A corsa di a torcia olimpica di trè ghjorni principia in Pechino

A corsa di a torcia olimpica di trè ghjorni principia in Pechino
A corsa di a torcia olimpica di trè ghjorni principia in Pechino

A tappa di Pechino di a Torch Run di l'Olimpiadi Invernali di Pechino 2022 hà iniziatu cù una ceremonia oghje. U Vice Premier Chinese Han Zheng hà ancu assistitu à a cerimonia tenuta stamane in u Parcu Forestale Olimpicu. Han Zheng, chì hè ancu u capu di u 24e Gruppu di Travagliu di l'Olimpiadi Invernali, hà passatu a torcia di l'Olimpiadi Invernali di Pechino à Luo Zhihuan, u primu campionu mundiale di a Cina in pattinaggio di velocità, dopu avè illuminatu a torcia.

A torcia hè stata dopu ripigliata da Wang Meng, campione mundiale di pattinaggio di velocità in pista corta à l'Olimpiadi invernali di Turin 2006 è l'Olimpiadi d'inverno di Vancouver 2010, à u sicondu puntu di consegna oghje è hà cuntinuatu à correre. Tutti chì portanu a torcia corre una media di 52 metri per un minutu. In a prima tappa di a corsa, più di 370 persone copreranu un totale di 6,5 chilometri in 19,5 ore.

Più di 200 persone portanu a torcia in a Torch Run, chì durà trè ghjorni in e regioni di cuncorsu Beijing, Yanqing è Zhangjiakou. A Torcha Olimpica serà purtata à a torre principale di a torcia in u Stadiu Naziunale Chine u 4 di ferraghju.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*