Apertura di a Casa di l'Energia Verde è u Centru di Purificazione di Siliciu

Apertura di a Casa di l'Energia Verde è u Centru di Purificazione di Siliciu
Apertura di a Casa di l'Energia Verde è u Centru di Purificazione di Siliciu

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dichjaratu chì, cù e so pulitiche di sviluppu regiunale, volenu sparghje a prosperità in u paese in una manera più equilibrata è di creà una Turchia cumplettamente sviluppata.

U Ministru Varank hà visitatu l'Uffiziu di u Guvernatore in Niğde, induve hè venutu à fà diversi cuntatti, hà firmatu u libru d'onore è hà scontru cù u guvernatore Yılmaz Şimşek per un pezzu. U drone chjamatu "Ejder", sviluppatu da i studienti universitari Engin è Emre Eralp è classificatu secondu in a so categuria in 2020 TEKNOFEST, hè statu presentatu à Varank, chì dopu si trasferì in a municipalità di Niğde. U Ministru Varank hà prumessu à i studienti un locu per u sviluppu di u drone in a Valle IT in Istanbul. Varank hà ricevutu infurmazioni da u presidente Emrah Özdemir nantu à u travagliu fattu in a cità.

VISITA À A FABRICA DI CALCITE MICRONIZATA NİĞTAŞ

U Ministru Varank hà ancu visitatu a Fabbrica di Calcite Micronized Niğtaş è hà ricevutu infurmazioni nantu à i prudutti pruduciuti da l'autorità. cù i travagliadori sohbet Varank, chì hà visitatu u campu cù un veiculu, hà esaminatu i tappe di produzzione in situ.

APERTURA CASA DI ENERGIA VERDE E CENTRO DI PURIFICAZIONE DI SILICUM

Assistendu à a ceremonia di apertura di a Casa di l'Energia Verde di l'Università Ömer Halisdemir è u Centru di Purificazione di Siliciu dopu a so visita, Varank hà dettu chì da a so ultima visita, l'evoluzione pusitiva in Niğde hè stata chjaramente nutata. Varank, riferenu à u cunfortu di a strada di 325 chilometri in a cità chì hè ghjuntu cù l'autostrada Ankara-Niğde, hà dichjaratu chì stu travagliu, chì hè di classe mundiale in ogni aspettu, si adatta à Niğde.

SUPPORTU À U Sviluppu

Nutendu chì mentre riuniscenu a nazione cù i migliori servizii, d'altra parte, u futuru di e pruvince hè furmatu cù e pulitiche di sviluppu regiunale cumpletu, Varank hà enfatizatu chì travaglianu ghjornu è notte per sustene i prughjetti chì serviranu à u sviluppu di Niğde inseme cù u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, l'Agenzia di Sviluppu è l'Amministrazione di Sviluppu Regiunale KOP.

vista olistica

Dichjarà chì apriranu prughjetti impurtanti in Niğde, Varank hà dettu: "Vulemu sparghje a prosperità in tuttu u paese in un modu più equilibratu è creà una Turchia cumplettamente sviluppata cù e pulitiche di sviluppu regiunale chì implementemu. Ma cum'è sapete, u sviluppu hè un cuncettu multidimensionale è multi-settoriale. Hè per quessa chì valutemu e nostre pruvince da una perspettiva olistica è fucalizza nantu à e zone chì anu u più impattu. Sostemu i movimenti di sviluppu di e nostre cità, à volte partendu da un centru d’innuvazione, qualchì volta da un attellu tessili, à volte da un ortu di fragole. disse.

POTENTIAL SOLARE

"Di sicuru, facemu ancu una analisi estensiva per decide da induve principià." disse Varank, "Per esempiu, si guardemu à Niğde in particulare; Di sicuru, per via di a dispunibilità di risorsi naturali, a calcite, tradiziunale di coghju è agricultura, è l'industria di pocu sviluppu di pocu tempu anu posti impurtanti in l'ecunumia di sta cità. Unu di i campi chì furmà u futuru di Niğde hè l'energia solare. U statu di u settore energeticu basatu nantu à i combustibili fossili hè chjaru. Sfurtunatamente, tutti avemu avutu l'aumentu di i prezzi, chì sò in l'agenda di tutti ultimamente, per via di i mercati internaziunali. Quandu si cunsiderà u cambiamentu climaticu è l'impatti ambientali, i combustibili fossili sò per scade. Dunque, Niğde pò ottene un successu significativu utilizendu u so potenziale di energia solare ". usatu e frasi.

SUPPORTA L'ENERGIA RINNOVABILI

Spieghendu chì anu focu annantu à u putenziale di l'energia solare di a regione inseme cù l'Amministrazione di Sviluppu Regiunale KOP, Varank hà dettu: "Avemu cooperatu cù l'Università Ömer Halisdemir. U Centru di Ricerca è Applicazioni Nanotecnologiche hà quì una significativa accumulazione di cunniscenza. Utilizendu è sviluppendu, avemu sviluppatu prughjetti chì anu un impattu in tuttu u paese. Comu sapete, a pruduzzione di energia da fonti d'energia rinnuvevuli hè unu di i prublemi priurità di u nostru paese. Nta l'ultimi anni, sò stati fatti investimenti serii in questu campu, sia in R&D sia in dimensioni cummerciale, è cuntinueghjanu à esse fatti. Cum'è u ministeru, furnimu un supportu assai attraente à l'investimenti chì generaranu elettricità da fonti d'energia rinnuvevuli. In fatti, cù a nova regulazione annunziata da u nostru presidente, allargemu u scopu di u sustegnu datu à l'investimenti per a produzzione senza licenza ". disse.

EFFETTU MULTIPLICATORE

Spieghendu chì ci sò dui prublemi impurtanti in quantu à u sviluppu di u settore, Varank hà dettu: "U primu hè di aumentà i tassi di domesticità in i prucessi di produzzione di pannelli solari. U sicondu hè u sviluppu di e tecnulugii chì permettenu l'almacenamiento è l'usu ininterrottu di l'electricità prodotta per assicurà a sicurità di u supply. I prughjetti chì apremu oghje cuntribuiscenu à u sviluppu di sti dui prublemi in u nostru paese è creanu un effettu multiplicatore in u settore. disse.

DOMESTIQUE È NAZIUNALE

Dichjarà chì in a produzzione di pannelli solari in Turchia, i prucessi chì ùn sò micca a purificazione di siliciu ponu esse fatti cù risorse domestiche è naziunali, Varank hà enfatizatu chì u prublema di u silicuu hè una parte critica di l'affari, è ùn hè micca faciule fà l'avanzata desiderata in u paese. u settore senza risolve a dipendenza straniera quì. Ricordendu chì anu iniziatu u "Prughjettu di ricerca di purificazione di silicone" per questu mutivu, Varank hà dichjaratu chì u prugettu meriteghja u sustegnu tutale per via di i so beneficii putenziali.

CRYSTAL SILICUM INGOT INGOT PRODUZIONE

Dà infurmazioni nantu à u prugettu, Varank hà dettu: "Grazie à u sistema stabilitu, i lingotti di lingotti di siliciu di cristallu unicu di dimensione industriale sò stati pruduciuti per a prima volta in u nostru paese. Cusì, a mancanza di tecnulugia naziunale in a fase di purificazione di silicium hè stata largamente eliminata. Videndu stu putenziale, i rapprisentanti di u settore privatu si sò immediatamente interessatu à a tecnulugia. L'indicatore più cuncrettu di questu hè chì u gruppu Kalyon hà applicatu à u sapè fà di l'Università Niğde Ömer Halisdemir per l'investimentu da fà in u campu di u silicuu. In u risultatu di e negoziazioni preliminari, sò chì un protocolu di bona vuluntà hè statu preparatu è a fase di firma hè stata ghjunta. Spergu chì questu serà implementatu prestu ". usatu e frasi.

UNIKOP ENERGY HOUSE PROJECT

Dichjarà chì anu apertu ufficialmente u Prughjettu "UNIKOP Energy House", chì hè realizatu in cuuperazione cù l'Amministrazione di u Sviluppu Regiunale KOP è l'Università Ömer Halisdemir, Varank hà dettu chì a generazione d'electricità da l'energia solare hè svantaghju perchè pò esse prodotta solu durante u ghjornu. . U Ministru Varank hà enfatizatu chì l'electricità prodotta deve esse almacenata è chì, in più di e diverse tecnulugia di batterie, hè pussibule almacenà l'electricità cum'è l'idrogenu per mezu di celle di combustibile. Spieghendu chì cù u Prughjettu di Casa Energetica UNIKOP, l'energia verde, l'idrogenu è e celle di carburante seranu intesu assai più in u periodu à vene, Varank hà dettu chì u settore privatu hà piani d'investimentu seriu per fà Turchia un centru di produzzione di energia verde.

TRANSFORMAZIONE VERDE

Ricordendu chì a trasfurmazioni verdi di l'ecunumia hè diventata una necessità per via di e pulitiche di rispettu di l'accordu verde di l'UE è di l'obligazioni di l'accordu di u clima di Parigi, Varank hà dettu: "Avemu digià include a trasfurmazioni verdi in u centru di tutte e nostre pulitiche di sviluppu. L'energia rinnuvevuli hè in prima linea di queste pulitiche. In modu persunale, crede sinceramente chì questi prughjetti innovatori sustinuti da a nostra amministrazione KOP è realizati da l'Università Niğde Ömer Halisdemir rinfurzà a pretensione di a regione è di u nostru paese in questu campu, è chì Niğde pò guidà a Turchia in questu campu. Sempre chì cuntinuemu à travaglià in i spazii ghjusti à u mumentu propiu ". disse.

U MONDU hè RANKED FOR TURKISH UAVS E AUAVS

Spieghendu chì a Turchia hè nantu à l'agenda di u mondu cù UAV è SİHA è veiculi aerei senza pilota, Varank hà dettu chì parechji paesi, in particulare l'Europa, sò in fila per cumprà UAV. Enfatizendu chì sta rializazioni hè ottenuta da ingegneri ghjovani è talentu chì investenu in a tecnulugia ghjusta à u mumentu propiu, Varank hà nutatu chì anu da rompe un novu terrenu cù un ghjovanu chì pò sviluppà è pruduce è vende à u mondu, senza aduprendu a tecnulugia.

Dopu à i discorsi, Varank hà apertu a Casa di l'Energia Verde è u Centru di Purificazione di Siliciu è hà fattu esami.

Per d 'altra banda, Tuncay Yamaner, un studiente di a Facultà di Belle Arti, hà prisentatu u ritrattu di carbone di u 15 di lugliu martire İlhan Varank à u Ministru Varank.

I deputati di u Partitu AK Niğde Yavuz Ergun è Selim Gültekin, Niğde Ömer Halisdemir University Rector Prof. Dr. Hasan Uslu è parechji invitati anu assistitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*