da 651 chilometri è l'aumenta à 311 chilometri. Tutti sperimentamu l'orgogliu ghjustificatu di avanzà cù l'infrastruttura di trasportu di u nostru paese travagliendu duramente nantu à una basa 724/7 in i nostri investimenti in autostrada. Perchè hè u nostru scopu di aumentà u benessimu di u nostru populu è di offre un futuru prusperu à a nostra ghjuventù. Vulemu trasfurmà a nostra Turchia in una di e 24 più grandi economie di u mondu. Semu à l'ultima volta di sta strada. Avemu sempre assai travagliu da fà però. Dunque; Dicemu "ùn piantà micca, continuate solu". U travagliu cum'è furmiculi; Inseme continueremu à custruisce e nostre strade, aumentà a nostra prosperità, è sustenemu a mossa di sviluppu di Turchia. Supporteremu sti passi storichi cù i nostri novi scopi. À i 10 anni di a nostra Republica ; Aumenteremu a lunghezza di l'autostrada à 100 mila 3 chilometri è a lunghezza di a strada divisa à 843 mila 29 chilometri. Aumenteremu a lunghezza di u ponte è u viaduttu à 516 chilometri è a lunghezza di u tunnel à 771 chilometri. Per ghjunghje i nostri scopi, avemu da travaglià inseme spalla à spalla, credendu è vuluntà, cum'è avemu fattu ieri, è averemu successu di novu ".

1915 ÇANAKKALE BRIDGE hè u MESSAGGIU DI NOVA TURCHIA

Indittendu chì un altru sogliu storicu hè statu righjuntu nantu à sta strada, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Inauguraremu u nostru prughjettu di u Ponte Çanakkale 1915 è l'Autostrada Malkara-Çanakkale u 26 di ferraghju. Avemu da cuntinuà à illuminà u futuru di a nova Turchia inseme cù i nostri fratelli di passageri terrestri. Avemu finitu a custruzzione di u nostru 1915 Çanakkale Bridge è u prughjettu di l'Autostrada Malkara-Çanakkale cù un investimentu di 2 miliardi 545 milioni d'euros. Stu prughjettu unicu, chì avemu custruitu da travaglià ghjornu è notte cù circa 5 persunale è 100 machini di custruzzione; Hè un missaghju di a nova Turchia "à quelli chì cercanu aiutu da i cunflitti interni è esterni è ùn ponu micca prutezzione di u so patrimoniu ancestral". Hè unu di i più grandi indicatori chì u nostru paese hè u paese di punta in a so regione. U nostru Ponte, chì simbulizeghja u 740 anniversariu di a nostra Republica cù a so span media di 2023 metri; Avarà u tìtulu di "u più grande ponte di sospensione di u mondu sanu". E so torre d'acciaio di 100 metri marcaranu u 318 di marzu di u 18, quandu a vittoria navale di Çanakkale hè stata vinta. Serà un ponte sospesu cù e torri più alte di u mondu. Cù stu prughjettu; Mentre a strada Malkara-Çanakkale Highway serà accurtata da 1915 chilometri, u nostru ponte Çanakkale 40 riducerà u tempu di transitu, chì dura 1915 ore, qualchì volta ore, à solu 1.5 minuti cù u serviziu di battellu trà Lapseki è Gelibolu cum'è u prughjettu di u ' u megliu. Cusì, metterà un sigillo nantu à i Dardanelli, chì era acqua cù u sangue di i nostri antenati. U Ponte di Çanakkale di u 6 ùn serà micca solu un ponte, ma ancu un munumentu unicu chì porta a memoria di i nostri martiri. U nostru Ponte, chì serà purtatu da i Dardanelli cum'è una collana di rubi, serà una di e opere più belle è vere di una nova Turchia chì rispettu l'antenati di i martiri, porta a bandiera di l'indipendenza naziunale è cumpete cù u mondu. ."

INSIEME AMU SALVU 37.5 MILIARDI TL ANNU

Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì hà dichjaratu chì l'investimenti in l'autostrade trà 2003 è 2020 anu fattu una cuntribuzione assai seria à l'ecunumia turca, hà dettu chì; Ellu disse chì superava 109 miliardi 250 milioni di lire per u Produttu Naziunale Grossu è 237 miliardi 539 milioni di lire per a produzzione. Enfatizendu chì i cuntributi di l'investimenti ùn sò micca limitati à queste figure, Karaismailoğlu hà dettu: "In quantu à a situazione attuale; I nostri citadini, chì viaghjanu nantu à e strade divise cù una durata tutale di 28 mila 550 chilometri, salvavanu circa 447 2.020 milioni di litri di carburante cù un tempu annuale di 12 milioni d'ore. A causa di l'accortamentu di u tempu di viaghju, circa; 788 miliardi 24 milioni di lire di risparmiu di travagliu è 740 miliardi 37 milioni di lire di risparmiu di carburante; Inseme, avemu ottenutu un risparmiu annu tutale di 528 miliardi 4,44 milioni di lire. Inoltre, avemu ottinutu una riduzzione di XNUMX milioni di tunnellate da emissioni, chì hè assai critica per a prutezzione di l'ambiente. Sustemu risolutamente i passi fatti per fà cresce l'ecunumia di u nostru paese cù investimenti, impieghi, pruduzzione, esportazioni è surplus attuale, in tutte e cundizioni ".

AMU SEMPRE MANTENU E NOSTRE COSTRUZIONI APERTE CU E MISURE PIGLIATE DURANTE U PROCESSU PANDEMIA

Esprimendu chì mantenenu sempre i cantieri aperti, soprattuttu cù e misure pigliate durante u prucessu pandemicu, Karaismailoğlu hà dettu chì mentre l'ecunumia mundiale si calava di 2020 per centu in 3,1, a Turchia hè u sicondu paese à cresce di 1,8 per centu. Hà nutatu chì in u 2021, a Turchia hà radduppiatu u successu di l'annu passatu crescendu 7,2 per centu in u primu trimestre, 21,7 per centu in u sicondu trimestre è 7,8 per centu in u terzu trimestre. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u record di a storia di a Republica in l'esportazioni hè statu battutu in 2021, malgradu queste negatività, è hà fattu e seguenti valutazioni:

"I vostri cuntributi à u cummerciu esteru è e figure di crescita furnite da u nostru paese dopu a pandemia sò enormi. Tutti issi cuntributi; Facemu questu cum'è una famiglia gigante di 74 mila 64 persone. Sostemu i nostri impiegati, chì travaglianu duramente per tutta sta crescita è sviluppu, in accordi cullettivi. Facemu u nostru megliu per assicurà chì ùn sò micca sfracciati da l'inflazione. Rappresentendu u nostru Ministeru, offremu ancu supporti suciali in u Cuntrattu Cullettivi di TÜHİS è a nostra Union Yol-İş, validu finu à ferraghju 2023. In u nostru 19esimu Terminu Cuntrattu Cullettivi; Mentre allargavamu i spazii di l'impieghi di e donne, avemu ancu furnitu taglii di cuntribuzioni è sustegnu di u salariu di serviziu. E nostre rilazioni cù i nostri sindicati è e relazioni impiegati-impiegatori cuntinueghjanu in modu intensivu è efficace in l'urganisazioni cunnesse è cunnesse di u nostru Ministeru. Mantene e nostre strade aperte per u mantenimentu è u trafficu hè impurtante quant'è a custruzzione di autostrade, strade divise, ponti è viadutti. E nostre autostrade, travaglii di lotta di neve; 12 mila 645 persone è 10 mila 916 macchine è equipaghji sò realizati cù successu in 446 centri nantu à una basa 7/24 cù u supportu di u sistema di seguimentu di i veiculi, è continueranu à fà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*