A dumanda d'autorizazione di prestitu di 2 miliardi 490 milioni di lire per a metro di Mersin hè stata rifiutata

A dumanda d'autorizazione di prestitu di 2 miliardi 490 milioni di lire per a metro di Mersin hè stata rifiutata
A dumanda d'autorizazione di prestitu di 2 miliardi 490 milioni di lire per a metro di Mersin hè stata rifiutata

A 2022a Reunione di Cunsigliu di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Mersin in ferraghju 2 hè stata tenuta sottu a presidenza di u Sindaco Metropolitanu Vahap Seçer. Unu di i punti più impurtanti di l'agenda di l'Assemblea era a dumanda di u presidente Seçer per l'autorizazione di prestitu per u prughjettu di u Metro. A dumanda di Seçer per una autorizazione di 2 billion 489 million 543 mila lire hè stata rifiutata da i membri di u Parlamentu di l'Alianza Populare.

"Ùn avemu micca prestitu un centesimu di più per u metro perchè ùn era micca firmatu"

Parlendu di a dumanda di l'autorizazione di prestitu, chì alcuni membri di l'Assemblea anu annotatu, u presidente Seçer hà dettu: "Prima, correggemu stu sbagliu; Oghje, vulemu l'autorità di prestitu da u Cunsigliu di a cità, ùn avemu micca indebitu perchè ùn pudemu micca indebitu. L'autorità di prestitu di 900 milioni di TL mi hè stata data u 16 d'aostu 2021. Sò passati 6 mesi è ùn aghju micca pussutu piglià in prestito soldi. Perchè ùn aghju micca prestitu soldi ? Perchè e cose ùn finiscinu micca cù u Parlamentu chì mi dà l'autorità di piglià in prestito soldi. Questu hà un periodu di appruvazioni in u Dipartimentu di Strategia Presidenziale. Dopu ci hè u periodu di appruvazioni in u Tesoru. Dunque, a nostra municipalità ùn hà micca prestitu un centesimu di più per u metro, postu chì ùn hè micca firmatu da quì à u mumentu. Risolvemu stu sbagliu una volta. "Avemu datu un prestitu di 900 milioni di TL, cunsuma per una volta, allora cercheremu un novu prestitu". A dicu di novu; Ùn avemu micca pussutu ancu aduprà per pudè cunsumà ", disse.

"Ancu s'ellu aghju avutu sta autorizazione oghje, a megliu chance hè di pudè aduprà stu soldi l'annu prossimu"

Spieghendu u mutivu di a dumanda di l'autorizazione di prestitu, u presidente Seçer hà dichjaratu chì u prucessu hà cuntinuatu per mesi. Seçer hà dettu:

"Sei mesi hè difficiule di esce da a firma. Sicondu a prumessa data à mè, dicu; vene à u Tesoru da u presidente di u Dipartimentu di a Strategia Presidenziale sta settimana è serà firmatu senza ritardu. Parlemu di 6 mesi fà è oghje. 6 mesi sò passati. À u mumentu, aghju digià una ghjustificazione per dumandà à quella autorità di prestitu, emetterà ligami. Stu periodu duverà almenu 6 mesi. Ùn pensu micca chì succede prima di 4 mesi. 6 mesi sò passati. In 6 mesi, s'ellu l'aghju sta settimana; Aghju avutu a firma, vindutu u bonu o s'ellu hè un prestitu straneru; Cum'è in l'offerta chì vogliu oghje; Sò andatu in cerca di finanziamentu. Va cusì per 6 mesi, 6 annu. In altri palori, ancu s'è aghju avutu sta autorità oghje, a megliu pussibilità hè chì possu cumincià à aduprà 1 miliardi 2 milioni di lire à questu tempu l'annu prossimu. Pensu chì aghju spiegatu chjaramente. In altri palori, stu travagliu hè una dumanda d'autorizazione per i soldi chì aghju aduprà se tuttu va normale dopu à 400 mesi. In una situazione induve ùn aghju micca l'autorità, l'istituzioni finanziarii ùn anu mancu pusatu nantu à a tavula. "Sì cumpetente?" 'Innò.' Allora perchè vogliu questu, aghju fattu da a mo testa? Stu prughjettu hè statu accettatu da i ministeri pertinenti, stu prughjettu hè statu appruvatu da a Presidenza, è hè statu inclusu in u prugramma d'investimentu di questu annu.

U presidente Seçer, chì hà aghjustatu chì ci sò 118 prughjetti di autobus è Metro per esse acquistatu cù u prestitu EBRD, è i prughjetti 2 chì necessitanu un finanziamentu esternu in u prugramma d'investimentu di a Presidenza, hà ricurdatu chì anu passatu i stessi tappe per a compra di autobus. U presidente Seçer hà enfatizatu chì ùn pudia truvà finanziamentu è cunclude un cuntrattu senza l'appruvazioni di l'Assemblea.

"Questu hè un prughjettu di visione, hè un peccatu, ùn fate micca"

Spieghendu u prucessu di licitazione è cuntrattu di u prughjettu di u metro, u presidente Seçer hà dettu chì u situ hè statu consegnatu u 19 d'ottobre di u 2021, 15 ghjorni dopu a firma di u cuntrattu. Seçer hà dettu: "Allora 3.5 mesi fà. Più di 100 milioni di dollari sò stati spesi da tandu. I siti di custruzzione sò custruiti; È ci hè ancu a cosa chì chjamate u metro sotterraneo, i TBMs pierceranu o avete apertu è chjude, chì a custruzzione hè cumpleta. Ma a custruzzione attuale di a TBM; vale à dì, u trapanu chì aprirà quellu tunnel sotterraneo; i so prughjetti di ordine, accontu è appiecazione di e stazioni custruite sò tutti fatti; prontu avà. In marzu, partemu da u 3 di ghjennaghju, secondu a decisione di u Cunsigliu di Conservazione. Cuminciamu u cut-and-cover da a stazione di ferruvia è u svinculu di Marina versu punente, versu u svinculu di a Fiera. Allora stu travagliu cuntinueghja. Sapete tutti l'affari di a custruzzione. Se ci sò soldi, a custruzzione cuntinua. Pudemu u drill underground, vale à dì a TBM, è hà cuminciatu à travaglià. Scava 20 metri à ghjornu. Sè vo ùn pagà u vostru prugressu, amichi, ùn si ferma. Micca à u puntu induve si firmò, u prugettu falla. Questu hè un prughjettu di visione, hè un peccatu, ùn fate micca ", disse.

"Un prughjettu di visione hè fattu, ma tutti u sparteranu puliticamente"

Ripetendu chì u prugettu ùn hà nunda di fà cù l'elezzioni vincenti, ma un prughjettu di visione, u presidente Seçer hà dettu:

"Nisun sindaco vince una elezzione solu perchè hà custruitu un metro. In fatti, s'è e cose sò sbagliati, ci saranu risultati diffirenti, cum'è in u casu di Antalya. Di sicuru, un prughjettu di visione hè fattu, ma tutti u sparteranu puliticamenti. L'Assemblea hà ancu sparte, ma lascià un lascita permanente in Mersin. Forse in 10 anni pudete fà un altru stadiu. 20 anni dopu, 5 anni dopu, fate diverse tappe. Avemu digià calculatu trè tappe. Chì a municipalità cuntinueghja. Questa hè una corsa di 3 tappe di 30 chilometri. Avemu appena principiatu u travagliu di una tappa 13.4-chilometru, amichi, è hè statu inclusu in u Prugramma Investment Presidential. In altre parolle, hè una pulitica pulitica di u guvernu. Face un prugramma d'investimentu, aghjusta u so budgetu, è cunsidereghja l'investimenti adatti. D’altronde, e decisioni pigliate da u Parlamentu di manera à sbulicà stu prughjettu, impediscenu ancu e pulitiche pulitiche di u guvernu. Ùn hè micca u putere chì guverna u statu ? Allora s'ellu hè una pulitica statale, hè ancu una pulitica di u guvernu in un sensu. Altrimenti, u presidente ùn permettenu micca. Dice: "No, fratellu, ùn permette micca u metro di Mersin", ma vede questu cum'è una prughjezzione curretta. Hè per quessa chì l'avete ".

"U putere di prestitu apre a strada per noi"

Dichjarà chì i preparativi preliminari per a custruzzione di u metro sò stati finiti, u presidente Seçer hà spartutu l'infurmazioni chì u cuntrattu ùn hà micca avanzatu finu à avà è hà dettu:

"Allora l'essenza di questu hè; In questu sensu, a nostra spedizione di u situ hà iniziatu u 19 d'ottobre è i preparativi preliminari sò stati cumpletati. Cù u mese di marzu, principia un enormu prucessu di custruzzione è i pagamenti di u prugressu venenu unu dopu à l'altru. U cuntrattu hà spesu 100 milioni, aspittendu finu à oghje, ùn hà micca prugressu. Hà da ghjustificà. Avemu da pagà sta persona. Fighjate, ùn sò micca vinuti soldi da 900 milioni. Dicu chì vene in 6 mesi. Pagheraghju un pocu da e mo risorse. In fattu, stu investimentu hè di 4 miliardi TL in totale per a custruzzione. Basta custruzzione. Carru, senza cuntà l'altri annessi. Pagheremu 600 milioni di questu fora di l'equità; 15% di questu. Presteremu i restanti 3 miliardi 389 milioni. Avemu l'autorizazione di 900 di elli. Ùn avemu micca usatu ancu. Andemu avà u restu, andemu à pusà à tavula è negociate. Diciamu, 'Guardate, avemu l'autorizazione, u prucessu cuntinueghja. L'avemu mandatu avà à a Presidenza. Fighjate, s'ellu ci hè un prestitu sbagliatu, u Dipartimentu di Strategia di a Presidenza è u Tesoru ùn anu micca appruvatu ".

Seçer hà dichjaratu ch'elli vulianu u sustegnu di u Parlamentu per u prugettu per esse realizatu senza ritardu è senza furzà a ghjente di Mersin, è hà dettu: "Certamente perseguiremu i prucessi restante è seremu nantu à u sughjettu cun sensibilità ghjornu è notte. per ch'ellu ùn ci sia disgrazia".

"Se aghju avutu zecche per stampà 600 milioni, ùn aghju mai persu tantu fiatu quì"

Rispondendu à l'affirmazioni di un membru di l'Assemblea chì quandu un prestitu di 900 milioni è un capitale di 600 milioni sò cumminati, ponu realizà a custruzzione di 5 chilometri, u presidente Seçer hà dettu: "Se aghju avutu una menta per stampà 600 milioni, aghju In ogni casu, ùn perderebbe mai tantu respiru quì. Ùn aghju micca una menta. In autri paroli, vi sò attraversu un calculu cusì simplice chì ùn hà nunda di fà cù a realità. Per piacè ùn fate micca calculi falsi è ingannevoli. Allora ùn stampemu micca soldi. In altri palori, se e municipalità avianu una istituzione affiliata à u presidente cum'è a Banca Centrale, vi dite: "Spinta soldi à u Metro", ma ùn averia micca una tale opportunità ", disse. U presidente Seçer hà dettu à i membri di l'Assemblea: "Vulete u prughjettu di u Metro, nò? Dimmi, quandu hè cunvenutu? U mese prossimu, u mese prossimu, chì mese ? Avete un tali travagliu ? Ci hè un studiu in quale cundizioni è quandu questi 2 miliardi 400 milioni di prestiti stranieri seranu ottenuti è entrati in u nostru contu? Innò. Ma aghju. Sè ancu tù, cunvincemi, aspitteraghju. Ma nò ", chjamò.

"Mersin crede in stu prughjettu"

Dopu l'allegazioni di certi membri di l'Assemblea chì l'autorità di prestitu era prematura, u presidente Seçer hà spiegatu u prublema dandu esempi. U presidente Seçer hà dettu: "State custruendu un appartamentu di 10 piani. Passerete 10 milioni di lire. Hà 1 milione di lire in a so sacchetta. Cuminciamu solu. Bismillah, avemu principiatu. Avete cuminciatu bè è finirete l'appartamentu in 2 anni. Un mese hè passatu, i soldi sò andati. Chì succede se ùn pigliate micca e vostre precauzioni ? Se u maestru ùn riceve micca i so soldi; ùn mette u mattone nantu à u mattone, u betonista ùn manda micca u cimentu, u cimentariu è u ferru ùn vende micca, i travagliadori ùn travaglianu micca. Cumu pò travaglià un omu, cuntrattu? U cuntrattu si vede in guaranzia. 900 milioni sò per esce. U presidente hà ricevutu l'appruvazioni di l'Assemblea. Significa chì e cose sò in corso. Mersin crede in stu prughjettu. Demoralisate tutti. Allora ùn capiscu micca. Sè vo mi chjamate "primu presidente", sò cunvinta. Quandu, allora, a purteraghju ? Parlami. Parlami di u flussu di cassa ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*