U Prughjettu per u Metro Mamak, chì averà 8 stazioni, hè statu finitu

U Prughjettu per u Metro Mamak, chì averà 8 stazioni, hè statu finitu
U Prughjettu per u Metro Mamak, chì averà 8 stazioni, hè statu finitu

I prughjetti chì cuntenenu i piani di u percorsu è a stazione per u Prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligeru Dikimevi-Natoyolu sò stati sottumessi à a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture cù una lettera ufficiale.

U Prughjettu di Metro Dikimevi-Natoyolu hè finitu

Adressandu à a ghjente di a Capitale cù e parolle "Unemu Ankara cù u metro dopu à parechji anni" in i so cunti suciali, u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş hà sparte l'infurmazioni seguenti nantu à u prughjettu di u metro:

"A data d'oghje, avemu finitu u nostru prughjettu di metro Dikimevi-Natoyolu chì cunnessa Mamak à ANKARAY trà AŞTİ-Dikimevi è l'amu prisentatu à u Ministeru di i Trasporti. Dopu appruvazioni, Mr. Cù l'inclusione di u presidente in u prugramma d'investimentu, andemu à l'offerta per a custruzzione ", disse.

Mamak Metro sarà custituitu da 8 stazioni

Dopu l'appruvazioni di i prughjetti di a linea di metro, chì saranu custruiti interamente in terra, da u Ministeru, una dumanda d'investimentu serà fatta da a Municipalità Metropolitana di Ankara à a Presidenza di Strategia è Budget per u prugettu. Immediatamente dopu l'appruvazioni di l'applicazione d'investimentu, l'offerta di custruzzione serà lanciata.

A lunghezza di a linea Dikimevi-Natoyolu, chì serà integrata in a linea ANKARAY chì corre trà l'Operazione di Terminal Intercity di Ankara (AŞTİ) è Dikimevi, serà di 7,4 chilometri.

  1. Abidinpasa
  2. Asik Veysel
  3. Tuzlucayir
  4. U generale Zeki Dogan
  5. Fahri Koruturk
  6. Gengis Khan
  7. Aksemsettin
  8. Natoway

Sarà custituitu di 8 stazioni diverse cù i so nomi. Hè stimatu chì 2026 passageri viaghjanu in una direzzione durante l'ore di punta di u 10.874, è 2050 passageri utilizanu u sistema ferroviariu per ghjornu per u 691,528.

Metro Mamak

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*