239 milioni di vitture chjappà in e strade in Cina

239 milioni di vitture chjappà in e strade in Cina
239 milioni di vitture chjappà in e strade in Cina

I record di viaghju sò stati battuti durante u Festival di Primavera è e vacanze di l'annu novu in Cina. Sicondu a dichjarazione fatta da l'istituzioni ufficiali, circa 130 milioni di passageri anu viaghjatu durante e vacanze. U Ministeru di i Trasporti hà dettu chì questu numeru rapprisenta un aumentu di 31,7 per centu cumparatu cù u numeru di persone chì viaghjanu durante a festa di u Festival di Primavera di l'annu passatu.

Duranti a festa di sette ghjorni, chì hà fattu da u 31 di ghjennaghju à u 6 di ferraghju, u numeru di viaghji in trenu era di 30,3 milioni, mentre chì 91,27 milioni di viaghji sò stati fatti per strada. Per d 'altra banda, mentri u numeru di viaghji fatti in nave superava i 3 milioni, più di 5 milioni di persone anu preferitu a compagnia aerea.

U numaru di passageri daretu à a rota nantu à l'autostrada era più altu questu annu durante e vacanze. Un totale di più di 239,46 milioni di veiculi viaghjanu nantu à l'autostrade di u paese; hè statu dichjaratu chì questu currisponde à un aumentu di 9 per centu paragunatu à u nivellu arregistratu in a vacanze di primavera di l'annu precedente.

Per d 'altra banda, i cinematichi anu ancu battutu record di box office durante e vacanze. Sicondu l'infurmazioni datu, da u 6 di ferraghju, u sestu ghjornu di a festa, l'ingaghjamentu di a scatula di i cinemas in a parti principale di a Cina durante u Festival di Primavera superava 6 miliardi di yuan ($ 943 milioni).

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*