A Siconda Fase di u Prughjettu Ingegneria di Turchia hà iniziatu

A Siconda Fase di u Prughjettu Ingegneria di Turchia hà iniziatu
A Siconda Fase di u Prughjettu Ingegneria di Turchia hà iniziatu

U nostru Ministru di Famiglia è Servizii Suciali, Derya Yanık, hà dichjaratu ch'elli anu iniziatu a seconda fase di u prugettu "Ingegneria di Turchia", chì continuanu à assicurà chì e donne participanu più in u campu di l'ingegneria, è hà dettu: A prima fase, avemu u scopu di sustene e studienti femine chì volenu diventà ingegneri in ogni campu è fà elli mudelli di e so professioni ", disse.

U Prughjettu "Ingegneria Girls of Turkey", chì hè statu iniziatu sottu a dirigenza di u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali, in cooperazione cù u Ministeru di l'Educazione Naziunale, l'Uffiziu di Turchia di u Programma di Sviluppu di l'ONU (UNDP) è a Fundazione Limak, hè statu finitu u 31. dicembre 2021.

Sicondu u rapportu d'impattu di u prugettu, chì hè realizatu per sustene l'educazione di i studienti femine chì sò o riceveranu educazione ingegneria in parechje manere, mentre chì l'interessu di i studienti femine in l'ingegneria hà aumentatu, a seconda fase di "Ragazze d'ingegneria di Turchia". "U prughjettu hà iniziatu in ghjennaghju, dopu à i risultati pusitivi ottenuti da u Ministeru è i parti interessate di u prugettu.

I studienti femine in ingegneria chimica sò stati ancu inclusi in u prugramma.

In a prima fase di u prugettu, chì si compone di dui prugrammi separati per i studienti di u liceu è di l'università, i studienti di i dipartimenti di ingegneria civile, ambientale, industriale, meccanica, elettrica / elettronica è informatica di l'università statali anu beneficiatu di u prugramma. In a seconda fase, studienti femine in ingegneria chimica sò stati ancu inclusi in u prugramma.

In u prugramma di u Liceu, in a prima fase, diverse attività di sensibilizazione sò state realizate per i studienti chì studianu in i 10 è 11 gradi in i Licei Scienze è Anatolian di più successu, è ancu i prufessori, l'amministratori di a scola è i genitori. L'attività in faccia in a prima fase continuarà in linea in a seconda fase.

Ministru Yanık: "Avemu u scopu di avè più ingegneri femine chì participanu à a vita cummerciale"

U Ministru Derya Yanık hà dichjaratu chì dà priorità à prughjetti è attività chì revelanu u putenziale di e donne è di e ragazze è li permettenu di realizà i so sogni, è hà dettu: "U nostru Onorevole Presidente Recep Tayyip Erdoğan è a Prima Dama Emine Erdoğan si sò avvicinati à l'educazione. di e nostre ragazze cun grande sensibilità è pionieri di u nostru travagliu. Cum'è u Ministeru, avemu u scopu di trasfurmà u "Prughjettu Ingegneria Ragazze di Turchia", chì avemu cuminciatu à sustene a participazione di e ragazze in a professione di l'ingegneria, in una piattaforma sustenibile ".

Nutendu chì unu di i campi prufessiunali cù a participazione femminile più bassa hè l'ingegneria, u Ministru Yanık hà dettu: "Cum'è in a prima fase, avemu u scopu di aumentà a cuscenza di i studienti femine in a seconda fase, per include più ingegneri femminili in a vita cummerciale, per sustene i studienti femine chì volenu esse ingegneri in ogni campu è diventà mudelli di e so professioni ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*