A malatia neurologica più cumuni in i zitelli finu à 16 anni d'età

A malatia neurologica più cumuni in i zitelli finu à 16 anni d'età
A malatia neurologica più cumuni in i zitelli finu à 16 anni d'età

Hè un fattu cunnisciutu chì a prevalenza di l'epilepsia, chì si vede in circa 65 milioni di persone in u mondu, hè trà 0.5% è 1% in u nostru paese è in u mondu. Università Altınbaş Facultà di Medicina, Dipartimentu di Neurologia, Dr. U membru di a facultà Emir Ruşen hà dettu chì l'epilessia hè a malatia neurologica più cumuna in i zitelli finu à l'età di 16 anni. Facendu una dichjarazione l'8 di ferraghju, u ghjornu mundiale di l'epilessia, u Dr. Emir Ruşen hà dichjaratu chì l'epilessia, cunnisciuta ancu com'è epilessia, pò accade à ogni età è tempu, ma a so incidenza aumenta finu à l'età di 16 è dopu à l'età di 65.

Dichjarà chì l'osservazioni di i genitori ghjucanu un rolu impurtante in u diagnosticu in a zitiddina, induve a malatia hè cumuna, u Dr. L'Emir Ruşen hà dettu: "Se u zitellu smacks a bocca di tantu in tantu, hà salti bruschi è sbulicati in i so braccia è i so gambe, hà un cattivu odore chì nimu hà intesu (per esempiu, l'odore di gomma brusgiata), o se u U zitellu di tanto in tanto strabisce gli occhi o fissa in bianco per pochi secondi, e famiglie Hè vitale chì cunsultate un neurologu.

"A cuntrazione in u corpu, letargia, schiuma à a bocca sò trà i sintomi"

Dr. Emir Ruşen hà datu infurmazioni nantu à i sintomi, dicendu chì l'epilessia, una di e malatie croniche più cumuni in u mondu, pò esse eliminata cù un diagnosticu currettu è trattamentu. Spieghendu chì ci sò scarichi improvvisi è incontrollati (scaricamenti) in i neuroni in u cervellu in epilessia, u Dr. L'Emir Ruşen hà dettu: "L'attacchi epilettici chì si verificanu improvvisamente ponu sparghje in tuttu o in una parte di u cervellu è causanu perdita di cuscenza, disturbi di u muvimentu confusu è involuntariu, perdita di vista è di udizione. Cunvulsioni in u corpu, svenimenti intermittenti, letargia, timore, panicu, fighjulà un puntu fissu, sguardu confusu, perdita di a cuscenza, spuma à a bocca, chjude a mandibula sò i sintomi più impurtanti di l'epilessia, chì hè un disordine crònicu. Nutendu chì l'epilessia hè una malatia chì vene in cunvulsioni, u Dr. Emir Ruşen hà dichjaratu chì u paziente era una persona sana sana, eccettu per i convulsioni.

"U veru mutivu pò dipende di parechji fatturi"

Dichjarà chì ci ponu esse parechji fatturi diffirenti chì provocanu crisi epilettiche, u Dr. Emir Ruşen hà dichjaratu chì e persone cù traumi di nascita, traumatismi di a testa, storia di nascita difficili, anormalità in i vasi cerebrali, malatie di febbre alta, zuccheru in sangue eccessivamente bassu, tumuri intracraniali è inflammazioni cerebrali sò propensi à convulsioni. Hà dettu ancu chì i fatturi genetichi ùn deve esse ignorati è hà dichjaratu chì e persone cun parenti stretti chì anu epilessia anu un risicu più altu per u sviluppu di sta malatia.

"L'epilessia pò esse trattata cù un seguimentu regulare è medicazione"

Enfatizendu chì u tipu di seizure deve esse ben descrittu per diagnosticà l'epilessia, u Dr. Ruşen hà dichjaratu chì per questu mutivu, e persone chì vedenu u sequestro sò necessarii. Dr. Ruşen hà dettu: "A malatia hè seguita da neurologi pediatrici o adulti. Per fà u diagnosticu di u paci, e teste cum'è EEG, MRI, tomografia computerizzata è PET ponu esse dumandate. "Hè pussibule di trattà l'epilessia, è i cunvulsioni ponu esse prevenuti cù medicazione", disse Dr. Per quessa, Ruşen hà avvistatu chì u seguimentu regulare di a malatia è l'usu di droghe ùn deve esse interrottu.

"Fate sport, manghjate sanu, evite l'alcohol è a sigaretta"

Dà infurmazioni nantu à ciò chì i malati di epilessia duveranu attente, Dr. Ruşen hà dettu: "Attacchi incontrollati è i so effetti nantu à a vostra vita ponu esse sbulicati à volte o portanu à a depressione. Inoltre, si deve fà scelte di stili di vita sani, cum'è a gestione di u stress, limità e bevande alcoliche è evitendu di fumà. Enfatizendu l'impurtanza di l'usu currettu di droghe, Dr. Ruşen hà dettu: "Hè ancu impurtante per dorme. A mancanza di sonnu pò causà una crisi. "L'eserciziu pò aiutà à mantene a salute fisica è riduce a depressione", disse.

Chì occupazioni ùn ponu micca fà i malati di epilessia?

Dr. Emir Ruşen hà dichjaratu chì i malati di epilessia ùn ponu micca fà alcune professioni chì necessitanu attenzione. "Occupazioni cum'è u pilotu, l'immersione, u chirurgu, u travagliu cù e macchine di taglio è di perforazione, e professioni chì necessitanu di travaglià in altezza, l'alpinismo, a guida di veiculi, a lotta di u focu, è e professioni chì necessitanu l'usu di armi cum'è a polizia è l'armata ùn ponu micca fà. Inoltre, i malati di epilessia anu da informà i so posti di travagliu nantu à a so malatia.

"I pazienti cun epilessia sò cunsigliati di avè a vacuna Covid-19"

Dichjarà chì l'Organizazione Mondiale di a Salute ricumanda chì i pazienti epilessi sò vaccinati s'ellu ùn anu micca una disabilità speciale, u Dr. Ruşen hà dichjaratu chì ùn ci hè nisuna evidenza chì mostra chì l'epilessia hà un altu risicu di effetti secundari contr'à a vacuna Covid-19. Indittendu chì i risichi di l'infezzione da Covid-19 in l'epilessia parenu assai più pesanti cà i risichi potenziali di a vacuna, u Dr. Ruşen hà dettu: "Cum'è cù l'altri vaccini, a frebba pò esse vistu dopu a vacuna Covid-19. Questu pò abbassà u limitu di epilessia in certi persone. Piglià droghe antipiretiche cum'è paracetamol dopu a vaccinazione pò riduce u risicu. Hà dettu ancu chì hè impurtante per i pazienti per informà e persone pertinenti nantu à a so cundizione prima di a vaccinazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*