U 3u Premiu di u Cortometraje IVA Natura hà trovu i so vincitori

U 3u Premiu di u Cortometraje IVA Natura hà trovu i so vincitori
U 3u Premiu di u Cortometraje IVA Natura hà trovu i so vincitori

A cuntribuzione di a ricca vegetazione di l'Anatolia, chì hà accoltu parechje civilisazioni per millaie d'anni, à u settore di i cusmetichi hà sbocciatu nantu à a big screen. A 3rd Iva Natura Short Film Competition Gala, una prima in Turchia, induve a cuntribuzione di e piante anatoliane à a bellezza è a salute hè discututa, hè stata tenuta u 24 di ferraghju in Istanbul Akatlar Cultural Center. Gül Merve Akıncı hà vintu u primu premiu cù u filmu Hevsel, Derya Manaz hà vintu u sicondu premiu cù u filmu Karakılçık, è Gökmen Küçüktaşdemir hà vintu u terzu premiu cù u filmu Can Nene.

I membri di a ghjuria è l'urganisazioni di sustegnu eranu ancu presenti à a notte ospitata da Cem İşler è Eda Nur Hancı. ghjurati; Hè custituitu da u prufessore Dr İrem Çankaya, Bahriye Kabadayı Dal, u prufessore assuciatu Nagihan Çakar Bikic, Oya Ayman, Özcan Yüksek, Jale Atabey, Uğur İçbak è Pınar Öncel.

Organizzazioni di sustegnu; Mehmet Akif Ersoy University, Kocaeli University, Sustainable Living Association, Good4Trust and Derivative Economy Association è Aromader.

I premiati per u so sustegnu à a sustenibilità, a vita ecologica è a sensibilità à l'ambiente; Rana Turgut in nome di EGET Foundation, Rector Prof Dr Ahmet Çamsarı in nome di Mersin University, è Yasemin Durmaz in nome di Aromatherapymarket.

A ricunniscenza di ringraziu per u so travagliu di nutizie chì hè sensibile à l'ambiente è a natura; Celal Toprak, presidente di l'Associazione di i ghjurnalisti di l'economia, Ayşe Büşra Erkeç, currispundente di l'Agenzia Anadolu, è Gökhan Karakaş da Milliyet Newspaper eranu trà i nomi chì anu assistitu à a notte.

Facendu u discorsu d'apertura, l'architettu di u prugettu, Iva Natura & Laber Kimya General Manager Mr. Levent Kahriman: "I cortometraggi, chì ghjucanu un rolu impurtante in trasmette pinsamenti è idee à l'audienza in modu efficace è chjaramente, sò una di e migliori guide per cuntà e storie di e piante. In questu sensu, i cortometraggi girati in u scopu di u cuncorsu offrenu l'uppurtunità di utilizà a diversità di e piante in i terri anatolii è a bellezza chì a natura ci hà datu in u modu più precisu. I cortometraggi cuntribuiscenu à a realizà u valore di a nostra ricchezza vegetale è à cunnosce i spazii di l'usu di e piante chì sò largamente usati in cusmetichi. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à u nostru Cortometraje, chì avemu tenutu per a terza volta quist'annu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*