8 Cunsiglii per riduce u tempu di screnu di i zitelli

8 Cunsiglii per riduce u tempu di screnu di i zitelli
8 Cunsiglii per riduce u tempu di screnu di i zitelli

Parechje persone passanu avà a maiò parte di a so ghjurnata fighjendu u screnu di u so urdinatore, u telefunu è u dispositivu di a tableta. A durata di u tempu passatu davanti à i schermi afecta più i zitelli. Laykon IT Operations Director Alev Akkoyunlu sparte manere di impedisce sta situazione cù i genitori chì pensanu chì i so figlioli passanu troppu tempu davanti à u screnu.

U tempu passatu nantu à l'urdinatore, a tableta è u telefunu hè chjamatu tempu di screen. U tempu prolongatu passatu cù sti dispusitivi crea numerosi risichi per l'adulti è soprattuttu i zitelli, è ancu i membri di a famiglia per passà menu tempu cù l'altri. Dichjarà chì i genitori sò cuscenti di sta situazione, ma ùn ponu micca intervene perchè ùn sanu micca ciò chì fà, u Laykon IT Operations Director Alev Akkoyunlu lista i so suggerimenti sottu 8 intestazioni chì aiutanu à limità u tempu davanti à u screnu à un livellu raghjone.

1. Fate un calendariu settimanale di i tempi di u screnu permessi. Inseme è vene cun un pianu induve stabilisce u tempu massimu di u screnu. Siate creativi è equilibrati quandu preparate stu calendariu settimanale digitale chì create. Pudete mette un ghjornu luntanu da u mondu digitale in u vostru schedariu o pudete aghjunghje ore di ghjocu.

2. Get aiutu da Apps à capisce quantu tempu vo passate in attività schermu-riguardanti. Cusì, pudete determinà più precisamente u novu tempu chì vulete dedicà à l'attività digitale, è vede ciò chì vulete fà cù i dispositi chì pudete posponà o rimpiazzà cù attività offline. Cù a funzione di cuntrollu parentale in Bitdefender Total Security, pudete stabilisce quantu tempu i vostri figlioli ponu passà in quale applicazione, è ancu stabilisce u tempu di schermu mettendu restrizioni è barriere.

3. Parlate à i vostri figlioli nantu à i periculi in linea. Parlate à i vostri figlioli nantu à i prublemi di passà troppu tempu davanti à u screnu è lasciate capiscenu chì e restrizioni è e precauzioni chì applicate sò per a so sicurità. Ricurdativi chì i video games violenti, i filmi, l'imaghjini, o ciberbullying sò assai cumuni, è discute ciò chì pudete fà inseme per riduce i risichi di sicurezza.

4. Sohbet Priorità a cumunicazione faccia à faccia nantu à l'applicazioni. Rinuncia à l'abitudine di parlà solu cù e persone in a vostra vita in linea. Chjamate i vostri amati distanti per telefunu o riunite cù parenti chì avete trascuratu per un bellu pezzu ancu s'è vo campate in a stessa cità.

5. Passate un pocu di u vostru tempu schermu fora. Ancu aghjunghje una corta caminata fora à u vostru ghjornu hè megliu cà passà tuttu u vostru tempu nantu à u vostru divano cù u vostru telefunu, tableta o laptop. Pudete andà per una corsa, assiste à un avvenimentu artisticu o, se avete i zitelli, ghjucà fora cun elli.

6. Schedule attività offline inseme. I vostri figlioli pò dì chì sò annoiati è ùn anu nunda à fà quandu mette i vostri dispositi intelligenti. Suggerite di ghjucà un ghjocu, di cucina, di crafting, o di disegnà qualcosa inseme generendu alternative à una tale attitudine. In questu modu, pudete impediscenu di passà troppu tempu davanti à u screnu è permettenu di avè un novu hobby.

7. Selezziunà un hotel smartphone. Quandu in casa, designate un spaziu cumunu per i telefoni per stà invece di mantene in e vostre mani o in i vostri sacchetti di vestiti. Spegnere almenu alcune di e notificazioni vi impediscenu ancu di fighjà constantemente u telefunu per verificà.

8. Crea spazii in a vostra casa induve l'usu di i dispositi intelligenti ùn hè micca permessu, luntanu da l'internet. Stà luntanu da i schermi in a sala di pranzu, a camera da letto, a nursery o u bagnu. Manghjendu u vostru pastu davanti à u screnu riduce l'interazzione trà a famiglia. Nota chì a maiò parte di i medichi ricumandenu di disattivà i dispositi cum'è i telefoni è l'urdinatori almenu una ora prima di dorme.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*