Annunziata a 57ª Gira presidenziale in bicicletta in Turchia

Annunziata a 57ª Gira presidenziale in bicicletta in Turchia
Annunziata a 57ª Gira presidenziale in bicicletta in Turchia

U 57th Tour Ciclista Presidenziale di Turchia, urganizatu da a Federazione Turca di Ciclismo sottu l'auspici di a Presidenza di a Republica di Turchia, si terrà trà 10-17 April 2022.

A corsa in bici da strada in scena, chì hè in a categuria Pro Series di l'Unione Ciclistica Internaziunale (UCI), principia in Bodrum dumenica 10 aprile cù a participazione di squadre prufessiunali è atleti, è finisce in Istanbul dumenica 17 aprile. .

Istanbul è a penisula storica ospitu l'ultima tappa di l'urganisazione intercontinentale gigante chì passerà da l'Egeu à a Tracia traversendu u ponte di Çanakkale di u 1915. E bellezze naturali è ricchezze culturali di u nostru paese accumpagnaranu a cumpetizione di i ciclisti per 8 ghjorni, 8 tappe. E 57 tappe di u Tour Ciclista Presidenziale di Turchia in u so 1289u annu, rinnuvatu longu a pista di 8 chilometri, seranu i seguenti:

  • 10 aprile: Bodrum - Kusadasi (207 km)
  • 11 d'aprile: Selçuk (Ephesus) - Alaçatı (158,1 km)
  • 12 aprile: Cesme - Izmir (Karşıyaka) (122,5 km)
  • 13 d'aprile: İzmir (Konak) - Manisa (Spil) (127,4 km)
  • 14 d'aprile: Manisa - Ayvalık (191,3 km)
  • 15 d'aprile: Edremit (Akçay) - Eceabat (57th Regiment Martyrdom) (204,2 km)
  • 16 d'aprile : Gallipoli - Tekirdag (135,8 km)
  • 17 d'aprile: Istanbul - Istanbul (143 km)

A pista presidenziale in Turchia 2022 cuntribuisce à a prumuzione di u paese è à a diffusione di u ciclismu aumentendu a cumpetizione sportiva.

U presidente di a Federazione Turca di Ciclismo, Emin Müftüoğlu, hà sprimatu i so pinsamenti nantu à a pista rinnuvata davanti à l'urganizazione cum'è seguente:

"Semu assai entusiasmati prima di a 57th Presidential Cycling Tour di Turchia, induve ospiteremu squadre famose in u mondu è faremu innovazioni in parechji modi. A pista TUR 2022, chì hè stata meticulosamente preparata da u nostru cunsigliu di direzzione è squadre tecniche, hè stata pensata per cuntribuisce à a prumuzione di u paese è a diffusione di u ciclismu aumentendu a cumpetizione sportiva. Videmu a scelta di a pista cum'è assai impurtante in dui rispetti. Avemu u scopu di rende a corsa aperta à a cumpetizione è eccitante per u publicu sin'à l'ultimu mumentu, cù a pusizioni di i cancelli di arrampicata è di sprint, chì porta un soffiu d'aria fresca à a lotta in a corsa cù u so aspettu spurtivu. In quantu à a prumuzione naziunale è internaziunale, crede chì avemu cuncepitu un itinerariu chì serà seguitu cù interessu sia da a ghjente di a regione sia da i telespettatori cumpresi diversi rotte chì accoglienu e bellezze storiche è naturali di u nostru paese.

Un primu in a storia serà firmatu cù i ciclisti chì traversanu u ponte di Çanakkale di u 1915

Stendu cum'è a prima è l'unica "Corsa di Ciclismo Intercontinentale" in u mondu, u Tour Ciclista Presidenziale di Turchia, in u so 57u annu, farà un'altra innuvazione, attraversendu dui ponti chì culliganu l'Anatolia à l'Europa è attirà l'attenzione à u locu strategicu è a reta di trasportu di u nostru paese. infrastruttura.

A pista Edremit - Gallipoli, chì accoglierà a 7a tappa, passerà à traversu u Ponte di Çanakkale di u 1915 è ghjunghje à l'Europa, mentri l'8a è l'ultima tappa partirà da a penisula storica è si estenderà à l'Anatolia cù u 15 di lugliu di u ponte di i Martiri. Dopu à 3 tours chì aumentanu u piacè di fighjà nantu à a strada Bağdat è a penisula storica, l'urganizazione giganti finisce in Istanbul.

U presidente di a Federazione Emin Müftüoğlu hà manifestatu a so eccitazione per "Mega Proje" per accoglie i ciclisti cù e seguenti parolle: "U nostru presidente, Ghjuventù è Sport, chì ùn ci hà micca risparmiatu u so sustegnu à u Tour Ciclista Presidenziale di Turchia, chì hè a nostra fonte di orgogliu per u ciclismu è u nostru paese, per passà sopra u Ponte Çanakkale 1915. Vogliu sprime a mo gratitùdine à tutti quelli chì anu cuntribuitu à stu prughjettu, chì simbolizza u 100 anniversariu di a Republica, in particulare u nostru Ministru di Sport.

Hè un grande piacè per noi di assistisce per a prima volta à u passaghju di i ciclisti da l'Asia à l'Europa, assai pocu dopu à l'apertura di u ponte di sospensione più longu di u mondu, chì porta i culori rossi è bianchi di a bandiera turca è simbulizeghja u U 18 di marzu di u 1915, quandu a vittoria navale di Çanakkale hè stata vinta. In nome di tutti i nostri membri di u cunsigliu, vogliu sprime chì simu estremamente entusiasmati di firmà una innovazione cusì impurtante.

U palcuscenicu di Gallipuli farà guasi un ponte versu a storia è cimeremu i nostri martiri chì anu datu a so vita per u paese. A fase Gallipoli di l'urganisazione, chì hè stata tenuta per a 57a volta questu annu, finisce u 15 d'aprile à u 57u Reggimentu di Infanteria Martiriu. In questu modu, u 1915u Reggimentu d'Infanteria è u Regimentu di Marina di Dardanelli, chì sò diventati liggendarii cù e grandi perdite è l'arrestu di l'Anzac Landing un seculu fà in u 15, dinò u 57 d'aprile,
Cummemurà a so vittoria, serà una tappa storica duv’ellu si mette in risaltu u valore di sti terri pè u nostru paese à l’occasione di u sport.

In l'urganisazione chì accoglierà i nomi di stella è e squadre più impurtanti di u ciclismo mundiale, una di e marche più impurtanti di Turchia, quist'annu ciclisti; Procederà in Tracia, unu di i centri turistici è cummerciale di a Regione Egea, è dopu à Istanbul, a nostra capitale culturale. Per i ciclisti chì sò maestri di l'arrampicata, Şirince, Parcu Naziunale di Spil Mountain, Tekirdağ, Gelibolu è Kaz Mountains ospiteranu i premi in salita chì spingeranu i limiti. KarşıyakaI tappe di , Alaçatı, Ayvalık è Istanbul seranu tappe induve i sprinters forti diventeranu stelle cù finiture di sprint mozzafiato.

L'ochju di u Ciclismo Munnu serà in Turchia cù emissioni internaziunali in diretta

U Tour Ciclista Presidenziale di Turchia, chì hè tenutu sottu l'auspici di a Presidenza di a Republica di Turchia dapoi u 1966, serà ancu una di e più impurtanti forze di promozione sportiva di u nostru paese in 2022. U 57th Tour Presidencial Ciclista di Turchia, chì serà trasmessu in diretta nantu à a Società di Radio è Televisione Turca (TRT) è Eurosport, serà seguitu da vicinu da milioni di entusiasti di ciclismo in u mondu cù e trasmissioni di centinaie di canali televisivi è media.

U Tour Ciclista Presidenziale di Turchia, chì hè una urganizazione gigante di spazi aperti induve circa 1.000 XNUMX persone passanu da una tappa à l'altra ogni ghjornu, grazia à e so tappe rinnuvate, a prestazione superiore di e squadre participanti è di l'atleti, a cumpetizione crescente in u mondu. a corsa è a so prisenza in i canali internaziunali, in quantu à u sportu, a cultura è a prumuzione di u turismu, serà ancu in l'agenda di u ciclismo mundiale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*